נחום היימן ז"ל. צילום זאב שטרן
נחום היימן ז"ל. צילום זאב שטרן

בשבוע הבא תיפתח הספרייה ע"ש נחום היימן ז"ל בנווה גן

הספרייה החדשה משתרעת על שטח של כ-700 מ"ר, והיא תכיל כ-30,000 ספרים, 10 עמדות מחשוב, חדר למידה, פינה לגיל הרך, אודיטוריום ועוד. היא תחליף את הספרייה ברמת ורבר שסגירתה עוררה כעס רב

פורסם בתאריך: 17.3.19 17:35

ביום ראשון הבא, בשעה 16:30, תפתח הספרייה החדשה, ספריית מנגינות, ברחוב מבצע דקל 3 שבשכונת נווה גן. מדובר בספרייה שתחליף את הספרייה ברחוב קפלן שבשכונת רמת ורבר, שסגירתה עוררה כעס בקרב התושבים שמתגוררים בסמוך לאחר שבשנה שעברה שופצה על ידי העירייה. בעירייה ציינו אז כי הספרייה החדשה בנווה גן תשרת את שכונת נווה גן ואת שכונת רמת ורבר גם יחד, למרות שתושבי רמת ורבר יצטרכו כעת לצעוד מרחק רב יותר על מנת להשתמש בספרייה.

ספריית נווה גן צילום באדיבות העירייה

ספריית נווה גן צילום באדיבות העירייה

הספרייה החדשה משתרעת על שטח של כ-700 מ"ר, והיא תכיל כ-30,000 ספרים, 10 עמדות מחשוב, חדר למידה קבוצתי, פינה לגיל הרך, אודיטוריום ובו 100 מקומות ישיבה ועוד. הספרייה תקרא על שם נחום (נחצ'ה) היימן ז"ל, מלחין ומוזיקאי, הנחשב לאחד מגדולי המלחינים בזמר העברי, חתן פרס ישראל, בן העיר ויקיר העיר פתח תקוה. באירוע חנוכת הספרייה ישתתפו בין היתר בני משפחתו של היימן, ראש העיר רמי גרינברג ונציגי מפעל הפיס. בשעות הערב, באירוע נפרד, יתקיים בספרייה בשעה 20.30 מופע של הזמרת סי היימן, בתו של נחום, מופע "שירים וסיפורים מבית אבא", בעלות של 50 שקלים. ניתן לרכוש כרטיסים באופן מקוון בלבד.

"ספריית מנגינות החדשה תשרת את תושבי שכונות נווה גן, רמת ורבר והסביבה, ותספק לציבור הקוראים שירות איכותי ושפע של ספרים בספרייה עשירה, מרווחת ומודרנית", ציין ראש העיר רמי גרינברג לרגל הפתיחה של הספרייה, "זהו כבוד גדול עבורנו להקדיש את הספרייה ליוצר ולמלחין נחום היימן, שיצירותיו מלוות אותנו בהנאה רבה לאורך עשרות שנים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר