אסתר קסטרו צילום סלי פרג'

פעם שלישית גלידה? למרות הקורונה, אסתר קסטרו המציאה את עצמה מחדש

כמו אצל אמנים רבים אחרים, גם אצל אסתר קסטרו הרבה פרויקטים נעצרו, ביניהם ההופעות והאיחוד של חמסה."זו תקופה לא קלה, אבל אני מצליחה לעבור את זה", היא אומרת וגם מסבירה איך זה קורה | צפו בסרטון

פורסם בתאריך: 15.1.21 09:27

כמו אצל מרבית האומנים, גם אצל אסתר קסטרו הכל נעצר כשפרץ כאן משבר הקורונה. אך במקום להיכנס לדכאון, היא הצליחה להוציא מהתקופה הזו את המיטב ובימים האחרונים אפשר לראות אותה מסתובבת בין הערים ברחבי הארץ ונפגשת עם מעריצים צעירים אשר הזמינו את עגלת הגלידה שלה. בין לבין היא גם עובדת על דברים חדשים ומחכה לחזור להופיע במסגרת האיחוד של של להקת חמסה. ואם אתם מתגעגעים אליה, אתם יכולים לראות אותה בערוץ בייבי עם התוכנית 'גן הצוציקים', ובתוכנית 'האוטוגלידה של אסתר' שמשודרת בערוץ הכוכבים ב-yes,  פרטנר TV, סלקום, הוט ובערוץ היוטיוב – אסתר הערוץ הרשמי.

"תקופת הקורונה הגיעה גם אלי בבום", מספרת קסטרו. "היומן שלי היה מלא הופעות לפורים, הספקתי להופיע פעמיים ואז הכל נעצר וכל המופעים בוטלו. בהתחלה חשבתי שזה משהו קצר ותיכף מסתיים. חשבנו שנחזור בפסח וזה לא קרה, בקיץ כבר הבנו שלא יהיו הופעות. עכשיו עוד פעם פורים בפתח וכמו שזה נראה עדיין לא נחזור להופיע. אני מקווה שבקיץ כבר סוף סוף נחזור לבמות".

אסתר קסטרו ואוטו הגלידה שלה צילום סלי פרג'

אז כמו כולם, היא ישבה בבית והתחילה לחשוב איך ממשיכים מפה ואיך עושים התאמות למצב החדש שנוצר. "ממש כמה חודשים לפני שהקורונה הגיעה, התחלתי לעבוד עם חברת צעצועים גדולה-  בי גיפטס ישראל, על עגלת הגלידה שלי. הם פנו אלי בעקבות המופע שלי ותוכנית הטלוויזיה והציעו לי לצאת עם עגלת גלידה, עגלה צבעונית שכוללת שירים וצלילים ויצאנו לדרך. כמו שאומרים הכל זה טיימיניג בחיים". אז אחרי כמה חודשים, בחודש יולי, העגלה יצאה לחנויות ומהרגע הראשון הביקוש היה גדול. במקום לשבת בבית ולהתבכיין, התחלתי למכור את עגלת הגלידה והגעתי לבתים עם העגלה לכל מי שהזמין. אני הייתי השליחה והגעתי עם הבגד שלי והייתה התרגשות גדולה מאוד", היא מתארת. "אני מגיעה, נותנת להם את האוטו גלידה שהם הזמינו, מדברים ומצטלמים ואני ממשיכה לילד הבא. אני עדיין מחלקת את העגלות וזה כיף גדול להיפגש עם הילדים ועם המשפחות שלהם. המפגשים האלו הם אושר גדול. אני נפגשת עם משפחה אחת כל פעם, אנחנו קובעים בשטח פתוח, על מנת לעמוד בתו הסגול והמפגש כל כך מרגש. אני רואה כמה הילדים אוהבים ורוצים לראות אותי. הילדים מתלהבים, אנחנו מצטלמים ביחד ונפרדים. זה אמנם קצר, אבל זה מאוד חשוב לי, זה לא רק בשביל הכסף, אלא בעיקר בשביל לשמור על השפיות, על הקשר עם הילדים ולהמשיך להישאר קיימת".

צפו בקסטרו:

# # #

איך מסתדרים כלכלית?
"שורדים. זו תקופה לא קלה, אבל אני מצליחה לעבור את זה. יש לי את עגלת הגלידה, מידי פעם גם מופעים בפייסבוק ובזום, שיתופי פעולה עם כל מיני עיריות וגופים ואני כבר מסתכלת על היום שאחרי".
מתגעגעת לקהל ולילדים?
"מאוד. מאוד חסרים לי הקהל ומחיאות הכפיים ולכן אני הולכת לבתים, כשילדים באים ומחבקים אותי, זה מאוד ממלא. הילדים מכירים אותי מהתוכנית היומית בערוץ בייבי 'גן הצוציקים', היא נתנה לי חשיפה אדירה וזה מאוד מרגש לראות את הקטנים".

אסתר קסטרו צילום סלי פרג'

עוד תוכנית שהוקפאה בתקופת הקורונה הייתה האיחוד של להקת חמסה, שקסטרו היא חלק ממנה. באוגוסט 19 התאחדה הלהקה למופע יום הולדת של הסטייליסט גילי אלגבלי, התגובות לא איחרו להגיע וביולי 2020 הודיעו חברות הלהקה על איחוד והקמת הלהקה מחדש ואף הוציאו שיר חדש. אבל תוכניות לחוד וקורונה לחוד ולאור הסגרים, גם הלהקה נמצאת כרגע בהקפאה. "אנחנו ממשיכות לעבוד, אבל הקורונה טרפה את הקלפים", מספרת קסטרו, "אם לא הייתה את הקורונה היינו מופיעות ועושות שמח. חמסה היא חלק בלתי נפרד ממני, האיחוד בא לי בהפתעה ולא חשבתי שזה יקרה, אבל ברגע שהיה את האיחוד, היה לי ברור שאני חלק מכך".

מה התוכניות לעתיד הקרוב?
"יש הרבה תוכניות. יש דיבורים על תוכנית טלוויזיה שאני הולכת לעשות ושיר שאני אמורה להקליט שעדיין לא ניתן לדבר על כך. הראש שלי כל הזמן עובד, למשל אני עובדת על פרויקט שאמור לצאת בימים הקרובים של קליפ אינטראקטיבי, שיאפשר לכל ילד להצטרף אלי למסע בעולם הגלידה והוא יהיה הכוכב של הקליפ, זה משהו מדהים. בכלל אני רואה את הקורונה כמשהו חיובי מבחינתי, אני בחרתי לקחת את התקופה הזו למקום חיובי ומעצים, אני מקבלת הרבה אהבה, הרבה שיתופי פעולה ואני כבר מחכה שהקורונה תהיה מאחורינו".

לדף הפייסבוק של אסתר קסטרו היכנסו כאן


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אפרת

    עכשיו עם הקורונה לא חושבת שהייתי נותנת לילדים ללקק גביעי פלסטיק מגלידה, אי אפשר לדעת מי מהחברים או ילדים אחרים ליקק את זה מקודם.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר