רוני דלומי, דורי בן זאב, נמרוד הראל, דודו טסה ואמיר דדון
רוני דלומי, דורי בן זאב, נמרוד הראל, דודו טסה ואמיר דדון

השבוע בפתח תקוה: דודו טסה עם גיטרה אקוסטית, רוני דלומי ואמיר דדון עם הקונסרבטוריון

טסה נפרד מהגיטרה החשמלית, דדון ודלומי יחגגו 70 שנה עם הקונסרבטוריון העירוני. וגם: פיטר הארנב, אלאדין וקאנטרי. מה עושים השבוע בפתח תקוה, כל הפרטים

פורסם בתאריך: 2.2.20 08:52

 

1 פיטר הארנב. פיטר הארנב האהוב והשובב ששבה את לבבות הילדים וההורים במשך דורות בטלוויזיה, בקולנוע ובספרים מגיע לישראל היישר מלונדון. מבית היוצר של תיאטרון הילדים הישראלי. הצגה המשלבת מוזיקה עכשווית בניצוחה של איילון נופר – מיוצרי מיומנה, כוכבת הילדים האהובה ענבלי והבובות המקוריות: פיטר הארנב, בנג'מין, קוטן, מר מקרגור, מר טוד, הינשוף בראון ועוד. ראשון, 17:30, היכל התרבות.

2 מבשלים זוגיות. עומדים להתחתן? נשואים טריים? סדנה המעניקה כלים לזוגיות בריאה בראייה מגדרית. ראשון, 19:00, בית שיח נשים.

3 מועדון הקורא – נעמה לויצקי. נעמה לויצקי על ספרה ״ילדה רעה״ – סיפור חיים מטלטל ומספרות אותו שתיים שהן אחת: הילדה הקטנה, הנטושה בשכונה נידחת בירושלים והאישה הבוגרת, שהייתה לעיתונאית ולסופרת מצליחה. ראשון, 20:00, יד לבנים.

4 סינמקפה – הסרט 'פורשים בסטייל' והרצאה של רפי שרגאי. שני, 10:00, שרת HOUSE.

5 קרנבל החיות עם "חי גן" – פעילות כיפית עם חיות מיועד לגילאי 3-6. שני, 17:30, מתנ"ס זמיר.

6 ריתמוזיקה – פעילות מוזיקה. מוזיקה בשילוב תנועה, אביזרים ולמידה חווייתית לילדים. לגילאי שנה עד שנתיים. שני, 17:30, מרכז קהילתי רמת ורבר.

רוני דלומי. צילום תומר אפלבאום

אמיר דדון. צילום מוטי מילרוד

7 הקונסרבטוריון העירוני פתח תקווה חוגג 70 שנה ומארח את אמיר דדון ורוני דלומי בקונצרט חגיגי. תזמורת הנוער הייצוגית של הקונסרבטוריון יחד עם המקהלה הייצוגית "קנטבילה" תארח את האמנים אמיר דדון ורוני דלומי בקונצרט משותף. 130 נגנים וזמרים ילוו את האמנים במבחר להיטיהם בביצועים מיוחדים לעיבודים אשר נכתבו לערב זה על ידי רועי פרידמן. אמיר דדון, יבצע מעל הבמה ביחד עם התזמורת והמקהלה למעלה מ -12 להיטים וביניהם אור גדול, לבחור נכון, לא סתם, בואי נדבר ביננו. רוני דלומי תתארח בשלושה משיריה וכן בדואט משותף עם דדון. מנצחים: מיכאל דלמן ושלומית מדר. שני, 20:30. היכל התרבות פתח תקוה.

דורי בן זאב. צילום מוטי מילרוד

8 אלאדין – מחזמר. מחזמר לילדים ולכל המשפחה על אלאדין ועל הרפתקאותיו בעקבות חיפושיו אחרי מנורת קסמים. בהשתתפות: דורי בן זאב בתפקיד המלך, רונו גיבור על הוא אלאדין, את יסמין מגלמות לסירוגין ספיר דרמון / מאיה גל. כמו כן משתתפים זיו פלג ואלירן איל. מתאים לילדים בגילאי 3-10 ולכל המשפחה. שלישי, 17:30, בית תרבות גולדה ע"ש גברי לוי.

נמרוד הראל. צילום עזרא לוי

9 מופע התרמה של עמותת אחים גדולים. נמרוד הראל ובן בן ברוך. ההכנסות ייתרמו לעמותה. שלישי, 20:30, היכל התרבות.

10 טקס הנצחה לזכרם של "ילדי אוסלו"– ילדי עליית הנוער מתוניסיה, שמטוסם התרסק בשמי נורבגיה ב-20 בנובמבר 1949. במקרה של יום גשום, האירוע יידחה למועד חלופי. רביעי, 16:00 , שכונת נווה דקלים, רח' הרב פינטו 9.

11 הצגת הילדים 'מלך הטבע' של תיאטרון המדיטק, רביעי, 17:30 עולמות.

12 הצגת תיאטרון סיפור 'מר זוטא ועץ התפוחים', עם שרי יונה, חמישי, 17:15, במרכז י"ד הבנים.

13 צמיחה מתוך שמחה – לקראת ט"ו בשבט. ערב נשים עם הרבנית ימימה מזרחי, אודליה ברלין, הזמרת קרן פלס והסטנדאפיסטית יונה קפאח. רביעי, 19:30, היכל התרבות.

14 עינת נתן – היעד ההורי. הרצאה לכל מי שיש לו ילדים, מבוססת על ניסיונה המקצועי של עינת בהדרכת הורים ועל ניסיונה האישי כאם לחמישה ילדים. איך הופכים את המשימה של חיינו למשהו יותר קל, נעים ומשמעותי. חמישי, 20:30, בית תרבות גולדה ע"ש גברי לוי.

15 נשוויל – קאנטרי לנצח. מוזיקת הקאנטרי – שירת העם ובני הדרום של אמריקה. חמישי, 20:30, היכל התרבות.

16 טפח מעל הקרקע – גיל ישראלוב. גיל ישראלוב, אמן ויוצר, בן 35 מאזור. חבר ב"מועצת השירה היהודית" עם ישי לפידות ומופיע במקביל עם לפידות בלא מעט במות ברחבי הארץ והעולם. במקביל, שדרן מוביל בתחנת המוזיקה היהודית "קול חי מיוזיק" (102.5FM) מבית "קול חי". הז'אנר בו מתמקד בשנים האחרונות הן במופעים והן בשירים אותם הוציא ועליהם הוא עובד, הוא ישראלי עם נגיעות אתניות. חמישי, 20:30, מועדון הגולה.

17 אח שלי מיוחד – שישי קפה. אתגרים, השפעות והתמודדות של ילדינו עם אח/ות בחינוך המיוחד. בהנחיית הפסיכולוגיות ג'יסל סלמן והילה גוטמן. שישי, 9:00, השרות פסיכולוגי.

18 שחרית קלאסית – עושים מוזיקה באהבה. מפגשים עם מוזיקה קלאסית, מוזיקת פולקלור ומוזיקת עולם. ניהול מוזיקלי: אורי ברכה. בהשתתפות: גנית פולין – פסנתר, ליה רייכלין – כינור. שישי, 11:00, בית שפירא.

19 סיור במושב הפועלים הראשון בארץ ישראל. מסלול ופרטים: בתים ואתרים מראשית ימי המושב, שקמו לצד המושבה פתח תקוה והיום הם חלק ממנה. הדרכה: משה אביטל. שישי, 10:00, מקום מפגש: פינת רחוב עין גנים וסוקולוב.

20 יאיר יעקבי – סטנדאפ. יעקבי, יוצא במופע סטנדאפ חדש על זוגיות, ילדים, איסורי דרבנן ורשימות שנגמרות בלי פאנצ'. מוצ"ש, 20:30, מועדון הגולה.

דודו טסה. צילום אבישג שאר-ישוב

21 דודו טסה מארח את מוש בן ארי במופע אקוסטי. טסה הוא מהיוצרים והאמנים החשובים במוזיקה הישראלית. מופע אקוסטי חדש, כשלראשונה טסה נפרד לרגע מהגיטרה החשמלית הצמודה וחוזר לגיטרות האקוסטיות. המופע כולל שירים שבדרך כלל הוא לא מבצע בהופעות רגילות לצד השירים הגדולים שלו שיקבלו עיבודים מיוחדים לערב זה. מוצ"ש, 21:00, היכל התרבות.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. ציונה

    מה עם הג'ודוקאי זאבי ? עוד לא הופיע?
    אפילו ברחובות כבר הופיע!
    מה יהיה?

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר