היכל התרבות. צילום זאב שטרן
היכל התרבות. צילום זאב שטרן

השבוע בפתח תקוה: הזמר חיים ישראל במופע בהפרדה בהיכל התרבות

בין אירועי התרבות הרבים שיתקיימו השבוע בעיר, בולט מופע בהפרדה בין נשים לגברים. מוניקה כהן: "אסור לקיים הפרדה מגדרית". העירייה: "אנו פועלים על פי החלטת היועץ המשפטי"

פורסם בתאריך: 25.8.19 18:43

גם השבוע, כמו בכל שבוע אחר, יתקיימו בפתח תקוה מופעים רבים ופעילויות רבות. אבל ברשימת האירועים בולטים שני אירועים שיהיו מעט שונים וסביר להניח שהמתכונת של הם מעוררת ביקורת. הזמר חיים ישראל יופיע בהיכל התרבות במופע בהפרדה בין נשים לגברים. בלוח המופעים היו שני אירועים נוספים: מופע של ישי ריבו בשישי בצהרים בהפרדה, שבוטל, ומופע של ריבו במוצאי שבת שתחילה תוכנן לגברים בלבד אך שונה ויהיה לקהל הרחב.

מוניקה כהן אמרה: "יש חוק במדינת ישראל שאומר שאסור לקיים הפרדה מגדרית במקומות ציבוריים וההיכל זה מקום ציבורי. הפרדה המגדרית לא מקובלת עלי. אני רואה פה סחף לכיוון החרדי שלא היה פה וזה הולך ומתגבר וזה מסוכן לנו".

ישי ריבו צילום דודו בכר

ישי ריבו צילום דודו בכר

מלשכת דובר העירייה נמסר בתגובה: "באשר למופע של ישי ריבו, מדובר באירוע פרטי שהוזמן ע"י מפיקי המופע ולעיריית פ"ת אין כל נגיעה בו הן באפיון האירוע והן ע"י השתתפות כספית כלשהי. מפיקי המופע שילמו עבור מופעים אלה שכר אולם מלא ללא הנחות והטבות כלשהן. יש לציין כי האירוע המופרד ביום שישי בוטל ואילו המופע של ישי ריבו לקהל הרחב יתקיים במוצ"ש כמתוכנן. גם מופע זה אינו בהפקת העירייה. באשר להופעתו של חיים ישראל, הרשות פועלת על פי החלטת היועמ"ש שפורסמה ביום שישי האחרון, שכן האירוע המדובר מופנה לקהל המבקש את ההפרדה שאם לא כן, הקהל לא יוכל ליהנות מאירועים מסוג אלו."

קבלו את רשימת האירועים:

ראשון

# מופע גלידה מדעי במוזיאון האדם והסביבה – במקום תהיה עמדת יצירה מדעית. ראשון עד  חמישי (25-27 באוגוסט) בשעות 10:00, 11:00.

# הקול בראש – הצגה. קומדיה ססגונית המפגישה אותנו עם עולמו הפנימי של יהודי השומר תורה ומצוות. ראשון, 12:00, היכל התרבות.

#  מופע של הזמר חיים ישראל – ישראל מארח את אלי הרצליך ומאיר גרין. המופע בישיבה נפרדת. ראשון, 20:00, היכל התרבות.

עוזי חיטמן ז"ל. צילום באדיבות משפחת חיטמן

עוזי חיטמן ז"ל. צילום באדיבות משפחת חיטמן

# תזמורת של ממש –  מופע הצעדה ליצירותיו של עוזי חיטמן. עם חני נחמיאס, ערן חגי נויברג, מעיין גולדברג וליאת אליהו. ראשון, 17:00, ספריית המנגינות (רח' מצע דקל 3).

# חגיגת סיום הקיץ – עם שלומי וסתם שיצחיקו ויעניינו את הקהל עם שירים, סיפורים ודמויות מהמורשת היהודית. ראשון, 17:30, מגרש הספורט בממ"ד מעלות חיים (רח' הרב אונטרמן 14).

שני

# יום הכלב הבינלאומי – ביקור בכלביה העירונית והכרת הצוות של השירות הווטרינרי ועולמם של החיות ומטפליהם. סיור מדורך בכלביה בכל חצי שעה. שני, 10:00, בכלביה (רח' משה שוולב 6).

#  האחיות כליפא – "הזמן שלך" – מופע שירה אמנותי לנשים ונערות עם האחיות כליפא ולהקת רקדניות. שני, 20:00, היכל התרבות.

הכלבייה העירונית פתח תקוה. צילום זאב שטרן

הכלבייה העירונית פתח תקוה. צילום זאב שטרן

# הפנינג חוגי אמנות של מוזאון פתח תקווה לאומנות – בתוכנית: סדנאות התנסות בחוגי המוזיאון,  מפגשים עם רובוטים שהתעוררו לחיים, סיורים תיאטרליים בתערוכות המוזיאון ומופע מרכזי: להקת "אריות ציון" במופע ראפ וברייקדאנס מרהיב בהשתתפות הקהל. מתאים לתלמידי כיתות א' – ו'. שני, 17:00 מוזיאון פתח תקווה לאומנות.

# חגיגת סיום הקיץ – עם שלומי וסתם שיצחיקו ויעניינו את הקהל עם שירים, סיפורים ודמויות מהמורשת היהודית. שני, 19:00, במגרש הספורט ממ"ד נווה אברהם (רחוב מרדכי בצ'איב 1).

# הלב – הרצאות בנושאי הלב עם ד"ר כסיף יגאל, ד"ר גוטסמן והרצאה בנושא זכויות חולי לב עם אולניק לינוי. שני, 19:30, אולם שרת.

#  הדיירת מעליית הגג – מופע מרגש, שנון ומפתיע בעקבות סיפור חייה של רחל המשוררת וכתיבת הספר "יד אחות". בהשתתפות הסופרת נאוה מקמל עתיר, השחקן נבו קמחי והמוסיקאי עופר כץ. שני, 20:30, ספריית המנגינות.

שלישי

# אירוע קיץ לאוכלוסייה עם צרכים מיוחדים – הפנינג בבריכה, מתנפחים והופעה של כוכבת הילדים "אחותי ליאור". הכניסה ברישום מראש. שלישי, 16:00, בריכת עמישב (רח' קהילת שיקאגו 1).

# חגיגת סיום סוף הקיץ – עם שלומי וסתם שיצחיקו ויעניינו את הקהל עם שירים, סיפורים ודמויות מהמורשת היהודית. שלישי, 17:30, מגרש הספורט בממ"ד עמיטל (רחוב הרב ישעיהו משורר 27).

# אירוע ספורט לקהילה – מופע ראווה של אומנויות לחימה, קאיזן לחימה משולבת, סדנת התגוננות נגד בריונות (3 תחנות), אימון של בודי קומבט ואימון HIT DANCE (אינטרוולים). עוד במקום דוכן שייקים ודוכני מזון. שלישי, 18:00, גן ליפשיץ.

# שלישי מצחיק – עם הסטנדאפיסט יוסי גבני. ערב לנוער וצעירים. שלישי, 20:30, מרכז הנוער עמישב.

ד"ר אייל דורון צילום אלעד דוד

ד"ר אייל דורון צילום אלעד דוד

# חוזרים לבית הספר עם ד"ר אייל דורון – הרצאה. ד"ר דורון במפגש מיוחד עם צאת ספרו החדש "להמציא מחדש חינוך והורות במאה ה-21". מפגש של תובנות מעשיות להורות מעודכנת ומלאת תנופה, הנותן מבט מפתיע וחדש על הקשר של בין הורות, חינוך וטכנולוגיה. שלישי, 20:30, ספריית מבצע יפתח.

# רק לנגן אהבה – ערב של קאברים ומוסיקה מקורית. שלישי, 20:30, גולה.

# קזבלן – הצגה של תיאטרון השעה. עיבוד חדש ומקורי למחזה המוכר והאהוב של הסופר והמחזאי הישראלי יגאל מוסינזון. שלישי, 17:00 היכל התרבות.

# קיץ מהסרטים – אירוע לסיום הקיץ לילדים. במפגש סדנאות יצירה, הפעלת קצב ומשחקים והקרנת הסרט "בוב הבנאי ומכונות הענק". רביעי, 17:00 גן ששת הימים (שכונת קריית אלון).

# סוגרים את הקיץ – מופע של כוכב הילדים דור הגיבור. פעילות של מקפת ומתנ"סים אחדות – שערים ולזרוס. רביעי, 16:00 מועדון ספורט המושבה.

# ג'ם סשן – מפגש להרכבים מוסיקאים, נגנים, זמרים ועוד. רביעי, 20:30, מרכז הנוער יוספטל.

יובל המבולבל. צילום זאב שטרן

יובל המבולבל. צילום זאב שטרן

חמישי

# הנסיכה והצפרדע – מופע בכיכובם של צמד כוכבי הילדים: יובל המבולבל ורינת גבאי. עיבוד מחודש לסיפור המוכר והאהוב. חמישי, 10:00, 12:30, 16:30, היכל התרבות.

# מסיבת סוף הקיץ לנוער בסימן מדע וטכנולוגיה – במקום יוצבו שלוש עמדות של מציאות מדומה, מתחם קרנבל ודוכני פעילות תחרותית בנושא מדע וטכנולוגיה לאורך כל הערב. בערב יופיעו: DJ chen peretz, DJ רז סימון, הזוג G project, והופעת ענק של עדן חסון. חמישי, 19:30, רחבת חניון העירייה.

# גולה סלאם – סוגרים את הקיץ, וחוגגים יום הולדת לגולה סלאם. ערב שכולו פואטרי סלאם ושירה מדוברת. חמישי, 21:30, גולה.

שישי

# ישי ריבו – שטח אפור. ריבו בסיבוב הופעות חדש לרגל אלבומי השלישי 'שטח אפור. במופע יופיע עם הלהיטים "הנה ימים באים", "לשוב הביתה", "אחת ולתמיד" ועוד. מוצ"ש – 21:30, היכל התרבות.

# שישי בשדרה – מופע של הקרקס האפריקאי החדש, דוכני אמנים, מכירת פריטי הנדמייד ועוד. שישי, 9:00-16:00, בשדרה ברחוב ראש פינה בשכונת אם המושבות.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר