עופרה חזה ז"ל צילום באדיבות יאיר חזה
עופרה חזה ז"ל צילום באדיבות יאיר חזה

מרכז התרבות במתחם בית ספר בן גוריון ייקרא על שמה של עפרה חזה ז"ל

חזה ז"ל הייתה מהזמרות הפופולריות והמוכשרות בישראל. השנה מציינים 20 שנה למותה. בדצמבר ניסה חבר המועצה משה משה ליזום מהלך לקריאת בית ספר יסודות על שמה

פורסם בתאריך: 13.2.20 12:31

מרכז התרבות במתחם בית הספר השש שנתי בן גוריון, ייקרא על שם הזמרת עפרה חזה ז"ל. אירוע הסרת הלוט וטקס קריאת המרכז, יתקיים ביום ראשון 23.2.2020 בנוכחת נציגי משפחת חזה ומוקירי זכרה, ראש העירייה רמי גרינברג ונציגי העירייה. באירוע יתקיים מופע אומנותי.
גרינברג אמר: "זהו כבוד גדול עבורנו לקרוא למרכז תרבות על שמה של הזמרת הנערצת, הבינלאומית עפרה חזה, אשר החלה את דרכה בסדנת שירה והגיעה עד לבמות הכי גדולות בעולם. במרכז התרבות יתקיימו אירועים, הרצאות ופעילויות לתושבי השכונה והעיר״.
כזכור, בחודש דצמבר אשתקד, ניסה חבר המועצה מסיעת הליכוד משה משה ליזום מהלך לקריאת בית הספר יסודות על שמה של חזה ז"ל. לפני כשלוש שנים הוא אף העביר החלטה בעניין במועצת העיר, אך מסיבות שונות זה לא יצא לפועל. הוא הסביר שהוא מקבל פניות רבות מתושבי שכונות אחדות, שעריה ומחנה יהודה שמבקשים להנציח את שמה בבית ספר. מנגד טענו בוועד ההורים ביסודות, שהם מעדיפים כי שמו של בית הספר לא ישתנה ותומכים בהשארת שמו הנוכחי של בית הספר.
עפרה חזה נולדה בשכונת התקווה והייתה זמרת פופולרית ומהמוכשרות והבולטות בישראל. היא הייתה שחקנית קולנוע ותיאטרון. ארבע פעמים ברציפות נבחרה ל"זמרת השנה" בישראל ופעם כזמרת השנה בגרמניה (1988). בשנת 1993 הייתה חזה המועמדת הישראלית הראשונה לפרס הגראמי כ"זמרת מוזיקת עולם". בין להיטיה נמצאים שירים רבים שהפכו לנכסי צאן ברזל בזמר העברי: "חי", "תפילה", "מישהו הולך תמיד איתי", "אם ננעלו", "שיר הפרחה", "לאורך הים", ועוד. עפרה חזה נפטרה ב-23 בפברואר 2000 והשנה מציינים 20 שנה למותה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר