היכל התרבות. צילום זאב שטרן
היכל התרבות. צילום זאב שטרן

שלושה נציגים של הרשות הפלסטינית ועיתונאי מתוניסיה יגיעו הערב להיכל התרבות בפתח תקוה

הארבעה יתארחו בערב מיוחד שתקיים בהיכל הפדרציה של יהדות תוניסיה. יו"ר הפדרציה, תושבת העיר מרים גז-אביגיל: "הם וגם אנחנו מאוד מתרגשים לקראת האירוע ושמחים על ההזדמנות שהתגלגלה לפתחנו"

פורסם בתאריך: 31.3.19 15:33

הערב יתקיים בהיכל התרבות בעיר המופע " פסטיבל לילת אלבסיסה", של הפדרציה העולמית של יהדות תוניסיה בישראל, בהשתתפות בכירי הקהילה התוניסאית בארץ ובעולם ובמעמד נציגים מטוניסיה שיגיעו במיוחד בכדי להיות שותפים לאירוע המוזיקלי מהמורשת הטוניסאית. לצד הזמרים ובכירי הקהילה, השנה יגיעו לראשונה לעיר גם שלושה נציגים מהרשות הפלסטינית, שאחד מהם הוא ד"ר זיאד דרוויש, ראש הדסק לאינטראקציה עם החברה הישראלית מטעם הרשות הפלסטינאית. בנוסף לנציגים מהרשות יגיע גם העיתונאי באסל תורג'מן מתוניסיה, שהיה אמור תחילה לבקר רק בראמללה, אבל הוזמן לערב המיוחד יחד עם אנשי הרשות.

מרים גז- הפדרצייה התוניסאית.

מרים גז-אביגיל פדרציית יהדות תוניסיה

יצוין כי משרדי הפדרציה העולמית יושבים בפתח תקוה. "לפני כארבעה חודשים זימן אותי ד"ר זיאד דרוויש לפגישה", מסבירה מרים גז–אביגל, יו"ר הפדרציה העולמית של יהודי תוניסיה ותושבת העיר. "לרגל הגעתו של העיתונאי התוניסאי באסל תורג'מן לרמאללה. בסיכום הפגישה הוחלט לקדם תהליך של התקרבות בתחומי התרבות. בעקבות כך, הוזמן ד"ר דרוויש, עם חלק מצוותו, לישיבת עבודה עם הוועד המנהל של הפדרציה. הפגישה התקיימה בבית התפוצות, במהלכה מנכ"ל בית התפוצות ערך סיור לכל הקבוצה. בהמשך היום התקיימה ישיבה לקירוב העמדות והוחלט להזמין אותם לפסטיבל המרכזי של הפדרציה והם הרימו את הכפפה והזמינו את העיתונאי הטוניסאי".

ד״ר זיאד דרוויש צילום באדיבות דוד מטודי, חבר הפדרציה

היא מציינת שהם מאוד מתרגשים לקראת האירוע והמפגש: "הם וגם אנחנו מאוד מתרגשים לקראת האירוע ושמחים על ההזדמנות שהתגלגלה לפתחנו".
באירוע תופיע לראשונה בהרכב מלא תזמורת המאלוף, שהוקמה על ידי הפדרציה של יהודי תוניסיה בישראל בניצוחו של תומר כהן וכן ישתתפו הזמר ניסים סרוסי ולצידו האמנים גיא מזיג, אברהם ברדה. מנחה לינוי בר גפן

משתתפים: נסים סרוסי, גיא מזיג, אברהם ברדה, תזמורת המאלוף בניצוחו של תומר כהן ועוד. מנחה: לינוי בר גפן. ראשון, 31.3, 19:30, היכל התרבות.

כנסו לקרוא על אירוע זה ועל אירועי תרבות נוספים שיתקיימו השבוע בפתח תקוה. 


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר