מוזיאון האדם והסביבה. צילום זאב שטרן
מוזיאון האדם והסביבה. צילום זאב שטרן

מופע מים במוזיאון האדם והסביבה, ועוד אירועים השבוע בפתח תקוה

וגם אירועי פסטיבל מבשר בגולה, הרצאה על לגליזציה של קנאביס ופעילות הורים וילדים לפרידה מחיתולים

פורסם בתאריך: 4.8.19 09:36

יום ראשון

# מופע מים מדעי במוזיאון האדם והסביבה – במקום תוצב עמדת יצירה מדעית. מתאים לילדים מגיל שלוש ומעלה. הכניסה בתשלום. ימים ראשון עד חמישי (4.8 – 8.8) בשעות 10:00, 11:00.

# פאנל "היא-סטוריה" קהילתית "דעי מאין באת, ולאן את הולכת" – בואו לשמוע ולגלות את סיפוריהן של נשות הקהילה הפתח תקוואיות פורצות הדרך לאורך ההיסטוריה. בהנחיית הדראגיבסט "מאמא דה לא סמאללה" (אלן בסט). הכניסה חינם בהרשמה מראש. ראשון, 20:00, בית שיח נשים.

# הרצאה של שדר הספורט אודי כהן "החיים זה מקצוע" – בהרצאה מספר כהן על הקשיים שעבר בדרכו המקצועית וכיצד בכל זאת הגשים את חלומו. ראשון, 19:30, מתנס רמת ורבר.

יום שני

#  מדע על הבר – על לגליזציה של קנאביס. בהרצאה שיעביר דוקטור אורי גדס אילני, דוקטורנט באוניברסיטת אריאל, הוא יספר על תופעת הקנאביס בעולם ובישראל מנוקדות מבט היסטורית, רפואית וחוקית ועל ההשפעה של  תהליכי הלגליזציה, על תרבות הפנאי של צעירים ועל החברה בישראל. שני, 19:00, פאב תרל"ח – רח' ברקת 9.

יום שלישי

#  לילה ויום – סיפור ההתמודדות האישי של זוהר מזור בליווי סרט קצר. החיים לצד הפרעה דו קוטבית, תפקידה של היצירה בחייו והשפעתם של הסובבים אותו בהליך ההחלמה. בשיתוף תכנית עמיתים ומתנ"ס רמת ורבר במסגרת פרויקט "סינמה נפש". מחיר 10 שקלים כולל כיבוד קל טרם ההרצאה. שלישי, 19:00. מתנ"ס רמת ורבר.

# "הפכת מספדי" – שיחה אישית עם שירה מילר, אם לשלושה שאיבדה בפתאומיות את בעלה וגילתה במהלך השבעה שהיא הרה. בדמעות ובהמון רגישות סוחפת איתה מילר את הקהל למסע חייה, מסע של אמונה, תקווה ושמחה. פסטיבל מבשר. שלישי, 20:30, מועדון הגולה.

# בוקר בהיר אחד מאת אורה אייל. שעת סיפור המשלבת יצירה מדעית. לאחר שעת סיפור יחקרו הילדים את כוחה של השמש. לגילאי 3-7.  שלישי, 17:00, מוזיאון האדם והסביבה.

יום רביעי

# פרידה מחיתולים –  מפגש חוויתי המבוסס על ספר הילדים "בבטן של אופיר" עם מאיה אריאלי ברון – מדריכה להתפתחות תינוקות וילדים ויועצת גמילה מחיתולים. הפעילות משותפת לילדים והורים בגילאי 2-4 ומתאימה לילדים הנמצאים בתחילת או במהלך תהליך הפרידה מהחיתול. רביעי, 17:00, מוזיאון האדם והסביבה – רח' שרת 16.

# הבזאר – יריד "תן – קח" ענק, של כלי בית, בגדים, תכשיטים ועוד מגיע לראשונה לפתח תקוה. הציבור הרחב מוזמן להביא עימו פריטים יד-שנייה למסירה ולהתחדש בחפצים בעלות החל משני שקלים. פעילות במסגרת שבוע הגאווה בעיר. חלק מההכנסות קודש לפעילות עמותת "מעברים – שינוי בר קיימא לקהילה הטרנסית". רביעי, 17:00 עד 22:00, החממה – רח' מרק לברי 6.

# "רוח אחרת" – סרטה של מנורה חזני ושיחה עם היוצרת במסגרת פסטיבל המבשר. חזני יוצאת בעקבות סיפורה של ההתיישבות המתחדשת ביהודה ושומרון, מנקודת מבטה האישית. רביעי, 20:30, מועדון הגולה.

יום חמישי

# "מי שלחם" – מופע יחיד אוטוביוגרפי עטור שבחים המתאר את חייו של אביחי שילה במגזר הדתי, דרך הפגיעה המינית שעבר ועד לזוגיות ואבהות אוהבת. פסטיבל מבשר, חמישי, 20:30, מועדון הגולה.

#  TED באב – אירוע השיא של פסטיבל מבשר – 9 דוברים, 9 דקות, ברוח 9 באב. על חורבן ותקומה אישיים ולאומיים. עם נועה ירון (דיין), עדיאל בר שאול, עליזה לביא, נדב שוורץ, כרמי אור, הדס דיסין, יהודה גליק, הראל אקשטיין, שני ישראלי ואילנה דרור. בתחילת הערב תתקיים קריאת מגילת איכה ע"י חבר מועצת העיר ישראל פרידמן, ובנוכחות של אישי ציבור. מוצ"ש, 21:45, מועדון הגולה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר