עדן הראל ועודד מנשה. צילום אסנת רום
עדן הראל ועודד מנשה. צילום אסנת רום

מה עושים השבוע בפתח תקוה: הרבה בריאות, סטנדאפ ומחזמר לילדים

המחזמר אלאדין יעלה בהיכל התרבות, עדן ועוד מנשה יעלו מופע זוגי בפסטיבל הביצה, ושבוע הבריאות של ערי ישראל יארח הרצאות שלא בריא להפסיד

פורסם בתאריך: 17.11.19 16:00

יום ראשון:

בין פורטנייט לאינסטוש: הפרעות קשב בעידן הדיגיטלי. הרצאה במסגרת שבוע הבריאות של ערי ישראל ביוזמת רשת שוקן ובשיתוף שרותי בריאות כללית ראשון, 20:00, פאב תרל"ח ברישום מראש כאן.

יחד נשנה את כיוון הרוח – רוח נשית. הרצאה על הכוחות הטמונים בכל אחד ואחת. במסגרת האירועים להעלאת המודעות למניעת אלימות מכל סוג וכלפי כל אדם. ראשון, 20:00 בית נשים.

ואלרי מלדזה – אחד הזמרים הרומנטיים של רוסיה. לצד שירי האהבה המוכרים שלו, יציג מלדזה את להיטיו האחרונים כגון אחי, חופש או כלוב זהב, לומר שלום בקלות ועוד. ראשון, 20:00, היכל התרבות.

איך לא לזרוק את הכסף לפח. הרצאה של יובל גזימק על מושגים פיננסים שרובנו לא מכירים וחשובים לתכנון פיננסי ויצירת ביטחון כללי. ראשון, 20:00, מתנ"ס אחדות.

פלייליסט מסע מוזיקלי – יענק’לה רוטבליט. יואב קוטנר עם הסיפורים שמאחורי השירים בליווי קליפים וקטעי ארכיון נדירים מ”שיר השלום” ועד “לא קלה היא דרכינו". ראשון, 20:00, יד לבנים.

אחיות במה – תיאטרון קומי. דינה וחנה, שתי אחיות שחקניות יוצרות, בהצגה מפתיעה, לא שגרתית ומלאה בעומק. במסגרת פסטיבל הביצה. ראשון, 20:00 מועדון הגולה.

גיורא זינגר. צילום באדיבותו

יום שני:

כמה אוהבים אותי? כיצד האתרים והאפליקציות משתמשים במניפולציות פסיכולוגיות. הרצאה במסגרת שבוע הבריאות של ערי ישראל ביוזמת רשת שוקן ובשיתוף שרותי בריאות כללית שני, 20:00, פאב תרל"ח ברישום מראש כאן.

על נוכלים, עוקצים ודרכי התגוננות. הרצאתו של חיים כהן – מפקד תחנת משטרת פתח תקוה לשעבר. בהרצאה נלמד כיצד להתמודד עם אתגרים מורכבים בגיל השלישי. שני, 10:30, אודיטוריום קריית המוזיאונים.

אלאדין – מחזמר לילדים ולכל המשפחה על אלאדין ועל הרפתקאותיו בעקבות חיפושיו אחרי מנורת קסמים. אלאדין פוגש בנסיכה יפה ובשדון מקסים, שמוביל אותו אל סוף שמח ומפתיע. המחזמר מלווה בשירים קצביים ונוגעים ללב, אפקטים מיוחדים ובלעדיים ותלבושות ססגוניות. בהשתתפות: דורי בן זאב בתפקיד המלך, יסמין היא ספיר דרמון (“ראש גדול”, "כדברא") וכן זיו פלג, אלירן איל. מתאים לילדים בגיל 3-10 ולכל המשפחה. שני, 17:30, היכל התרבות.

ראש העיר מקשיב לתושבי שכונת מרכז העיר. מפגש עם ראש העירייה רמי גרינברג ומנהלי אגפים בכירים. יש להכין שאלות ובקשות. שני, 20:00 בית אברהם שפירא.

שרים עם רונית יצחקי – מועדון זמר פתח תקווה. שני, 20:30, לובי בניין העירייה.

גיורא זינגר – סטנדאפ. במסגרת פסטיבל הביצה. שני, 20:30, מועדון הגולה.

דמעות של מלח – פתיחת תערוכת תצלומים להעלאת המודעות הציבורית למצבו של ים המלח. אוצרת התערוכה: רחל זיו. מועדי ביקור בתערוכה: ימים א'-ה' בין השעות 09:00-15:00, יום ג' בין השעות 16:00-19:00. תאריך סיום: 29/02/20. שני, 9:00, בניין העירייה.

בריאים ביחד – פעילות חוויתית בין דורית. פעילות חווייתית בין דורית עם סבים, סבתות, נכדים ונכדות. על תזונה נבונה – טעים ובריא. פעילות ותנועה – מועבר על ידיד פיזיותרפיסט של קופת חולים מאוחדת. מתאים לגילאי 4 ומעלה. בתשלום וברישום מראש. שני, 17:00, מוזיאון האדם והסביבה.

דיאטה. צילום Prostock-studio

יום שלישי:

בין פייק ניוז לפייק דיאטה: האמת והמיתוסים על תזונה. הרצאה במסגרת שבוע הבריאות של ערי ישראל ביוזמת רשת שוקן ובשיתוף שרותי בריאות כללית שלישי, 20:00, פאב תרל"ח ברישום מראש כאן.

שער הזהב – הרצאה עם רפי דהן. על מסע חיים מרתק, מרגש ומעורר השראה של הילד, העולה החדש, שמגשים חלום ומבקיע את "שער הזהב" בכדורגל ופורץ את דרכו לתפקידים משפיעים בחינוך בישראל.  רפי דהן, איש חינוך, מרצה, מנהל מחוז מרכז לשעבר של מינהל חברה ונוער. כיום משנה לראש העירייה וראש מינהל נוער וקהילה. חיבר ארבעה ספרים, ביניהם "שער הזהב" שעלה כמחזמר. שלישי, 20:00, החממה.

צחי חזן – סטנדאפ. במגרת פסטיבל הביצה. שלישי, 20:30, מועדון הגולה.

יום רביעי:

איך אתה מרגיש/ה? סטרס וניהול מצבי לחץ בעידן הדיגיטלי. כשהמסכים כבים מסתכלים בעיניים: כיצד מטפחים זוגיות בעידן הדיגיטלי. הרצאה במסגרת שבוע הבריאות של ערי ישראל ביוזמת רשת שוקן ובשיתוף שרותי בריאות כללית, רביעי, 20:00, פאב תרל"ח ברישום מראש כאן.

סדנת פנטזיה דיגיטלית. בסדנה ילמדו כיצד להצטלם מאחורי מסך ירוק ובעזרת תוכנת מחשב / סמארטפון. לגילאי 6-10. רביעי, 17:30 אשכול פיס.

החברה הישראלית והשואה. פעילויות המרכז העירוני להנצחת השואה. רביעי, 19:00, בית אברהם שפירא.

בינה מלאכותית, רגשות והבחירה בחיים. תערוכה "על בינה מלאכותית ורגשות", הרצאה "הבחירה בחיים" עם דומיניק שרמן – זוכה תוכנית הריאליטי 2025 ומופע שירה עם חגית כפיר – זמרת, יוצרת וחזנית. במסגרת האירועים להעלאת המודעות למניעת אלימות מכל סוג וכלפי כל אדם. רביעי, 20:00 , אודיטוריום קריית המוזיאונים.

הורות, זוגיות ומה שביניהם – מדברים על הכל – חינוך מיני לילדים. הרצאה עם גליה עופר עו"ס, מטפלת, מנחת קבוצות ומומחית במיניות ילדים ונוער. רביעי, 20:00, המרכז לגיל הרך.

עדן ועודד – מופע זוגי. לא רואים עין בעין – מופע זוגי קורע מצחוק, על אמונה, היגיון והחיים שביניהם. במסגרת פסטיבל הביצה. רביעי, 20:30, מועדון הגולה.

 

יום חמישי:

כשהמסכים כבים מסתכלים בעיניים: כיצד מטפחים זוגיות בעידן הדיגיטלי. הרצאה במסגרת שבוע הבריאות של ערי ישראל ביוזמת רשת שוקן ובשיתוף שרותי בריאות כללית, חמישי, 20:00, פאב תרל"ח ברישום מראש כאן.

אוספת את השברים – אורית בלט ראובן. סיפור אישי על פגיעה מינית, תהליך שיקום וצמיחה תוך אמונה, תקווה וחמלה עצמית. אירועים להעלאת המודעות למניעת אלימות מכל סוג וכלפי כל אדם. חמישי, 10:00, בית שיח נשים.

סדנה בנושא תזונה ים תיכונית לילדים לגיל הרך. הסדנה תכלול הדרכה בנושא תזונה ים תיכונית, הכנה משותפת של מתכונים העומדים בהמלצות לתזונה ים תיכונית וטעימות של מתכונים. הסדנה בניהולה של קרן ברכיהו, דיאטנית אזורית לשכת הבריאות פתח תקווה ותועבר על ידי סטאז'רים לתזונה. חמישי, 10:00, המרכז לגיל הרך- ללא ילדים.

איך אתה מרגיש/ה? סטרס וניהול מצבי לחץ בעידן הדיגיטלי. כשהמסכים כבים מסתכלים בעיניים: כיצד מטפחים זוגיות בעידן הדיגיטלי. הרצאה במסגרת שבוע הבריאות של ערי ישראל ביוזמת רשת שוקן ובשיתוף שרותי בריאות כללית, רביעי, 20:00, פאב תרל"ח ברישום מראש כאן.

מופע מוסיקלי: קרוז מוסיקלי בים התיכון. ברצלונה, מרסיי, נפולי, סלוניקי. השירים הגדולים מכל הזמנים שיצאו מארצות אגן הים התיכון וכבשו לבבות בכל העולם. בהשתתפות: טילדה רג’ואן, לימור עובד, מתי סרי. מנחה ושר: אהרון פררה | ניהול מוסיקלי: גיורא ליננברג, בליווי הרכב נגנים. חמישי, 20:30, היכל התרבות.

נויה מנדל – סטנדאפ. פרנויה. מופע סטנד אפ שנון, מקורי ומאוד מצחיק העוסק בפרנויות של כולנו: זוגיות, גידול ילדים, דיאטות ועוד. במסגרת פסטיבל הביצה. חמישי, 20:30, מועדון הגולה.

 

יום שישי:

בוקר של אהבה – mom and me.  הפנינג הורים ותינוקות, ארוחת בוקר משותפת, סדנת עיסוי ורפלקסולוגיה, סדנת התפתחות תינוקות, דוכני מכירה, מתנה לכל ילד ועוד, עם אורטל שירין, דורית בכר. לגילאי 0-2. כל מבוגר חייב בכרטיס. שישי, 10:00, מתנ"ס מרכז.

יום שבת:

מדברים בלשון: סדנה חוויתית להורים וילדים. בהדרכת האמן דור זליכה לוי. הסדנא מיועדת לילדים בכיתות ד'-ה'. משתתפי הסדנה יתבקשו להשתמש בכלים טכנולוגיים (טלפונים חכמים, טאבלטים) כדי להקליט מילים, מסרים והבעות אישיות. שבת, 10:30, מוזיאון פתח תקוה לאמנות.

סיור מודרך בתערוכה Deep Feeling: רגשות ובינה מלאכותית. בהדרכת אוצרת התערוכה נוהר בן אשר ומפגש עם האמן דור זליכה לוי. ההשתתפות כלולה בכרטיס הכניסה למוזיאון. שבת, 12:00, מוזיאון פתח תקוה לאמנות.

יונה קפח. צילום עדי אשכנזי

מוצאי שבת:

יונה קפח – סטנדאפ. אחרי שכבשה את הרשת בשלל סרטונים, יונה קפח, במופע סטנדאפ בו היא מספרת על חייה מנקודת מבטה הייחודית רק לה. במסגרת פסטיבל הביצה. מוצ"ש, 20:30, מועדון הגולה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר