שלומי שבת צילום תומר אפלבאום; רפי דהן. צילום זאביק זמין; קובי מימון צילום אוהד רומנו

מה עושים השבוע בפתח תקוה: הקרקס, כוכבי היוטיוב והקומדיה

קרקס גלקסיה בהיכל, שלומי שבת בהופעה בליווי נגנים, קומדיה משפחתית של הקאמרי וסטנדאפ: האירועים המרכזיים בפתח תקוה

פורסם בתאריך: 5.1.20 15:34

1 מועדון הקורא – עם הסופר יונתן ברג. ברג מדבר על ספרו ״הרחק מעצי התרזה״. הספר מספר על יעקב, איש שכבר עבר בחייו הארוכים לא מעט ואשר יוצא למסעו הקשה מכולם – לא אל מעבר לים, אלא אל בני ביתו שעזבו אותו. ברקע מתלקחת מלחמה בצפון, וכנגדה ובין הקרבות המשפחתיים אולי יעלה חסד קטן ושני זרים יתקרבו זה אל זה. ראשון, 20:00 יד לבנים.

2 בלאגן בקרקס – קרקס גלקסיה. ביום שני יופיע בעיר הקרקס הכולל מגוון אמנים מהעולם: איש גומי מגאנה, להקות להטוטנים ואקרובטים מרוסיה, אמן צללים מאוזבקיסטן, אמני בועות סבון מבולגריה, אקרובטים מאתיופיה, קוסם מפורסם מרוסיה ותזמורת של 32 נגנים. אל הקרקס נוספה חבורת "בלאגן" – כוכבי היוטיוב הגדולים ביותר בארץ בהנהגת רז ספני. החבורה תהיה אחראית להוביל את הקרקס ולשלב קטעי הנחייה מבדרים ומשוגעים במיוחד. יום שני, 17:00, היכל התרבות.

3 טקס עשרה בטבת – טקס הזיכרון לציון יום הקדיש הכללי. בתוכנית העצרת תפילת אל מלא רחמים מפי אהרון שכטר ניצול שואה, הדלקת שישה נרות זיכרון על ידי ניצולי שואה תושבי העיר ולאחריה ההצגה "יוסל רקובר מדבר אל אלוקים"- תיאטרון הנפש. סיפור על אדם שאיבד את אשתו וששת ילדיו וכתב צוואה מתריסה ואוהבת לאלוקים בגטו וורשה. שלישי, 19:00, אולם שרת.

4 מפגש שולחנות עגולים – הורים וצוות חינוכי במעונות מגיל לידה ועד גיל שלוש, בהנחיית בהנחיית ורד עמית – מנהלת מרכז פסג"ה ומרב טמיר – מנהלת אגף שירות פסיכולוגי וצוות פסיכולוגים. שלישי, 18:00, מרכז פסג"ה פתח תקווה.

5 שלומי שבת בהופעה. שלומי שבת, מהזמרים המוערכים והחשובים במוזיקה הישראלית, במופע מרגש, קצבי, ומלא בניחוחות ים תיכוניים, ספרדיים וטורקיים. במופע יבצע שבת את להיטיו החדשים לצד מיטב הקלסיקות והלהיטים שמלווים אותו במשך 40 שנות יצירה. "הלב", "אבא", "בגלל הרוח", "יש לך" ועוד. שלומי שבת יופיע בליווי הרכב של עשרה נגנים וזמרות ליווי. רביעי, 20:30, היכל התרבות.

6 מיכל דליות – זוגיות וזוגיות הורית. סדרת הרצאות על האני מאמין של מיכל דליות, על כך שאישיותו של האדם מתעצבת בשנות הילדות ועל השפעת ההורים ואחריותם. רביעי, 20:30 תיאטרון הבית גולדה.

7 אין לי ארץ אחרת – סיפורים של אנשי עדות. פעילות המרכז העירוני להנצחת השואה. הרצאה של רפי דהן העוסקת במפגש עם שמונה סיפורים של אנשי עדות שנחרטו בלב כולם במסעות לפולין ונתנו משמעות מנצחת למשפט: "לקום מן האפר", ומסקנה אחת: לא עוד. חמישי, 19:00, בית אברהם שפירא.

8 לא לריב – הצגה של תיאטרון הקאמרי. קומדיה משפחתית ישראלית מאת גור קורן. שלושה אחים יוצאים בעקבות דירת ארבעה חדרים שאביהם המנוח הוריש לנערת ליווי. סלע חסר הפרוטה, איילת מורה ואם חד הורית וגור כוכב הילדים הקמצן, לא מוכנים לוותר על הירושה שמגיעה להם אבל הם צריכים להילחם בנערת ליווי שלא מבינה למה נפלה עליה דירה באמצע החיים. מה שבטוח זה שהיא לא מוכנה לוותר עליה. שלושת האחים שמורגלים לריב אחד עם השני כבר 40 שנה צריכים להתאחד כדי להחזיר לעצמם את הבית בו גדלו, כשבכל רגע ורגע במסע הזה הם לא מפסיקים לריב. חמישי, 20:30, היכל התרבות, מוצ"ש 20:30, היכל התרבות.

9 גיל ססובר – סטנדאפ עם גרוב מוזיקלי. סטנדאפ קומדי בליווי מוזיקלי של האיש שבמשך שנים כיכב על הבמה והמסך, כשחקן דומיננטי ובעיקר קורע מצחוק בתכניות מובילות רבות בשיא הפריים טיים. חמישי, 20:30, מועדון הגולה.

10 קובי מימון מופע סטדנאפ – בגובה העיניים. קובי מימון במופע סטנד אפ בו הוא בוחן סיטואציות קטנות הלקוחות מחיי היומיום ומוציא מהן המון הומור ובדיחות טובות. במופע מימון מאלתר ומבצע חיקויים על הבמה. כסטנדאפיסט המתנשא לגובה של כמעט שני מטרים, למימון יש תנועות ומחוות גוף ופנים שמצחיקות ומתבלות את ההופעה. חמישי, 21:00, תיאטרון הבית גולדה.

11 הרצאה – מיניות בריאה. הרצאה בהנחיית הפסיכולוגיות שירה שקל וענבל רוט, על מהי מיניות בריאה ובין מיניות בריאה לדימוי גוף ולהקשבה פנימית. וגם על תפקידים מגדריים וסכנות עקב חשיפה לפורנו. שישי, 9:00, השרות פסיכולוגי.

12 אהרן רזאל במופע מיוחד. רזאל הוא מהיוצרים והמוזיקאים המיוחדים במוזיקה היהודית הישראלית. מופע מוזיקלי מיוחד עם מיטב השירים החדשים וביניהם הלהיט המרגש "הגיבן הקדוש" המבוסס על סיפורו של ר' שלמה קרליבך על האדמ"ור מפיאסצנה. מוצ"ש, 20:30, מועדון הגולה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. מיטל

    ווווואו אני מתה על שלומי שבת, מתרגשת לקראת ההופעה ביום רביעי, שלומי חלום חיי.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר