קובי מרימי. צילום אורטל דהן
קובי מרימי. צילום אורטל דהן

שתי הקרנות חגיגיות ופאנל מומחים: גם פתח תקוה מתכוננת לאירוויזיון

גמר האירוויזיון ישודר במוצאי שבת על מסך ענק בשני מקומות בעיר. בהיכל התרבות החגיגה תתחיל כבר בלובי, במועדון הגולה יהיה פאנל אורחים מיוחד עם הפתעות

פורסם בתאריך: 14.5.19 12:52

הכל כבר מוכן: הערב יתקיים חצי הגמר הראשון של האירוויזיון, וביום חמישי יתקיים חצי הגמר השני. אבל אין ספק שכולם מחכים כבר למוצאי שבת, לגמר הגדול. מסתבר שגם עיריית פתח תקוה מצטרפת לחגיגות ובמוצאי שבת יתקיימו בעיר שתי הקרנות חגיגיות של גמר האירוויזיון – בהיכל התרבות ובמועדון הגולה.
גמר האירוויזיון יתקיים במוצאי שבת בשעה 22:00 במתחם אקספו בתל אביב.

בגולה פתיחת דלתות תהיה בשעה 21:30 ותחילת הפעילות בשעה 21:45. במקום ייערך פאנל מיוחד עם ראש העיר רמי גרינברג, האמן ישי לפידות וכוכבת הילדים אביה הר נוי. הכניסה חופשית, אך ברישום בראש מאתר הגולה.
בהיכל התרבות יתכנסו בשעה 21:30. את הערב ייפתחו בשירי אירוויזיון בלובי הכניסה עם שלמה עוז, בהמשך צפויה חווית צפייה על מסך קולנוע מלא והפתעות נוספות. הכניסה חופשית, מספר המקומות מוגבל.
תחרות הזמר של האירוויזיון לשנת 2019 היא ההפקה ה-64 של התחרות מטעם איגוד השידור האירופי והשנה משתתפות בה 41 מדינות, תחת הסיסמה "Dare To Dream" ("הָעֵזו לחלום"). זאת, לאחר ניצחונה של ישראל באירוויזיון 2018, עם השיר "Toy" בביצועה של נטע ברזילי. כמו באירוויזיון 2018, בו הנחו את האירוע ארבע מנחות, גם הפעם ינחו ארבעה מנחים: ארז טל, בר רפאלי, אסי עזר ולוסי איוב. בהשוואה ל-2018 רק בולגריה ואוקראינה לא ישתתפו בתחרות. מבחינת ישראל, זו הפעם השלישית בתולדותיה בה היא מארחת את התחרות ובפעמיים הקודמות (ב-1979 וב-1999) נערך האירוויזיון בירושלים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר