יובל המבולבל, נתן גושן, עוזי חיטמן ז"ל, סטלה יודקו. צילום אורן זיו, זאב שטרן, באדיבות משפחת חיטמן

יובל המבולבל, מחווה לעוזי חיטמן והקלאסיקות של מאיר אריאל: מה עושים השבוע בפתח תקוה

במתנ"ס אחדות תתקיים סדנת אורח חיים בריא במסגרת חודש ההורות תספר יעל פפר, מנשותיו של גואל רצון, את סיפור חייה.

פורסם בתאריך: 8.9.19 19:24

 

יום ראשון:

פני התיבה – קונצרט חזנות מיוחד. שנה לאחר מותו של ד"ר מרדכי סובול ז"ל, שערך והגיש את תכנית החזנות השבועית בקול חי במשך 22 שנים, יתקיים קונצרט חזנות מיוחד לזכרו.  20:00, היכל התרבות.

צלילים ללא גבולות ממלאבס לברלין. מקהלת נוה שיר מארחת את מקהלת שלום מברלין בניצוחו של אסף לויטין. מיטב שירת המקהלות, כולל "מחווה לנשים בזמר העברי". 20:00, אולם שרת.

חודש הורות – הרצאה של מיקי להב. הצבת גבולות – מה קרה להורות בישראל בשנים האחרונות? בהרצאה תקבלו כלים להתמודדות על דרך חינוך הילדים. מרכז הצעירים יוספטל, 20:30.

יום שני:

הבייבי שלי בקשרי משפחה. חיזוק הקשר הורה ילד באמצעות מגע. לימוד עיסוי תינוקות – הסדנא תועבר על ידי שני חסדו, אחות מוסמכת מטעם משרד הבריאות. 9:00 במרכז לגיל הרך – רח' מבצע דקל 3, קומה 2.

השכונה של הופ – הצגת ילדים עם יובל המבולבל, דוד חיים ומולי וצומי. 17:30 היכל התרבות.

דלתות נפתחות מעצמן – מופע מחווה למאיר אריאל. בלשון ציורית ובאינטונציה מאיר אריאלית רהוטה, מגישים עידן טולדנו וה"דלתות" עיבודים אינטימיים ומפתיעים למיטב הקלאסיקות של מאיר אריאל. 20:30, ספריית המנגינות.

שרים בסימן חגי תשרי עם רויטל שמואלי. שני, 20:30, לובי בניין העירייה.

יום שלישי:

חודש הורות – הרצאה עם מלי אלמוג וגלית שובי. כישורים חברתיים, אתגרים חברתיים, ביטחון עצמי, ויסות רגשי ופתרון בעיות. 20:30, החממה.

מחול האיילות. אמיתי אריכא – שירה, יוקללה. ירדן ארז – עוד, כינור, ג'ומבוש, קלידים. עודד אלוני – כלי הקשה וגל מאסטרו – קונטראבס. השירים והלחנים הקדומים, שנחקרו ונאספו במשך שנים, פורצים מתוך הווייתם המקודשת ומקבלים על ידי חברי ההרכב צליל חי וייחודי, שמתיך הווה ועבר, מזרח ומערב, לתוך יצירה אחת מקורית בשלה. גולה, 20:30

יום רביעי:

מרחב הסייבר – מאפיינים ואתגרים. הרצאתו של ד"ר טל פבל – מומחה לאיומי איטנרט וסייבר. 19:30, מכללת העיר פתח תקווה.

חודש הורות – הרצאה של יעל פפר. יעל פפר, מנשותיו של גואל רצון חושפת את הכל. 20:00, אודיטוריום חטיבת אחד העם.

חגי תשרי – מופע קומי – אישי של השחקן והמוסיקאי גולן אזולאי, בליווי שירי סליחות ופיוטים. 20:30, ספריית אליפים.

מופע ישנן בנות. מחווה מוזיקלית לגדולות הזמר העברי הנשי: להקת סקסטה, שוקולד מנטה מסטיק ולזמרות: אילנית, ירדנה ארזי, שושנה דמארי, עופרה חזה, שרי, רותי נבון, ריקי גל, חווה אלברשטיין, גלי עטרי, ועוד רבות אחרות. עם יערה בן שלמה – הרן, מאיה לוי וסטלה יודקו בליווי תזמורת. תיאטרון הבית גולדה, 20:30.

שירה בחצרות הבתים. ערבי זמר בלווי אומני שירה בציבור, בחצרות הבתים. האמנית רוחלה אלה מתארחת אצל משפחת מקרמל. 20:30, רחוב ה' באייר 4.

שיתוף פעולה של בנק לאומי ועיתון מלאבס – מפגש על הורות בדור ה-Z. הרצאות של נציג בנק לאומי ושל ד"ר אייל דורון, חוקר ומפתח חשיבה יצירתית ומומחה לפתרון בעיות בעולם משתנה. 20:30 פאב תרל"ח – בר עברי, רחוב ברקת 9 פתח תקוה. ברישום מראש.

תזמורת של ממש – מופע הצדעה ליצירותיו של עוזי חיטמן. רביעי, 17:00, ספריית אליפים.

יום חמישי:

חודש הורות – מופע סטנדאפ. את המופע יעבירו אלון גושן, מדריך למיניות מועצמת ולימור בנדל, יועצת זוגית ומינית. חמישי, 20:30, אולם גולדה.

סדנת אורח חיים בריא במתנ"ס אחדות בהדרכת דיאטנית קלינית ומאמנת כושר לנשים בגילאי 50 פלוס. ארבעה מפגשים. המפגש הראשון יתקיים ביום חמישי 12/9, לאחריו ב-26/6, 3/10 ו-10/10. 19:30, מתנס אחדות.

נתן גושן – בימות פיס. שיתוף פעולה של מפעל הפיס והיכל התרבות פתח תקווה. חמישי, 21:00, היכל התרבות.

התזמורת העממית מארחים את מיילך קאהן (ניו יורק). שילוב ייחודי בין הנשמה של הניגון החסידי למקצבים הסוחפים של מזרח אירופה. חגיגה יהודית עם חבורת מוזיקאים מוכשרת בהובלתו של נאור כרמי. גולדה, 20:30.

מוצאי שבת:

Rhythm of the Dance מארחים את VocaPeople. להקת המחול הייצוגית של אירלנד RHYTHEM OF TDANCEHE המופע האירי שכבש את העולם מגיע לישראל ומארח את VOCA PEOPLE. במופע שפע של כישרון אירי, עם רקדנים, מוזיקאים וזמרים מסורתיים ומשובחים ביותר. המופע מדורג ברמה בינלאומית כאחד ממופעי הריקוד האירי הפופולריים והמצליחים ביותר בעולם. המופע לוקח את הצופה למסע אל עבר אירלנד העתיקה, חוגג איתו את התרבות האירית באמצעות מוזיקה, שירים וריקודים איריים מהפנטים. 21:00 היכל התרבות.

חמותה בערה בה. חמות, כלה והגבר שביניהן. הצגה שנוגעת בקונפליקטים ופערי מנטליות. השחקניות הן חמות וכלה שהחליטו להביא את המורכבות האישית בחייהן אל הבמה. החומרים במופע נולדו מתוך חוויות אישיות ואמיתיות שנוצרו מתוך מערכת יחסים של חמות וכלה. עם שושי צוברי בתפקיד החמות גם בחיים האמיתיים. אמא, רעיה וסבתא. רעות נדיבי – צוברי: בתפקיד הכלה הלא קלה, אמא ואשתו של הבן של שושי. מוצא"ש 21:30 גולה. מיועד לנשים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    יש גבול מי יכול להוות דוגמא לדור המשך
    תחשבו פעם נוספת לפני שאתם נותנחים לכל אחד להיות מודל לדור הבא.

    רק חומר למחשבה…

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר