אביעד יעקובי
אביעד יעקובי

שר זוהר ארגוב: הפרויקט של אביעד יעקבי

פורסם בתאריך: 28.6.18 15:14

פרגנו לאביעד יעקבי (27), מראש העין! למה? כי השבוע הוא זכה להרגיש ממש כוכב, שמזוהה ברחוב וזוכה לאלפי שיתופים ואהבה מהקהל וברשת החברתית, וזאת לאחר שהפרויקט שהוא עושה עם סיום לימודיו בבית הספר למוזיקה 'רימון', חידושים ועיבודים חדשים לשיריו של המלך, זוהר ארגוב, זוכה לפרגון ובאזז לא רגיל.
יעקבי, למה זוהר ארגוב?
"מגיל 6 אני מעריץ את הזמר הזה. זה קרה אחרי שמצאתי קלטת ישנה שלו של השיר 'אלינור' בחצר הבית ומהרגע שהאזנתי לו נדלקתי והפכתי למעריץ. כשהתחלתי לשיר, הוא היווה עבורי מורה דרך מוזיקלי ובמשך השנים אספתי חומרים שלו כי הוא בעיני ה-זמר. במשך השנים היה לי העונג לשיר את השירים המוכרים שלו כמו ים של דמעות ואחרים גם בהופעות וגם בחאפלות. כשהגעתי ללמוד מוזיקה ברימון במסלול הים תיכוני, עשינו ערב לזכרו עם שירים שלו שזכו לעיבודים חדשים של תמיר קליסקי ואהרון קמיגרוב ומאוד התחברתי לזה. אגב, הסרטון שלי שר בשיעור ברימון את 'ים של דמעות' זכה לעשרות אלפי צפיות ביו טיוב תוך מספר שעות ואנשים ממש זיהו אותי ופרגנו לי על זה ויש חשיפה והרבה אהבה של אנשים וזה הכי כיף בעולם. ומשם זה התגלגל לכדי פרויקט חדש שלי, 'הזוהר שלי' לרגל 30 שנה למותו של ארגוב עם שירים שאני מבצע בעיבודים חדשים לשירים מוכרים שלו".
ומה הלאה?
"הוצאתי שני סינגלים מקוריים שלי ואני עובד על שירים נוספים מקוריים שלי שכתבתי למגירה עם לחנים שלי. בנוסף לכך אני עובד על דואט עם חבר ילדות".

צפו בקליפ של יעקבי:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר