ניין ווסט דן טאון, צילום אסף לב
ניין ווסט דן טאון, צילום אסף לב

רשת אופנה בינלאומית פתחה סניף חדש בפתח תקוה

הסניף השלישי של ניין ווסט נפתח במתחם החדש דן טאון בהשקעה של כחצי מיליון שקלים

פורסם בתאריך: 25.10.22 11:18

המותג הבינלאומי ניין ווסט פותח סניף בדן טאון פתח תקוה בהשקעה של חצי מיליון שקלים. זהו הסניף השלישי של ניין ווסט בעיר, והסניף ה-31 של ניין ווסט בישראל.

הסניף החדש משתרע על שטח של כ-70 מ"ר ומציע את קולקציית סתיו-חורף החדשה עם מגוון רחב של נעלים ותיקים לנשים, הכולל מגפיים ומגפונים, נעלי עקב, סניקרס, נעלי ספורט, מוקסינים, נעלי בובה, כפכפים, תיקים מעוצבים, ארנקים ועוד, במחירים הנעים בין 350 שקלים ל-1,000 שקלים. לרגל הפתיחה יערכו בסניף החדש מבצעים והנחות של 20% על הקולקציה החדשה.

 

 

אלמוג שרעבי, מנהל חטיבת סופר ברנדס: "קיבלנו החלטה להתרחבות כוללת של המותג ניין ווסט בישראל שנמצא במגמת צמיחה מתמדת, בהתאם לאסטרטגיית המותג העולמית, מתוך רצון להמשיך ולתת ללקוחות חווית קנייה יוקרתית בינלאומית עם דגש על שירות פרסונלי".

NINE WEST הוא מותג אופנה בינלאומי המתמחה בתחום ההנעלה והאקססוריז לנשים, שנוסד בניו יורק בשנת 1978 ומאז פרוס בכ-80 מדינות ברחבי הגלובוס. בשנת 1999 רכשה קבוצת בריל, שהיא בעלת מותגים כמו גלי, טימברלנד, לי קופר, נאוטיקה, אימפוריום ועוד, את הזכיינות על הרשת בישראל ומאז פתחה 31 סניפים בכל רחבי הארץ.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר