שושנה דמארי. צילום יעקב סער -לע"מ
שושנה דמארי. צילום יעקב סער -לע"מ

האודיטוריום החדש בברנר-פיינשטין יקרא על שם שושנה דמארי

בחודש פברואר הקרוב יימלאו 12 שנים לפטירתה של דמארי ותשע שנים מאז התקבלה ההחלטה על הנצחתה. האודיטוריום המכיל 349 כסאות, ישמש בנוסף לשימושיו הבית ספריים כאולם תרבות לתושבי השכונה והעיר

פורסם בתאריך: 6.12.17 13:48

האודיטוריום החדש אשר נבנה בבית הספר שש שנתי ברנר-פיינשטין, יקרא על שם הזמרת שושנה דמארי ז"ל, כך הודיעו השבוע בעירייה. האודיטוריום נחנך בתחילת השנה והוא מכיל 349 כסאות. הוא ישמש בנוסף לשימושיו הבית ספריים כאולם תרבות לתושבי השכונה והעיר.

אולם התרבות השש שנתי ברנר פיינשטיין ייקרא ע"ש כלת פרס ישראל שושנה דמארי

אולם התרבות השש שנתי ברנר פיינשטיין ייקרא ע"ש כלת פרס ישראל שושנה דמארי

בחודש פברואר הקרוב יימלאו 12 שנים לפטירתה של דמארי ותשע שנים מאז התקבלה ההחלטה על הנצחתה, אשר בין יוזמיה ומקדמיה לאורך השנים היו גם החוקר ד"ר אמנון מעבי – מנהל בית יהודי תימן, המשורר והחוקר טוביה סולמי, סגן ראש העיר משה משה ואחרים.

ההחלטה על הנצחתה של דמארי התקבלה בוועדת השמות ואושרה בישיבת מועצת העיר ב-21 ביולי 2008. אירוע פתיחה חגיגי יתקיים בחודש פברואר. "כלת פרס ישראל שושנה דמארי, שהתפרסמה עוד לפני קום המדינה, הייתה אחת הזמרות הגדולות שקמו להן בישראל שאף זכתה לכינוי 'מלכת הזמר העברי'", אומר ראש העיר, איציק ברוורמן. "כבוד גדול עבורנו לקרוא לאולם תרבות על שמה ולהוציא לפועל את ההחלטה שהתקבלה לפני כתשע שנים. אולם התרבות המרשים בשש שנתי ברנר – פיינשטיין ישמש את תלמידי בית הספר כמו גם תושבי השכונות סביב לפעילויות תרבות ופנאי, כינוסים וטקסים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר