ספרים
צפריר

מגשימים חלום! להוציא ספר לאור בקלי קלות

לא מעט מאיתנו חולמים להוציא לאור ספר משפחתי, שירים או סיפורים שכתבנו, מתכונים מהמטבח של אמא או ספר ילדים שיוקדש לנכדים, טקסט שהחבאנו במגירה תוך ויתור על הגשמת החלום: "איך נעשה את זה", "אנחנו לא סופרים" ו"איך מתחילים כשאנחנו טובעים בים של חומר"...

פורסם בתאריך: 13.2.18 10:48

 

כתיבת ספר היא משימה לא פשוטה, אך אפשרית. לשם כך יש את "המומחים" שזו ההכשרה וההתמחות שלהם.
סטודיו צפריר מעניק שירותי הוצאה לאור משלב הרעיון ועד שלב הדפסת הספר וכריכתו: כתיבה, עריכה, עיצוב ועימוד וכמובן דפוס וכריכיה, באיכות ובמחירים ללא תחרות.

"לכל אדם יש מסע חיים שהוא פילס בכוחות עצמו", אומרת לורן צפריר מסטודיו צפריר ומוסיפה שגם מי שחושב שאין לו סיפור חיים מרתק או חווה אירועים מסעירים, יופתע לגלות עד כמה סיפור חייו ומורשתו חשובים לדורות באים. "כל אדם הוא ספר פתוח. כשאנחנו הולכים מכאן והספר נפתח, אנחנו חוזרים לחיות בזכרונם ובליבם של הקוראים", היא אומרת. ״גם אם החלטנו להעלות את הסיפור שלנו על הכתב, לא תמיד יש לנו את הכלים לעשות זאת. לא כל אחד יודע איך מארגנים את החומר ואיך מתחילים את התהליך״.

"השלב הראשון לכתיבת הספר, לאחר שיחה מקדימה, הוא היכרות עם המחבר והבנת צרכיו", מדגיש רוני צפריר, "יש מחברים שהגיעו לסטודיו צפריר לאחר שכתבו את סיפור חייהם וזקוקים לעריכה לשונית או להקלדה. אחרים זקוקים לסופר, שישמע מהם את קורותיהם, יעלה אותם על הכתב ויעזור להם באיסוף ואירגון החומר". צפריר מציין שהישיבה בצוותא עם הלקוח מובילה לאיסוף נכון של החומרים הנלווים כמו תמונות ומסמכים, לכתיבה ולבנייה נכונה של הספר.

ספר קצת על התהליך עצמו?
"אנחנו מתחילים את שלב הראיונות והתחקיר כדי לאסוף מידע על הכותב ו/או המסר אותו הוא רוצה להעביר. במהלך הפגישות ניתן לראיין בני משפחה נוספים וחברים, לשוחח איתם על תקופות משמעותיות בחיי המחבר. השלב הראשוני כתיבת טיוטה ושיבוץ חומרים רלוונטיים והעברתה ללקוח. מתקיימים כמה סיבובי עריכה ותיקונים עד לאישור הסופי של הטקסט. עם השלמתו החומר עובר לסטודיו לעיצוב״.
נתקלתם בסיפורים "משעממים"?
"יש אנשים החוששים שהחיים שלהם לא אטרקטיביים מספיק, שאין להם מה לספר ויחד עם זאת, רוצים להשאיר משהו לדורות הבאים. אנשים כותבים שירה, פרוזה, מאיירים, מצלמים, והם רוצים לראות את יצירתם כרוכה בספר הניתן לבני המשפחה והחברים״, מספרת לורן. ״במקרים רבים ׳דור ההמשך׳ פונה אלינו כדי להעניק מתנה מיוחדת להורים המתבגרים, שניתנת בסופו של דבר לנכדים ולנינים. הפקת הספר הופכת לחווייה משפחתית שמחברת ומקרבת בין הדורות״.

ילד פלא / קרן בצר

האם חייבים להפיק את הספר על כל שלביו?
"אם הספר שלכם אינו כתוב, אפשר להעזר בסטודיו ולקבל את הטקסט משוכתב וערוך. אפשר להמשיך לשלב הבא של עימוד ועיצוב ולקבל פורמט דיגיטלי של הספר להפצה, וניתן להמשיך לשלב השלישי והאחרון הדפסת הספר וכריכתו.
אנחנו ממליצים לכל מי שהמילה הכתובה בוערת בקרבו לבקר באתר שלנו ו/או להצטרף לדף הפייסבוק. תקבלו מאיתנו חינם וללא כל התחייבות שלל עצות והנחיות, הסברים ודוגמאות איך להוציא לאור ספר באיכות ובמחירים אטרקטיביים וכמובן המלצות של לקוחות".

מוכנים לצאת לדרך? התקשרו ונגיע אליכם לפגישה ללא התחייבות:
לורן 054-5343860 | רוני 054-2161196

סטודיו צפריר
www.icu2.co.il
בפייסבוק: סטודיו צפריר

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר