חנות גנט בדן טאון, צילום אילן ספירא
חנות גנט בדן טאון, צילום אילן ספירא

מותגי האופנה GANT ו-G-STAR הגיעו למתחם דן טאון

אקסטרה ריטייל פתחה חנות חדשה של מותג אופנת הפרימיום האמריקאי GANT ושל מותג הג'ינסים ההולנדי G-STAR במרכז העסקים דן טאון

פורסם בתאריך: 9.8.22 08:29

מותג אופנת הפרימיום האמריקאי GANT ומותג הג'ינסים ההולנדי G-STAR הגיעו למתחם דן טאון בפתח תקוה. אקסטרה ריטייל – זרוע הקמעונאות הפרטית של קבוצת אלון רבוע כחול שבבעלות איש העסקים מוטי בן משה – פתחה באחרונה חנות חדשה של מותג אופנת הפרימיום האמריקאי GANT ושל מותג הג'ינסים ההולנדי G-STAR במרכז העסקים דן טאון. החנות, ששטחה הכולל הוא כ-200 מ"ר, הוקמה בהשקעה של כמיליון שקל.

אקסטרה ריטייל הפכה בשנתיים האחרונות לקמעונאית מובילה בשוק הישראלי, והיא מפעילה בתחום האופנה גם את רשת הלנז'רי בוניטה דה מאס, ובתחום האירוח המוסדי היא מפעילה את אקיפ – חברה לציוד מלונאי שעוסקת בייבוא, בשיווק, באספקה ובהתקנה של ציוד תפעולי לבתי מלון, לאולמות אירועים ולמסעדות, ובתחום המזרונים היא מפעילה את סוהם.

 

 

מנכ"ל אקסטרה ריטייל, דודי כהן: "בשנים האחרונות מיישמת הקבוצה בהצלחה רבה אסטרטגיית צמיחה מואצת, גיוון והרחבת הפעילות הקמעונאית לתחומים נוספים, הן בחנויות הפיזיות, הן ב-E-commerce והן באמצעות מועדון הלקוחות NV CLUB שהקמנו וכולל כבר יותר מרבע מיליון לקוחות. תודות לאיתנות הפיננסית של הקבוצה אנו ממשיכים לבחון כל העת פעילויות קמעונאיות נוספות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר