רמי לוי. צילום אמיל סלמן

רמי לוי מגיע לכנס העסקים לספר על סוד הצלחתו, ועוד אירועים השבוע בפתח תקוה

וגם, הרפתקה מוסיקלית בגינה, החיים הסודיים של חיות המחמד, תחרות שירה לנוער, פסטיבל "המבשר" בגולה ותערוכות חדשות במוזיאון פתח תקוה לאומנות

פורסם בתאריך: 28.7.19 08:26

יום שלישי

# פסטיפאן: תעלומה בממלכת החיות – הצגת ילדים: כשנעמה סופר על מוזמנת להופעה בממלכת החיות היא מגלה שמנהל החווה מתנהג איתם לא יפה ויוצאת למאבק להצלתם. עם אסף אסתר, רוי בוי, נעמה סופר על ואופק שם טוב. יום שלישי, 17:30, היכל התרבות.

#  הרפתקה מוסיקלית בגינה: נצא להרפתקה מוזיקלית בגינה, נצחק נשיר וגם נרקוד, במסגרת אירועי קיץ לילדים עם הגר אורן. במקום דוכני מזון ומתנפחים. יום שלישי, 18:00, בגן הציבורי הפילים (קורל לשעבר) ברחוב מייזנר-פינת מרק ליברי.

# הפנינג אימוץ כלבים: מוזמנים לפגוש אותנו דובי, דון, ג'ינג'ית, קסם, שוקי – בסך הכל 15 כלבים מקסימים לאימוץ. במקום בין השאר גם דוכנים לאיפור וקליעת צמות. יום שלישי, 17:00, מתחם השירות הווטרינרי – רחוב משה שוולב.

נוי פדלון. צילום ערן לוי

# כנס העסקים של פתח תקווה: בעלי עסקים קטנים ובינוניים יאזינו לסיפורם של אנשי עסקים מצליחים – רמי לוי, מחנות קטנה בירושלים לרשת קמעונאית, אסף הנעמן מנכ"ל קבוצת "נסיקה עסקית" יגלה איך לשווק ולמשוך לקוחות בעידן החדש, מרינה לחין מאמנת לסגירת עסקאות – בלי הנחות, ומנכ"ל רשת "ג'פניקה", גדי בנוליאל – כיצד לאתר את העובדים והלקוחות הטובים לעסק שלך. מנחה נאור כהן. יום שלישי, 18:30, אולם שרת.

# "החיים הסודיים של חיות המחמד" – מתנ"ס נפלאות יערוך הקרנה של הסרט לכל המשפחה עם דוכני מזון בתשלום סמלי. יום שלישי, 19:30, גינת גוברניק – רחוב הרב בלוי.

יום רביעי

#  פתיחת מתחם עבודה משותף לנשים: בית שיח נשים פותח את שעריו לעבודה משותפת – יוזמה משותפת של עיריית פתח תקוה וקבוצת "שוות" בעיר, מרחב המאפשר גם שיח והכרות לצד עבודה עצמאית. יום רביעי, 9:00-12:00 ברישום מראש, בית שיח נשים ברחוב מונטפיורי 3.

#  "סמי הכבאי – האקשן מתחיל" – פעילות קיץ מהסרטים בגינת- עמישב. לפני הקרנת הסרט יתקימו סדנאות יצירה, הפעלת קצב ומשחקים. יום רביעי, 18:00, גינת מעפילי אגוז – שכונת עמישב.

יום חמישי

#  כוכב העיר, פסתיכון: תחרות שירה לנוער והופעה של הזמרת נוי פדלון. יום חמישי, 19:30, אולם שרת.

# אירועי שבוע הגאווה בפתח תקוה: הקרנת הסרט "טרנסקידס" המבוסס על סדרת הטלוויזיה התיעודית המצליחה. ארבע משפחות ישראליות (אחת מפתח תקוה) מתמודדות עם התהליך המטלטל שעוברים ילדיהם בגיל ההתבגרות האכזרי ממילא, כל אחת בדרכה. בסיום ההקרנה פאנל עם כוכבי הסרט תושבי העיר עופרי שמש ואמו מתיק שמש. יום חמישי, 20:00,  קריית המוזיאונים חיים ארלוזרוב 30.

עופרי שמש. צילום זאב שטרן

עופרי שמש. צילום זאב שטרן

# 'גולה סלאם'- אירוע הפתיחה של פסטיבל "מבשר" – חמישה ערבי תרבות העוסקים בתקומת העם והאדם והמותאמים לרוח תשעת הימים בהם ייקחו חלק אמנים ויוצרים, אנשי רוח ומעשה, אשר חוו משבר אישי ומקצועי וצמחו מתוכו. באירוע הראשון אמני ספוקן וורד בשירה מדוברת על חורבן, שנאת אחים, גאולה ותקומה. יום חמישי, 20:30, פאב גולה.

#  הפתיחה החגיגית של התערוכות החדשות במוזיאון פתח תקוה לאמנות: בין התערוכות – "DEEP FEELING" – רגשות ובינה מלאכותית, "עולם בתוך עולם" – פרויקט מיוחד של יצירותיו של הצייר הישראלי ישעיהו שיינפלד ז"ל ו"בועת ציור"  – תערוכה של הקריקטוריסטים ניר מולד ועמוס אלנבוגן. יום חמישי, 20:00, קריית המוזיאונים – רח' ארלוזורוב 30, פתח תקוה.

מוצ"ש

# "צופן הצלחה": אירוע במסגרת פסטיבל "מבשר". סיפורו מעורר ההשראה של עידן יעקבס שהתחיל את החיים ברחוב ללא תמיכה או עזרה ודווקא מהמקום הכי נמוך הוכיח שאפשר לצמוח הכי גבוה. מוצ"ש, 21:30, פאב גולה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר