חללית בראשית, מוזיאון אדם וסביבה, קרקס. צילום AFP, עזרא לוי, זאב שטרן
חללית בראשית, מוזיאון אדם וסביבה, קרקס. צילום AFP, עזרא לוי, זאב שטרן

מה עושים בחופש: כל אירועי חול המועד בפתח תקוה

במוזיאון האדם והסביבה יוצג הדגם המקורי של החללית הישראלית, בהיכל התרבות יופיע קרקס בראבו, ובגן לאומי ירקון תהיה פעילות משולבת בלינה. חול המועד, כל האפשרויות

פורסם בתאריך: 21.4.19 10:07

חג הפסח מפנק אותנו השנה, כמעט בשבוע שלם שבו ניתן לקיים פעילות משפחתית, טיולים בחיק הטבע, ביקור במוזיאונים או בקניונים.
מוזיאון האדם והסביבה. את השבוע אפשר לפתוח בסיורים מודרכים במוזיאון האדם והסביבה. מדובר בפעילות לכל המשפחה שכוללת סיורים מודרכים, ביקור בתערוכות המוזיאון וצפייה בתערוכה החדשה "מים לחיים" – תערוכה אינטראקטיבית בנושא מים החושפת את המים בהיבטים שונים, מחשיבות המים בגוף האדם ועד לאתגרים איתם אנו מתמודדים בארץ ובעולם. בנוסף, ניתן לצפות בדגם המקורי של החללית "בראשית" שיוצג בחופשת הפסח במוזיאון, ניתן להתרשם מהדגם וכן לקבל הסבר על פרויקט השיגור לחלל לצד פעילות חווייתית סביב החללית. הסיורים יתקיימו בימים ראשון עד רביעי (21-23/4) בין השעות 8:30-14:00, הכניסה בתשלום.
מופע חווייתי לכל המשפחה. ביום שלישי, יתקיים במוזיאון, מופע חוויתי לכל המשפחה, "מה עם המים", בעקבות המים אבודים. המופע מותאם לגילאי 5-12, בשעה 17:30, בעלות של 20 שקלים לכרטיס.
קרקס בראבו. בהיכל התרבות יתקיים מופע של קרקס בראבו בשם "לילה מטורף במוזיאון". זהו מופע קרקס וירטואוזי שמספר מה קורה במוזיאון לאחר רדת החשכה, לאחר שכל המבקרים הולכים הביתה. המופע יגלה לכם את כל סודות הלילה של המוזיאון, עם נבחרת אומני קרקס בינלאומיים ועם משתתפים רבים: אקרובטים מעופפים באוויר, נערות גומי, ג'אגלרים, אומני שיווי משקל ועוד הפתעות רבות. המופע נמשך כ־70 דקות ללא הפסקה. ראשון, 11:00, 17:30, היכל התרבות.
אילן שס מארח את יזהר כהן. עוד בהיכל יתקיים ביום שלישי, מופע של אילן שס מארח את יזהר כהן. אירוע של אומנים וותיקים למען אזרחים ותיקים. ביוזמת המשרד לשוויון חברתי ובשיתוף עיירת פתח תקווה. משירי פסטיבלי הזמר ועד האירוויזיון
מחווה לשנות ה-80. במוצאי שבת 27.4 ב-21:00, יתקיים בהיכל התרבות מופע של להקת "שמונים ומשהו" – מופע מחווה לשנות ה-80. זהו מסע נוסטלגי עם הלהיטים הגדולים של שנות ה-80. בהשתתפות ליאון רונברג, רננה כהן, יעל ארז, לוי בן ברוך, אדם טל, אושרי קרפל ואיגי ג'קסון כהן.
הקניון הגדול. הקניון מזמין מזמין את הילדים והנוער בימי חול המועד מיום ראשון ה-21.4 ועד יום שלישי ה-23.4 בין השעות 11:00-19:00 לסדנאות ויצירות. ובנוסף, ביום שלישי בשעה 17:30 יתקיים מפגש מעריצים עם מור עזריה וביום רביעי בשעה 16:30 הופעה של להקת פורמולה. להלן פירוט הפעילויות: ביום ראשון סדנת DIY בה ניתן ליצור שרשרת דגלונים לחדר שזורה בחרוזים; ביום שני סדנת DIY בה יצרו הילדים שבשבת צבעונית לחג האביב; ביום שלישי סדנת DIY בה יעצבו הילדים קישוט חד קרן.
גן לאומי ירקון. ואם אתם מעדיפים דווקא לחלץ עצמות אחרי ארוחת החג המשפחתית, אתם מוזמנים לבקר בגן לאומי ירקון שמשלב את מקורות הירקון ותל אפק. במקורות הירקון אפשר לבקר בטחנת הקמח, בית המשאבות הראשון ובתל אפק במבצע אנטיפטרוס ובריכת הנופרים. וכמובן יש את יער ראש העין הנהדר אשר משתרע על פני למעלה מאלף דונמים. ביער מסלול "שביל פרחי הבר", מסלול מעגלי של כק"מ המתאים לכל המשפחה. אופציה נוספת היא של לינה והרצאה עם איש טבע בחניון גן לאומי ירקון. הלינה מתקיימת בין הימים רביעי עד שבת 24-27.4, בשעה 20:00. ההשתתפות בהרצאה מיועדת ללנים בחניוני הלילה.
גן החי. אתם יכולים לבקר בגן החי ולצפות בקופים, תוכים, עופות מים, נחשים, מספר משפחות עיזים, כבשים, ארנבונים ושרקנים. לידם סוגי מכרסמים מרחבי העולם, משפחת חמוסים וצבים סודנים ענקיים. חול המועד: 9:00-16:00 .
סדנת ציור. רגע לפני שהשבוע והחג מסתיימים במוזיאון פתח תקווה לאומנות יקיימו ביום שבת ה-27.4 סדנת ציור לילד ולהורה 'בדים בעולם של צבעים' בהנחיית האמנית לילית שמבון בין השעות 10:00-12:00.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר