קובי אשרת צילום נועם לבקוביץ'
קובי אשרת צילום נועם לבקוביץ'

משה להב מארח את קובי אשרת, מחווה לאמיל אייבינדר

בהיכל התרבות יוקדש ערב מיוחד לשירים שליוו ומלווים את חייו של קובי אשרת, בקניונים יתקיימו הצגות ליום המשפחה. ריכזנו את אירועי התרבות המרכזיים בפתח תקוה השבוע, תיהנו

פורסם בתאריך: 3.2.19 11:42

יום ראשון:  מחווה לאקורדיוניסט הוירטואוז

תרבות- כליזמר חובק עולם - "מהבלקן לירושלים"אמיל אייבינדר קרדיט צבי יוכטמן (Large).jpg

אמיל אייבינדר צילום צבי יוכטמן (Large).jpg

כליזמר חובק עולם – "מהבלקן לירושלים". מחווה לוירטואוז האקורדיון הבינלאומי אמיל אייבינדר לרגל 50 שנות נגינה על בימות העולם בהשתתפות אמנים בינלאומיים מהשורה הראשונה. מהצ'ארדש ההונגרי ועד הניגון הרומני, מוזיקת צוענים לצד ניגוני מירון ארצישראליים, ניגוני חתונה וניגוני ריקודים מחצרות חסידים, כל אלו ייפגשו בערב אחד של וירטואוזים בינלאומיים על בימת היכל התרבות. בערב ישתתפו: אמן המרימבה וכלי ההקשה חן צימבליסטה, אמן הקלרינט הבינלאומי חנן בר-סלע, אמן הכינור הבינלאומי מריו קורניק (קרואטיה, הכנר הראשון של הקאמרית מינכן), אמן המנדולינה הבינלאומי שמואל אלבז, ו-וירטואוז האקורדיון, חתן פרס ראש הממשלה ועטור פרסים בינ"ל, אמיל אייבינדר, שהערב כולו יוקדש כמחווה לו וליצירתו.
ניהול אמנותי: חנן בר סלע, ייזום והפקה: אריה ימיני.
ראשון, 20:30, היכל התרבות.

תרבות- משה להב. צילום אור טל

משה להב. צילום אור טל

יום שני: משה להב מאחר את קובי אשרת

שירים שמלווים את חיי: משה להב (הטיש הגדול) מארח ומראיין את קובי אשרת. בהשתתפות: חני נחמיאס, יובל כספין, החזן ליפא גלנץ ועוד. כמדי שנה נערך בהיכל התרבות בפתח תקווה מופע שנקרא ״שירים מלווים את חיי״. במופע זה מארח ומראיין משה להב ״הטיש הגדול״ יוצר מוכר או דמות ידועה אשר מספרים על השירים עליהם גדלו בבית, בתנועת הנוער, שירים אשר השפיעו על יצירתם, שירים אשר מהם ניזונו ושירים של יוצרים אחרים שאהבו לשמוע. השנה נבחר המלחין והמוזיקאי קובי אשרת לשתף את הקהל בשירים שליוו את חייו. אשרת בחר את השירים ובעזרת משה להב – ״הטיש הגדול״ – אשר ינווט את הערב, יעלו לבמת ההיכל אמנים שונים וישירו עם הקהל את השירים שנבחרו, תוך שאשרת מספר אודותיהם ואודות הזיכרונות וההקשרים אשר כל שיר מביא עמו עבורו.

מפיק האירוע: איתן גפני. בימוי ותוכן: רחלי הורביץ. עורך, מראיין ושר: משה להב
יום שני, 4.2.19 בשעה 20:30, היכל התרבות.

יום שלישי:  הופעה והצגה ליום המשפחה

חגיגת יום המשפחה. בקניון הגדול יציינו את יום המשפחה  עם המופע של צוות מנחוס. זהו מופע מערכונים קומי לכל המשפחה בשיתוף הקהל, המשלב קטעי סטנדאפ, מערכונים ואילתורים בשילוב דמויות, אביזרים והלבשה. צוות מנחוס התחילו את דרכם עם סרטונים מצחיקים ברשתות החברתיות וצברו מיליוני צפיות לסרטונים שהעלו. בעקבות הצלחתם ברשת קיבלו הצוות גם הצעות לעבור לעולם הטלוויזיה והשתתפו בשתי עונות של התוכנית "הצחוקייה" בערוץ ניקולודיאון ובסרט "שלושה על ירושה" שהופק בערוץ טדי. כמו כן התארחו בכמה תכניות מובילות לנוער, כמו "סוואגרס", "קיסריה אקספרס" ועוד.
שלישי, 17:30, בקניון הגדול.
קניון סירקין יציין את יום המשפחה עם ההצגה "איפה אמא?"ף המספרת על קופיף קטן שמחפש את אמו ופרפר נחמד שמנסה לעזור לו.
שלישי, 17:30, קניון סירקין.

 

יום רביעי: מפגש עם מאירה ברנע גולדברג

מאירה גולדברג ברנע צילום פרטי

מאירה גולדברג ברנע צילום פרטי

סדרת מפגשים עם זוכות פרסים בתחום הספרות. אגף הספריות במינהל התרבות יזם סדרת מפגשים ייחודית עם יוצרות שזכו בפרסים בתחום הספרות. המפגש הראשון יתקיים עם מאירה ברנע גולדברג – מרצה, סופרת ומנחת קבוצות (ולמען הגילוי הנאות – בעלת טור קבוע במלאבס). ברנע גולדברג היא זוכת פרס שרת התרבות והספורט בתחום היצירה הספרותית העברית לילדים ולנוער ע"ש דבורה עומר. בין יצירותיה "מסעותיי עם חמותי ", "כמה רחוק את מוכנה ללכת", "משפחה לדוגמה" ו-"כראמל". במפגש תשתף ברנע גולדברג אודות תהליך הכתיבה כבריחה מהמציאות, סודות משפחתיים שסופם להתגלות ועוד.
רביעי, 6.2, בשעה 20:30 , אודיטוריום ספריית מבצע יפתח, רחוב מבצע יפתח 15 א.

קולנוע, פסיכולוגיה ופילוסופיה. הקרנת הסרט "חולייטה" (ספרדי). לתקן את העבר – האם זה אפשרי? התמודדות של אם עם היעלמות בתה לשנים ארוכות. לאחר מכן הרצאתה של שרה אוסטרוב.

רביעי, 6.2, 19:30, שרת האוס.

 

רביעי, חמישי, מוצ"ש: הצגה על פערים חברתיים ועוד

אנשים טובים – תיאטרון חיפה. מרגרט וולש, אם חד הורית בת חמישים, מתחננת בפני הבוס שלה, סטיבי, בן העשרים, שלא יפטר אותה מעבודתה בחנות "הכל בדולר". זו יריית הפתיחה של המחזה החברתי והרגיש מאת המחזאי דיוויד לינדסי-אבייר. דמותה המיוחדת של מרגרט לעולם איננה קורבנית או מתרפקת על מצבה הקשה. מתוך נואשותה של הדמות צפות ועולות לאורך המחזה שאלות מורכבות על פערים חברתיים, ניוד בין מעמדי, בחירות ומזל. כשמרגרט מחפשת עבודה בקליניקה של רופא מצליח שלמד איתה באותה השכונה, עולות שאלות אלה במלוא עוצמתן. המחזה הציג לראשונה בשנת 2011 בברודווי. לשחקנית הראשית פרנסיס מקדורמנד הוענק פרס הטוני היוקרתי על תפקידה בהצגה. מאז הוצג המחזה ברחבי ארצות הברית ובמדינות אירופה ובאוסטרליה וזכה לביקורות משבחות ולפרסים רבים. שחקנים: אסי לוי, מורן ארביב גנס, רבקה בכר, ישי גולן, אוריה יבלונובסקי, טהוניה רובל.
רביעי – 20:30, חמישי – 17:00, מוצאי שבת 20:30, היכל התרבות.

 

שבת: שביל ישראל במוזיאון פתח תקוה לאומנות

"צעידות מדודות" – שביל ישראל כמרחב גיאוגרפי-פוליטי, אירוע שיח במוזיאון פתח תקווה לאומנות. אירוע שיח מסכם סביב יצירתן של האמניות אילת כרמי ומירב הימן, "שביל ישראל", שמוצגת בימים אלה בתערוכה "הזדמנות אחרונה לראות" במוזיאון, באוצרות דרורית גור אריה. במסגרת האירוע, יתקיים דיון סביב שביל ישראל – נתיב ההליכה המפורסם שנמתח לאורך מדינת ישראל, ומהווה כיום מוקד לדיון פוליטי ער, בו נפגשים המרחב הגיאוגרפי, עם רעיונות של שייכות וזהות. בדיון ישתתפו דרורית גור אריה, האוצרות הדס מאור וטלי תמיר, ד"ר אסף זלצר – גיאוגרף ומומחה להיסטוריה של שביל ישראל, השחקנית ואמנית הספוקן-וורד סמירה סרייה. ינחו את האירוע: אילת כרמי ומירב הימן.

שבת, בשעה 12:00 מוזיאון פתח תקווה לאומנות.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר