אורלי שטרית, ישי ריבו. צילומים דודו בכר, זאב שטרן
אורלי שטרית, ישי ריבו. צילומים דודו בכר, זאב שטרן

השבוע בפתח תקוה: יריד פורים, מגילת אסתר, הופעות בהיכל ותערוכות חדשות

מתחילים להתקרב לפורים: היריד המסורתי לזכרם של אלי ומישל שטרית יתקיים במרכז הנוער עין גנים, ישי ריבו יופיע בהיכל התרבות, ומגילת אסתר תוצג בפנטומימה

פורסם בתאריך: 10.3.19 11:58

יום ראשון: יריד פורים לזכר לילוש ומישל שטרית

יריד פורים לזכרם של אלי (לילוש) ומישל שיטרית. אגף חברה, נוער וצעירים מזמין את הציבור הרחב ליריד פורים עם מגוון פעילויות. היריד יתקיים במרכז הנוער עין גנים ובמקום יימכרו תחפושות חדשות ומשומשות עד 30 שקלים, יתקיימו דוכני איפור, צמות, יצירה ומזון וכן יתקיים מופע ססגוני ומוזיקלי לכל המשפחה של "ג'ינג'י". כל ההכנסות ייתרמו למשפחות שידן אינם משגת. ראשון – 16:00-18:00 במרכז הנוער עין גנים. רחוב המעפילים. אורלי שטרית שמארגנת את היריד כבר כמה שנים, אמרה: "זו השנה השישית שאני מקיימת הפנינג פורים, זה התחיל כשמישל עוד היה בחיים, עשינו את זה למען לילוש במתנ"ס עמישב ולאחר מותו של מישל, המשכתי את המסורת וזה לאט לאט גדל. השנה אנחנו מקיימים סך הכל חמישה אירועים (ביום שני, יתקיים האירוע האחרון במתנ"ס בית מרקו בין השעות 17:00-19:00) והתגובות שאנחנו מקבלים, כל פעם מחממות את הלב מחדש ונותנות לי את הכוח להמשיך".

 

יום שני:  הפנינג של כנפיים של קרמבו

הפנינג פורימי בשיתוף כנפיים של קרמבו. באירוע יופעלו תחנות יצירה, משחק, דוכני מזון ועוד. שני, מרכז הנוער גלים רחוב ברנדה. 17:30-19:00. לא פתוח לקהל הרחב, מיועד לחניכי כנפיים של קרמבו.

 

יום שלישי: המגילה בפנטומימה

סדנת שף בכיף במועדון נווה גן. פעילות לילדים, במהלכה יכינו אוזני המן אישיים. שלישי, מועדון נווה גן, 17:15.

יום הנערה. פעילות של אגף חברה נוער וצעירים והרשות למאבק באלימות בסמים ובאלכוהול. עם אשלי וקסמן בקשי – יוטברית המובילה בתחום הלייף סטייל והטיפוח, וסדנת תיקים ולונגים. שלישי, 18:00-21:30, מרכז נוער עמישב.

סיפור מגילת אסתר בפנטומימה- ESTER . עופר גורן ועמירם אטיאס בסיפור מגילת אסתר בפנטומימה ומסיכות, מופע לכל המשפחה. שלישי, גולה 16:30, 20:30.

יום רביעי: הזמרים האהובים

הפנינג מדעי וחווייתי לכל המשפחה במסגרת יום המדע. מוזיאון האדם והסביבה, רביעי, 16:00.

מופע עם ניר אמן הבלונים. מופע אמנותי אנרגטי ומצחיק שיחשוף אתכם לעולם שלם של בלונים שמעולם לא הכרתם. המופע כולל קטע מיוחד במהלכו נכנס ניר לתוך בלון ענק. רביעי, מתנ"ס עולמות – כפר גנים ג', 17:30.

BE MY LOVE – זמרים אהובים על במה אחת. לכבוד יום האישה הבינלאומי, הזמרים דניס סדוב, בס, פליקס ליבשיץ, טנור, דימטרי סמיונוב, טנור, גלינה צפרבלט, סופרן ואלה פאסיק, פסנתר וניהול מוזיקלי – עם שירים מתוך רפרטואר של אמנים אגדיים מהמאה ה-20: מריו לנצה, פול רובסון, פיודור שליאפין, פרנק סינטרה, לוצ'יאנו פברוטי, אלוויס פרסלי, לייזה מינלי ועוד. רביעי, אולם שרת, 20:00

דוס צ'יקיטיקאס – מופע מיוחד ליום האישה. מופע בידור מוסיקלי עם חני נחמיאס ועירית ענבי. שירים וסיפורים מבית אבא בניחוח הבלקן. מהשעה 18:30 יתקיימו במקום דוכנים לנשים- בגדים, תכשיטים ועוד. 20:30 המופע. רביעי, אולם גולדה- הדר המושבות, הכניסה דרך תיכון גולדה.

יום חמישי: חגיגת פורים והרצאה

חגיגות פורים בהדר המושבות. בשעה 16:45 סדנת בועות ענק המשלבת מופע הדגמה. בשעה 18:00, מופע של ענבלרינה. חמישי, אולם גולדה – הדר המושבות. כניסה דרך התיכון.

מוזיקה, מוח ורגש. הרצאה על השפעת המוזיקה על המוח והרגשות שלנו? כיצד המוזיקה משמשת מפתח לזכרונות אישיים? אלו חומרים מופרשים במוח כשאנו נהנים ממוזיקה? כיצד משתמשים במוזיקה לשינוי התנהגות צרכנית, להפחתת אלימות ואף להגברת האטרקטיביות? עמית אברון, מרצה לפסיכולוגיה ובעל תואר שני במוזיקה ומוח. חמישי, 20:00 , מכללת העיר פתח תקווה. ברישום מראש.

יום שבת: ישי ריבו בהיכל

שבת תרבות על פוליטיקה כלכלה, תרבות ורפואה. מראיין משה נסטלבאום. חבר הכנסת מהליכוד יואב קיש על המדינה, המצב הכלכלי והמפה הפוליטית המתגבשת. ד"ר ירדן לוינסקי על חידושים בטיפול בהפרעות קשב וריכוז אצל ילדים ומבוגרים וד"ר אילן רבינוביץ' הפסיכיאטר של הסלבריטאים. שבת, 11:00 אולם גולדה, הדר המושבות, הכניסה מתיכון גולדה.

ישי ריבו – שטח אפור. הזמר והיוצר ישי ריבו מגיע להופעה בהיכל התרבות בעיר. ריבו, נולד וגדל במשפחה דתית במרסיי שבצרפת. בגיל שמונה וחצי עלה עם משפחתו לישראל ובגיל 13 החל לכתוב שירים ולחנים. הוא הקים עם חברים את להקת "תכל'ס" שביצעה מטאל רוק יהודי. לקראת סוף השירות הצבאי השתתף בכמה הופעות של להקת הרבנות הצבאית. בשנת 2012 כתב והלחין את השיר "כבתחילה" עבור גד אלבז. בהמשך שנה זו זכה בפרס אקו"ם לעידוד היצירה. השירים שלו זכו במקומות הראשונים במצעדים השנתיים, הוא שר בטקס הדלקת המשואות ונחשב לאחד הזמרים האהובים. מוצאי שבת, 21:30, היכל התרבות.

מוזיאון פתח תקוה לאמנות: שלוש תערוכות חדשות

שלוש תערוכות חדשות יפתחו ביום חמישי ה-14/3 במוזיאון פתח תקוה לאמנות.
לשמור מרחק: על אינטימיות בציור עכשיו– אמנים משתתפים: יערה אורן, שרון אתגר, אופיר בגון, אלכס ברויטמן, רונית גולדשמידט, ארם גרשוני, נורית דוד, ידידיה הרשברג, רוני טהרלב, יוסי מרק, עידו מרקוס, בעז נוי, דוד ניפו, פסח סלבוסקי, זהר פריימן, ערן רשף, לילית שמבון. אוצרת: ליזה גרשוני. התערוכה מוקדשת לציור העכשווי בישראל, שחווה תחייה מחודשת, ומתפתח לכיוונים שונים, מגוונים ומרגשים. לתערוכה נבחרו 17 ציירים וציירות מובילים מסגנונות שונים. תאריך נעילה: 29 ביוני.

גלריית האוסף: עבודות נבחרות של אמנים מובילים מתוך אוסף המוזיאון. אמנים משתתפים: סמי אבוטבול, איזידור אשהיים, אנטון בידרמן, גבי בן זנו, אברהם גולדברג, מאיר גור אריה, יהושע גרוסברד, אוזיאש הופשטטר, שמואל טפלר, אסי משולם, לאה ניקל, איתמר סיאני, אבל פן, אווה פרייברגר, מיכאל קארה, ארתור קולניק, משה קופפרמן, בן (בן ציון רבינוביץ'), חן שיש, שמואל שלזינגר. אוצרת: סיגל קרינסקי. תאריך נעילה: 29 במאי.

נעמי סלייני: שבעה ימים. אוצרת: אור תשובה. תערוכה תלויית-מקום (site specific), המתייחסת למיקום הגלריה בה מוצגת התערוכה – גלריית האוסף של המוזיאון, הממוקמת מול חדר ההנצחה של בית יד לבנים בפתח תקוה. סלייני, אמנית העוסקת בעיצוב ושזירה של פרחים, יוצרת מיצב שנוגע בחוויה האינטימית והדואלית שמזמן המקצוע, כאורחת לרגע בחיי זרים, המבקשים לציין באמצעות הפרחים את שמחות החיים, כמו חתונות ולידות, ולצידם – גם שעות קשות, של מוות ושל שכול. במיצב של פרחים טריים, סלייני מצטטת אלמנטים מחדר ההנצחה, ודנה בנושאים כמו שימור, זמניות וזיכרון. היא יוצרת בגלריה 12 מחזורי חיים בני שבעה ימים כל אחד, שתחילתם בשזירת זר-אבלוּת אדיר ממדים הניצב במרכז החלל. את הפרחים הקמלים מהשבוע החולף, היא מייבשת בתוך 12 ספרים ריקים ומתוארכים שמוצבים בגלריה, ומתפקדים כארכיון בהתהוות, וכתזכורת מכאיבה לדרכם של מפעלי זיכרון ואנדרטאות בישראל – שאינם עוסקים רק בעבר, אלא גם מייצרים תשתית מוכנה מראש למי שיונצחו בעתיד. פעולה זו חוזרת על עצמה לאורך 12 השבועות של הצגת התערוכה. תאריך נעילה: 9 ביוני 2019
שעות פתיחה: שני, רביעי, שישי ושבת 10:00-14:00, שלישי וחמישי – 16:00-20:00. דמי כניסה: 20 שקלים. מוזיאון פתח תקוה לאמנות, רח' ארלוזורוב 30, פתח תקוה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר