צחי הלוי, לוסי האריש. צילומים תומר אפלבאום, אוליביה פיטוסי
צחי הלוי, לוסי האריש. צילומים תומר אפלבאום, אוליביה פיטוסי

חתונת השנה והקשר הפתח תקוואי של צחי הלוי

כולם מדברים על חתונתם של צחי הלוי ולוסי אהריש. מתברר שהלוי נולד בפתח תקווה, אבל מהר מאוד עברה המשפחה לאיטליה בעקבות שליחות של האב. "בחגיגות 135 שנה לעיר הוא הפיק לנו דיסק אבל לא הזכיר את זה", מספר אריה ימיני

פורסם בתאריך: 11.10.18 13:09

כולם מדברים אתמול והיום על מה שמסתמן כחתונת השנה. אמש, יום רביעי, התחתנו צחי הלוי, שחקן קולנוע וטלוויזיה וזמר ישראלי ולוסי אהריש, מגישת טלוויזיה, שחקנית ועיתונאית ישראלית, שהייתה לעיתונאית הערבייה-ישראלית הראשונה בישראל שקיבלה תוכנית הגשה בעברית. החתונה הזו הגיעה בהפתעה, לאור כך שבמשך ארבע שנים נשמרה הזוגיות שלהם בסוד. אמש לא מעט גורמים מעולם הבידור היו מופתעים מהחתונה הלא צפויה. את הטקס ערכה החברה של אהריש, צופית גרנט, בנוכחות חברים ובני משפחה בלבד. בתוך ההמולה הגדולה, מתברר שלהלוי, שחקן מצוין ומוערך מאוד, בילה חלק לא גדול מחייו בפתח תקוה. הוא נולד כאן.

הלוי, בן 43, הוא שחקן קולנוע וטלוויזיה וזמר ישראלי ויש לו כאמור קשר לעיר פתח תקווה, לאחר שנולד בה והתגורר בה עד גיל חודשיים, אז עברה המשפחה לחו"ל לטובת עבודת האב במשרד ראש הממשלה. את שירותו הצבאי עשה כמפקד צוות ביחידת שמשון ומאחר יותר כקצין בדובדבן והוא דובר חמש שפות: עברית, ערבית, ספרדית, צרפתית ואנגלית. הלוי זכה בפרס אופיר לשחקן המשנה הטוב ביותר לשנת 2013 על משחקו בסרט "בית לחם" והתפרסם לראשונה בשנת 2012 כאשר השתתף בעונה הראשונה של תוכנית המציאות "The Voice ישראל", בנבחרת של שלומי שבת. הוא העפיל עד לגמר התוכנית, ונופה בסיבוב השני של הגמר. הוא גילם את נאור ב"פאודה" וכמו כן שיחק ב"המדרשה", בסרט הקולנוע "המילים הטובות" וכן במחזמר "הזמיר".

לפני כשנה אמר הלוי בראיון לידיעות אחרונות: "נולדתי בפתח תקוה וכשהייתי בן חודשיים נסענו בעקבות אבי לשליחות באיטליה, שם נולדה אחותי מאיה, בבית חולים של הוותיקן, עם צלב מעל המיטה. בגיל שש חזרנו ארצה לרמת־גן, לשכונת עמידר".

"לרגל 135 שנה לפתח תקווה הפקנו דיסק מיוחד שצחי הלוי הפיק לנו אותו", אומר אריה ימיני מנהל מינהל התרבות בעירייה, "הוא לא הזכיר אף פעם את היותו תושב העיר, למרות העבודה המשותפת. הוא בחור מאוד נחמד".

אהריש, בת 37, גדלה בדימונה להורים מוסלמים ואת הקריירה העיתונאית שלה החלה ככתבת חדשות ומגישת מבזקים בערוץ 10 וכחברת מערכת הערוץ הראשון. כאמור, בהמשך, היתה כתבת שטחים בחדשות וכן שמשה ככתבת בתוכנית של גיא פינס. היום היא מגישה את התוכנית "שיחת היום" ב"רשת".

בית ספר אנקורי, פתח תקוה

בית ספר אנקורי, פתח תקוה

בתיכון אנקורי בפתח תקווה הציבו שלט גדול המברך את בני הזוג. "פתחנו את היום בשיחה שעסקה בתגובות לחתונתם של לוסי אהריש וצחי הלוי, ראשית אאחל המון המון מזל טוב שתזכו לכל הטוב", אומר מנהל בית הספר יוסי שפרבר, שמוסיף שבמהלך השיעור שוחחו על גזענות, רגשות לאומיים, שובניזם, ועל תפקידם של נבחרי ציבור בישראל, נוכח הביקורת של כמה פוליטיקאים על החתונה. "התלמידים החליטו שחשוב שנציג את עמדתנו על קירות בית הספר", אומר שפרבר, כתבנו בשלט – 'לוסי וצחי מזל טוב … ללא הבדל דת גזע ומין..'".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר