אריה ימיני, יגאל בשן ואיציק ברוורמן צילום זאב שטרן
אריה ימיני, יגאל בשן ואיציק ברוורמן צילום זאב שטרן

"איבדנו יוצר נפלא ואיש מדהים". יגאל בשן אמור היה להופיע בהיכל בפתח תקווה בקרוב

יגאל בשן, שהלך היום לעולמו, הופיע מספר פעמים בהיכל בפתח תקווה. אריה ימיני מספר על השיחות שהתקיימו באחרונה כדי לקבוע מופע נוסף בקרוב: "היינו בקשר למצוא תאריך, מה שלצערי לא יקרה"

פורסם בתאריך: 9.12.18 21:26

אבל כבד: בגיל 68 הלך היום הזמר יגאל בשן לעולמו. במשך השנים הופיע בשן בהיכל התרבות בפתח תקוה מספר פעמים. הפעם האחרונה היתה בדצמבר 2016, מספר חודשים לאחר שקיבל פרס מפעל חיים של אקו"ם. בשן היה אומור להופיע בקרוב בהיכל בפתח תקוה, ובהנהלת ההיכל סיפרו הערב שהיו איתו ועם אמרגנו בקשר כדי לתאם מועד למופע.
כמו רבים שסיפרו על בשן והדגישו שהיה אדם נפלא, כך גם אריה ימיני, מנכ"ל ההיכל, שסיפר הערב  על אדם נפלא, צנוע, שאהב את הבמה. "הוא היה איש מדהים, נפלא ויוצא דופן", מספר ימיני, "הוא הופיע מספר פעמים בהיכל והיתה לו כוונה להופיע כאן בקרוב פעם נוספת והיינו איתו בקשר מצוין, גם איתו וגם עם פדי ייטב (שגדל בפתח תקוה וחי כאן שנים רבות, מט"ל) , האמרגן שלו, שהפיק לו את המופעים", אומר ימיני בכאב. "היה לנו קשר חם ואוהב לאורך כל התקופות, במיוחד בתקופה שהוא הופיע עם עוזי חיטמן בהופה היי. עוזי אמנם לא גר בפתח תקווה, אבל נשמתו היתה בפתח תקווה ויגאל הרגיש קשר חם להיכל".

יגאל בשן צילום זאב שטרן

יגאל בשן ואריה ימיני צילום זאב שטרן

יגאל בשן צילום זאב שטרן

יגאל בשן בהיכל בפתח תקוה צילום זאב שטרן

"יגאל היה יוצר מוכשר שהתחיל להופיע בגיל צעיר וזו אבידה גדולה מאוד", ממשיך ימיני ואומר. "הוא היה צנוע, מוכשר, מאוד אהב לראות את הבמה במיטבה ולא וויתר לא על נושא של סאונד ולא על נגנים. תמיד היה חשוב לו שהמופע יהיה הכי טוב שאפשר. כל מופע שהוא עשה הוא נתן מכל הלב, זה תמיד היה מופע ארוך ומושקע ותמיד היתה לו סבלנות והוא התייחס למעריצים גם לפני וגם אחרי המופע".

מתי המופע עליו דיברתם אמור היה להתקיים?
"היינו בקשר לסכם על תאריך, גם להם וגם לנו היה רצון לעשות מופע נוסף איתו, מה שלצערי לא יקרה. איבדנו יוצר נפלא ואיש מדהים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר