הילה בן טובים עם הזמר Russell Hitchcock ראסל היצ'קוק מלהקת אייר סופליי נובמבר 2019 ניו מקסיקו.
הילה בן טובים עם הזמר Russell Hitchcock ראסל היצ'קוק מלהקת אייר סופליי נובמבר 2019 ניו מקסיקו.

רגע לפני הקורונה הילה בן טובים השתתפה במסע הופעות עם אייר סופליי. מאז היא עשתה מהפך בחייה

חודש לפני שהתפרצה מגפת הקורונה עזבה הילה בן טובים את ההופעות עם שלמה ארצי, קצת לפני זה היא השתתפה במסע הופעות עם להקת אייר סופליי. אז מה היא עושה עכשיו? כנסו לכתבה וגלו

פורסם בתאריך: 23.7.20 12:41

הילה בן טובים הכנרית המוכשרת מראש העין, שמוכרת מאוד לכולם מההופעות עם שלמה ארצי, החליפה את הבמות, הכינור וההופעות הבינלאומיות בגידול צמחים ובמפגשים אישיים בריפוי דרך צלילים של המוזיקה. "מה שרוב האנשים לא יודעים", היא מגלה, "זה שחודש לפני שהתפרצה הקורונה, עזבתי אחרי עשר שנים את ההופעות עם שלמה ארצי. פרשתי מרצוני מכל ההפקות על מנת ליצור לעצמי קצת שקט. צריך להבין שבחודש נובמבר, כמה חודשים לפני התפרצות הקורונה, חזרתי מטור עם הלהקה הבין לאומית אייר סופליי במקסיקו סיטי. הייתי הכנרית הסוליסטית בקדמת הבמה וזה היה מטורף. הם ראו הרבה מוזיקאיות והגיעו אלי והציעו לי לחבור אליהם. הם שאלו אם אני יכולה להעתיק את המגורים שלי לארצות הברית ובחרתי שלא. אני אוהבת אתגרים ולצאת מאזור הנוחות, אבל הרגשתי שדי, שהייתי על הבמה הכי גדולה בעולם ועם הלהקה בין הטובות ואולי הטובה ביותר ולבסוף החלטתי לחזור הביתה ולעשות הפסקה עם ההופעות, מאחר והבנתי שאני לא יכולה לתת 100 אחוז מעצמי. ואז כאמור הגיעה הקורונה", היא מספרת.
והבמה לא תחסר לך?
"מאוד תחסר לי, מאוד יחסר לי גם הקהל, זה משהו שאי אפשר להבין עד שנמצאים על הבמה. לפעמים הייתי מגיעה להופעות מצוברחת או עם כאב ראש מטורף שלא עבר גם אחרי שלקחתי שני כדורים וברגע שעליתי על הבמה זה נעלם. יש ימים שאני בדיכאון ובעצבות, אבל אני בסוף תמיד מתיישרת, נושמת פנימה וחוזרת לעצמי".

הילה בן טובים צילום אילן חתוכה

הילה בן טובים צילום אילן חתוכה

אז מה את עושה בימים אלה?
"בזמן של התבוננות בזמן המטורף שנקרא קורונה, התחלתי להתעניין בצמחים, בגידולי צמחים. התחלתי לגדל שיח עגבניות ומלפפונים ולמדתי איך מגדלים תפוחי אדמה בחצר הקטנה שלי ואני רואה את זה כשיקוף ללימוד והתפתחות. קיבלתי שני ספרים – 'החיים הנסתרים של העצים' ו-'צמח מהו יודע', שבודק את הקשר של הצמחים עם בני האדם, האם הצמחים מתקשרים זה עם זה ועם הסביבה, האם המוסיקה משפיעה על הגידול שלהם, האם הם סופגים תדרים וזה מתחבר לזמן שבו אני נמצאת".
ולצד הצמחים?
"אחרי שהייתי בהלם והרגשתי גם קצת מבורכת על כך שיש לי זמן לנוח, לחשוב ולהתבונן ואז התחלתי להתחרפן, החלטתי שמאחר ואין הופעות ואין חזרות והנחיות, כל הדברים שהייתי מורגלת לעשות על במות גדולות וקטנות, אני צריכה לייצר את עצמי ולעשות מהחיים מטעמים ואני לא מחכה להיות פסיבית שיפנו אלי, אלא פשוט מתחילה ליצור. אני מפיקה ומשתתפת בימים אלה את ההרכב של 'שירת נשים תימנית'. מדובר בהרכב של נשים מכל הארץ, שנפגש בסימפוניה בראש העין, מאחר וזו העיר שלי ואני אוהבת אותה ורוצה לפרגן לה. אנחנו נפגשות ועושות חזרות. שאלו אותי למה לעשות חזרות, אם אין הופעות, אז אמרתי שקודם כל המפגש הוא מאוד פורה ושנית ניתן לצלם את המופע ולשדר אותו. בנוסף, אני מנסה לייצור שיתופי פעולה גם בראש העין וכמובן אני מתעסקת בתחום של המוזיקה ההוליסטית, ריפוי ומדיטציות. אני לומדת וחוקרת כל הזמן וזה דברים שבעבר היה לי פחות זמן עבורם. אני מאוד יצירתית בתקופה הזו וממשיכה להפיץ את האור דרך צלילים בכל דרך אפשרית. הנשמה שלי ממשיכה לנגן וליצור גם דרך החיבור עם הטבע והצמחים וכמובן שהכינור יהיה איתי תמיד".
יש סיכוי שתחזרי להופיע עם שלמה ארצי או אייר סופליי?
"אני לא אומרת לא, כי אני לא יודעת לאן היקום יוביל אותנו, כמו שהקורונה פתאום הגיעה, אני פתוחה, הלב שלי פתוח לכל שיתופי פעולה ופרויקטים חדשים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר