אירועי קיץ בפתח תקוה. צילומים דניאל קמינסקי, מירב בסון, שי גבריאלי, אפיקה

עדן בן זקן ומיכל הקטנה: היום אירוע הקיץ הגדול של פתח תקוה, רחובות רבים ייסגרו

הפנינג גדול למשפחות וילדים יתקיים החל מאחר הצהריים, במרכזו יעמוד מופע של מיכל הקטנה. לאחר הפסקה קלה יחלו המופעים המרכזיים והאירוע הגדול של הקיץ בפתח תקוה יסתיים במסיבה לנוער. כל הפרטים וגם רשימת הסדרי התנועה בכתבה

פורסם בתאריך: 15.7.19 10:18

עדכון אחרון: 18.7.19 10:15

קיץ 2019 יצא לדרך לפני כשבועיים, עם סיום שנת הלימודים, והיום, יום חמישי ה-18.7, יתקיים האירוע המרכזי שנקרא קסם של עיר, לאורך רחוב חיים עוזר החל מהשעה 17:00. לאורך הרחוב יתקיים הפנינג שיכלול דמויות שטח, פסלים חיים ייחודיים, קוסמים, סדנאות יצירה ועוד שלל הפתעות. בין הסדנאות שיתקיימו: סדנת קסמים לקוסם המתחיל, קסם של טעם – אוהל בועות ממתק (בועות אכילות), איפור בצבעים זוהרים וקסומים, מרוץ מטאטאים מכושפים, עיטור קופסת קסמים, סדנת מקל מכושף ועוד.

בשעה 18:30 תופיע על הבמה המרכזית ברחבת חניון העירייה מיכל הקטנה במופע: "מיכל הקטנה והמפלצות".

לאחר הפסקה שתפריד בין אירועי הילדים למסיבת הקיץ של בני הנוער יתחיל אירוע קופצני. האירוע יפתח בשעה 20:00 ברחבת חניון העירייה, בהופעות של עדן בן זקן, אנה זק, אמנים מקומיים כמו רז ישראלי ויניב שיר, ויימשך עם מסיבת צבע עם DJ סקאזי.

"יהיה לנו קיץ שמח", אומר ראש העירייה, רמי גרינברג. "במהלך הקיץ נקיים בעיר שלל אירועים ופעילויות, בכל שכונות העיר ולאורך כל החופש הגדול. חשוב לנו לספק לילדים ולבני הנוער פעילות כייפית ואיכותית שתמלא את שעות הפנאי ותספק עניין. מעבר לאירועים המרכזיים יתקיימו פעילויות גם בכל מרכזי הנוער והמתנ"סים. אני מאחל לכל הילדים חופשה נעימה ובטוחה".
את האירועים מארגנים ומפיקים באגף האירועים העירוני.
לרגל האירוע, והחל משעה 13:00 ועד אחרי חצות, יסגרו מספר רחובות במרכז העיר לשני הכיוונים: 

  • כל רחוב חיים עוזר
  • נורדאו – ממוהליבר עד חיים עוזר
  • שפיגל
  • העלייה השנייה
  • אהרונסון מהעלייה השנייה
  • ההגנה, מכיוון חיים עוזר

כמו כן, לא תתאפשר חניית כלי רכב ברחוב חיים עוזר החל מהשעה 11:00.

שינויים יחולו גם בתחבורה הציבורית. מסלולי קווי התחבורה הציבורית הותאמו לאירוע. בתום האירוע יתוגברו הקווים לשכונות הדר גנים, עמישב, שערייה, כפר אברהם, כפר גנים, כפר גנים ג', אם המושבות, רמת ורבר. לפרטים אודות המסלולים במוקדי חברת אפיקים (6686*), חברת דן (3456*), וחברת קווים (2060*), וכן במוקד העירוני 106.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר