סטטיק ובן אל תבורי. צילום אור שחור
סטטיק ובן אל תבורי. צילום אור שחור

לפני הכדורגל: סטטיק ובן אל ישירו באיצטדיון

בשבוע הבא יתקיים באיצטדיון המושבה משחק כדורגל נשים בין צ'לסי האנגלית לנבחרת ישראל, כחלק מפעילות לקידום העניף. לפני בעיטת הפתיחה תתקיים הופעה מיוחד של הצמד המצליח

פורסם בתאריך: 13.8.19 19:47

סטטיק ובן אל יפתחו את משחק הכדורגל בין קבוצת הנשים של צ'לסי האנגלית לנבחרת הנשים של ישראל, משחק שיתקיים באצטדיון המושבה בפתח תקוה ב-20 באוגוסט בחסות הבעלים של צ'לסי, רומן אברמוביץ' וההתאחדות הכדורגל. הצמד יעלה לשיר לפני המשחק שמטרתו קידום ספורט הנשים וחיזוק הענף. "כמו בעולם המוזיקה, גם הספורט הוא חגיגה של יצירתיות המקדשת קירוב לבבות, שיתוף פעולה ושיוויון הזדמנויות", אמרו סטטיק ובן אל. "אנחנו גאים לקחת חלק באירוע יוצא דופן שכזה ולתמוך במסר החשוב".
משחק הידידות יתקיים בעקבות מונדיאל הנשים שהתקיים לאחרונה בצרפת, במטרה לסייע לחשיפה ולחיזוק הענף ומהווה חלק חשוב בהכנותיה של קבוצת הנשים של צ'לסי לעונת המשחקים הקרובה בליגה הבכירה באנגליה, וכן הכנה של נבחרת הנשים לקראת מוקדמות היורו.
בנוסף למשחק, תקיים קרן צ'לסי במהלך הביקור בארץ פעילויות נרחבות בשיתוף ההתאחדות לכדורגל ועמותות ישראליות, לקידום ספורט נשים ונערות, ולפיתוח הענף.
המשחק יתקיים ביום שלישי, 20 באוגוסט בשעה 19:30, באצטדיון המושבה בפתח תקווה. ההופעה תחל בשעה 19:00. הכניסה חופשית אך יש להצטייד בכרטיס מראש, באתר "לאן" או דרך הלינק: https://bit.ly/30YP0GT


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר