אתי קסטרו עם פארוק ואשתו. צילומים יח"צ
אתי קסטרו עם פארוק ואשתו. צילומים יח"צ

"הייתי בעננים". אתי קסטרו ביקרה בסט של הכלה מאיסטנבול ופגשה את כוכבי הסדרה

בן זוגה של קסטרו, המכיר מספר אנשי עסקים בטורקיה, סידר לה את הביקור. "היה לנו חיבור טוב קבענו להיפגש בארץ", מספרת קסטרו

פורסם בתאריך: 3.4.19 15:52

השחקנית ותושבת העיר אתי קסטרו, המוכרת ככוכבת הילדים אסתר, הגשימה חלום קטן כאשר הגיעה השבוע לאחוזה בטורקיה בה מצלמים את הסדרה "הכלה מאיסטנבול", ופגשה את כוכבי הסדרה סורייה ופארוק, או בשמם האמיתי: אוזג'אן דניז (פארוק) ואסלי אנבר (סורייה).
בן הזוג של קסטרו מקורב לגורמים בהפקה והפתיע את זוגתו שהגיעה לסט הצילומים ומאוד התחברה לכוכבי הסדרה, ובעיקר לסורייה שהתעניינה בקסטרו ובעולם הילדים. השתיים אף קבעו להיפגש כשהשחקנים הטורקים יגיעו לארץ להופעות. "אני צופה אדוקה של הסדרה", מספרת קסטרו, "מאוד רציתי לפגוש אותם ובן זוגי הוא איש עסקים שמכיר אנשי עסקים מטורקיה, הוא בדק מול הקולגות שלו והגענו למנהלת מאוד בכירה בטלוויזיה שסידרה לנו את המפגש. סורייה ופארוק ידעו שאנחנו מגיעים, הם היו באמצע צילומים ופארוק המתין לנו, יצא מהצילומים והיה מאוד חביב ומרגש, היה לנו חיבור טוב. גם עם סורייה היה לי חיבור מאוד טוב, היא מקסימה וקבענו שאפגוש אותם בארץ בין ההופעות שלהם. הייתי בעננים, היה מרגש להיות שם, להרגיש את המקום ולראות את המקום שצופים בטלוויזיה בלייב. התרגשתי כמו ילדה קטנה".

אתי קסטרו עם אשתו של פארוק. צילום יח"צ

אתי קסטרו עם אסלי אנבר. צילום יח"צ

אתי קסטרו עם פארוק. צילום יח"צ

אתי קסטרו עם אוזג'אן דניז. צילום יח"צ

הכלה מאיסטנבול היא סדרת דרמה רומנטית, מהמצליחות והנצפות ביותר בטורקיה בשנת 2017. בסדרה מככבים אוזג'אן דניז ואסלי אנבר. את הסדרה הפיק ג'נגיז צ'אטאי וביימה זיינפ גונאי טאן. העלילה היא: סורייה היא מוזיקאית מוכשרת, שעושה את צעדיה הראשונים בעולם המוזיקה, ועובדת כזמרת ליווי. היא חיה בצניעות באיסטנבול עם דודתה, אך חייה משתנים כשהיא מתאהבת בפארוק בוראן, איש עסקים עשיר ונאה. הוא מתאהב בסורייה, מציע לה נישואין ומשפחתו מתנגדת. לסדרה קהל מעריצים גדול שצופה בה באדיקות. לסדרה קבוצת פייסבוק, עמוד מעריצים ואינסטגרם.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר