ירדנה ארזי, מיי פיינגולד. צילום אבישג שאר ישוב, ליאור נורדמן
ירדנה ארזי, מיי פיינגולד. צילום אבישג שאר ישוב, ליאור נורדמן

מופע, קומדיה וכניסה חופשית: מה עושים השבוע בפתח תקוה

ביום המוזיאונים הכניסה תהיה חופשית, גיל שוחט יארח את ירדנה ארזי, מיי פיינגולד תשיר וזאב רווח יצחיק.כל אירועי השבוע בפתח תקוה, תיהנו

פורסם בתאריך: 19.5.19 16:54

יום ראשון: האריה, התות והילדים

האריה שאהב תות הצגת הילדים, ראשון, 17:30, היכל התרבות.

יום שני: שיער, גריז וקזבלן

מחזמר – הלילה, של האקדמיה לאומנות הבמה בהיכל התרבות. מופע בביצוע להקת צעירי פתח תקווה. במופע ממיטב השירים: כנר על הגג, קברט, קזבלן, גריז, צלילי המוזיקה, שיער, מרי פופינס ועוד. שני, 19:30, היכל התרבות.

יום שלישי: על הקול בלבד

מופע של ההרכב קוינטה וחצי – הרכב קולי בן שישה זמרים המבצעים יחד מוזיקת אקפלה (שירה ללא ליווי כלי נגינה). הלהקה הוקמה בשנת 2006 במסגרת מגמת המוזיקה בתיכון כצנלסון בכפר סבא ומאז ועד היום זכתה להכרה רבה בארץ ובעולם. שילוב הקולות ביניהם והעיבודים המקוריים יוצרים סאונד ישראלי ייחודי המורגש בכל עיבוד וביצוע ומספקים לקהל חוויה מוזיקלית עשירה ומיוחדת. שלישי, 20:30 הגולה.

יום חמישי: כשגיל מאחר את ירדנה

בל"ג בעומר מתקיים כמידי שנה יום המוזיאונים וביום זה תתאפשר כניסה חופשית לקהל הרחב. הפעילויות: אני והחבר'ה – פעילות בנושא סובלנות במוזיאון ראשונים לתולדות פתח תקוה. ביקור בתערוכת אמנות העוסקת ביחסים בין היחיד והקבוצה, משחקי ילדות מהעבר, כבוד וסובלנות, דרך משחק ותנועה בהשראת משחקי הילדות של העבר. מוזיאון ראשונים – 11:00 -12:30. 12:30 – סיור פעיל בתערוכת הציור "לשמור מרחק" במוזיאון פתח תקוה לאמנות. הגילאים להם מוצעת הפעילות: גילאי 6-10.

גיל שוחט מארח את ירדנה ארזי. במסגרת סדרת הקונצרטים של גיל שוחט. חמישי – 20:30, היכל התרבות. משרתי ומשרתות מערך המילואים, זכאים לכרטיסים חינם במופע זה, ההטבה על בסיס מקום פנוי ובהצגת תעודת מילואים בתוקף.

יום שבת: שיחה ותערוכה ומופע אישי

שיחה בתערוכה "ציור מאוסף המוזיאון": אינטימיות, חוויה, זהות. פאנל בהשתתפות האוצרת סיגל קהת קרינסקי ואומני התערוכה.
שבת, 12:00, מוזאון פתח תקוה לאומנות.

מוצאי שבת: קומדיית מצבים ומופע אישי

פתיחה חגיגית של תערוכה קבוצתית ב"גלריית ההיכל". אמני עמותת "יוניטי ארט" – פיסול/ ציור/ צילום/ קרמיקה/ בובות/ קולאז'.
מוצאי שבת, 20:00, היכל התרבות.

מופע אישי עם מיי פיינגולד, במסגרת מופעי אמן. במסגרת המופע, תשתף פיינגו את הקהל בשיריה ובסיפוריה על דרכה האישית והמקצועית. מוצ"ש, 21:30, בשפירא האוס.

זקנים חסרי מנוח. מופע בידור עם זאב רווח, מיכאל כורש ועירית ענבי. קומדיה מקורית שמפגישה את הקהל עם מצבים המזכירים לו את עצמו. תקציר הסיפור: פייגנבוים ובן לולו היו שותפים במפעל טקסטיל שהלך ודעך עם השנים. למרות מוצאם ודרך חייהם השונים הסתדרו השניים מצוין עד שפייגנבוים החליט לנצל את תמימותו של שותפו הוותיק ובתרגיל נבזי מכר את המפעל לחברה העתידה לבנות על שטחו מגדל גבוה. בן לולו נשאר חסר כל. הוא מוצא את עצמו ישן על ספסל בפארק הציבורי. שנים ארוכות חולפות, ופגישה מקרית עם גלילה, אחותה של אשתו המנוחה של פייגנבוים מאפשרת לו להיכנס שוב לחייו של שותפו לשעבר ולתכנן נקמה מתוקה. אבל מצבים רומנטיים מפתיעים מעברם של שני הזקנים הללו, לא מאפשרים את יישומה של הנקמה הזאת. מוצ"ש, 21:30, היכל התרבות.

גולה סלאם. אחרי שינת חורף ארוכה, הסלאם חוזר לגולה. ערב פואטרי סלאם אביבי על הנושאים הכי בוערים שיש. במהלך הערב יופיעו מגוון יוצרים, ותיקים לצד חדשים. יוצגו קטעים שנכתבו במיוחד עבור ערב זה, כמו גם קטעים שחיכו שנים במגירה. ידובררו, יוטחו ויסופרו מגוון רחב של נושאים החל מדברים בנאליים כמו ל"ג בעומר ומדורה בוערת ועד לנושאים איזוטריים כמו כישורים ווקאליים של פנדה מדברת. מנחה: אריאל פייגלין. מוצ"ש, 21:30, גולה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר