בני ברוכים, גאיה קורן, רחלה וייס, ריקי בן ארי. צילומים נופר חן, רון קדמי, ענבל מסיקה, אייל רדושיצקי
בני ברוכים, גאיה קורן, רחלה וייס, ריקי בן ארי. צילומים נופר חן, רון קדמי, ענבל מסיקה, אייל רדושיצקי

חודש האישה בפתח תקוה: הרצאות, מופעים, וחתימה על "חזון העיר השווה"

ב-8.3 יצוין יום האישה הבינלאומי. בפתח תקוה יתקיימו אירועים במהלך כל החודש בסימן "ההזדמנות לשוויון"

פורסם בתאריך: 3.3.19 08:58

ביום שישי ה-8.3 יציינו ברחבי העולם את יום האישה הבינלאומי. בעיר פתח תקווה, הוחלט לקיים אירועים במהלך כל חודש מרץ. האירועים שמתקיימים בהפקת אגף התרבות והאירועים בשיתוף יועצת ראש העיר לשוויון מגדרי, רחל אלון, הם בסימן "ההזדמנות לשוויון" בדגש על שוויון מגדרי והמשך הרחבת התשתית לשיח מאפשר ומכבד.
"אנו חותרים לשוויון מגדרי בכל תחומי החיים ועל בסיס יומיומי", אומר ראש העירייה, רמי גרינברג. "חודש האישה המעלה על נס את תרומתן של הנשים ועוצמתן, מקבל בפתח תקוה חידוד נוסף והוא השוויון המגדרי. אני מזמין את כולם לבוא ולהשתתף במגוון האירועים המתקיימים במהלך חודש מרץ".
אורנה דוידאי, מחזיקת תיק הנשים, מוסיפה: "חודש האישה מהווה את שיאה של הפעילות. במשך כל השנה רחל אלון ואני פועלות להקמת פורומים למען נשות עסקים, נשים יחידניות ונשים מנהיגות ולמען קידום נשים בתפקידים ציבוריים, כמו גם סדנאות של אבות לבנות מתבגרות ופעילויות נגד אלימות. אנחנו מקוות כי כל הנשים יוכלו למצוא עניין והנאה". אלון אומרת: "גם השנה החלטנו לקיים מספר אירועים מגוונים וייחודיים על פני חודש שלם. השנה יחתום ראש העיר על חזון הרשות השווה, חזון אשר מהווה תשתית חשובה ביותר ואני מברכת על כך".

בני ברוכים, גאיה קורן, רחלה וייס, ריקי בן ארי, עינת גלזר, להקת יקינטון,חגית מוזס, ענת אברהם. צילומים נופר חן, רון קדמי, ענבל מסיקה, אייל רדושיצקי, פרטי

בני ברוכים, גאיה קורן, רחלה וייס, ריקי בן ארי, עינת גלזר, להקת יקינטון,חגית מוזס, ענת אברהם. צילומים נופר חן, רון קדמי, ענבל מסיקה, אייל רדושיצקי, פרטי

חודש האישה, יפתח בעיר בכנס מגדרי שיתקיים ביום ראשון 3.3 בשעה 19.30 בבית שיח נשים. בכנס זה יחתום רמי גרינברג על "חזון העיר השווה", רס"ן רבקה כהן מפיקוד העורף שהשתתפה במשלחת החילוץ לברזיל תספר על חוויותיה, ותתקיים הרצאה של טל ברייר בן מוחה מייסדת ארגון מנהיגותה. הערב יסתיים במופע ג'יפסי – של הכנרת והיוצרת טניה וינוקור.

אירועים נוספים: ביום שני 4.3 ב-20.30 בבית שיח נשים, הרצאה בנושא נשים עושות היסטוריה; ביום חמישי 7.3 ב-20.30 באודיטוריום ע"ש שושנה דמארי בתיכון ברנר האירוע המרכזי, שייפתח בהרצאה 'אני מלכה' של העיתונאית והסופרת גאיה קורן ולאחריה, תתקיים ההופעה של ריקי בן ארי 'להעז לחלום'; ביום שישי 8.3 ב-8:30, בקניון הגדול, במתחם בתי הקולנוע, הרצאה שלמושיק גלמין והקרנת הסרט "המין החזק". יצוין כי אירוע זה הינו ברישום מראש ובתשלום של 45 שקלים.

עוד אירועים: ביום ראשון 24.3 בבית שיח נשים ההרצאה 'סטייל בכל גיל ומידה' – של ענת אברהם; ביום שני 25.3 בשעה 20.30 בבית שיח נשים, ההרצאה 'כמו שאת גדולה מהחיים' של חגית מוזס והופעה של להקת יקינטון; ביום רביעי 27.3 ב-20.30 בבית אברהם שפירא מופע שירה של להקת 'אישה לאישה' – 'איך אפשר שלא להתאהב בך'; ביום חמישי 28.3 ב-20.00 באודיטוריום קריית המוזיאונים תתקיים תערוכת אומנות – דרך ציור, והרצאה מפי ד"ר עינת גלזר – ההיגיון שברגש; ביום ראשון 31.3 ב-20.30 באודיטוריום קריית המוזיאונים ערב של התבוננות מגדרית דרך שפת ההומור עם הסטנדאפיסטית רחלה וייס והסטנדאפיסט בני ברוכים. הכניסה ללא תשלום, ברישום מראש באמצעות אתר העירייה או דף הפייסבוק העירוני.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר