זיקוקים בפתח תקוה עצמאות 2021, צילום רמי לוי

עצמאות בפתח תקוה: צפו בתמונות מרהיבות של הזיקוקים בעיר

העירייה קיימה אירועי רחוב בהתאם להנחיות עם מוזיקה, ליצנים ועוד, בשבעה מוקדים בעיר. גם מופעי הזיקוקים התקיימו בשבעה איזורים שונים. צפו בתמונות

פורסם בתאריך: 15.4.21 00:57

חגיגות העצמאות ה-73 למדינת ישראל נערכו אתמול בערב, יום רביעי, ה-14.4, ותושבים רבים נהנו מהם. האירועים יימשכו היום. לאור השינויים בהנחיות שהתקבלו זה מכבר, וההגבלות שעדיין קיימות בדבר התקהלות, עיריית פתח תקוה קיימה אירועים בשבעה מוקדים ברחבי העיר. בכל מוקד שמחה היו מוזיקה, הולכי קביים, ליצנים, שחקני רחוב, דמויות רחוב של הרצל ודוד בן גוריון, וכן דמות של יאצק והאקורדיון. על מנת להימנע מהתקהלות, לא הוצבו  במות ולכן המיצגים המדוברים יההלכו על המדרכות. באזורים אחרים בעיר עברו  משאיות שמחה עם מוסיקה ישראלית. בנוסף, במהלך ערב יום העצמאות התקיימו מופעי זיקוקים בשבעה אזורים שונים בעיר. מופעי הזיקוקיםהתקיימו פעם אחת במהלך הערב, בכל רובעי העיר. לצד זה, קושטו תשע כיכרות ברחבי העיר בסמלי המדינה והרשות. אירועי יום העצמאות, הם בהפקת אגף אירועים תרבות ופנאי.

צפו בתמונות מרהיבות של הזיקוקים בעיר שצילם רמי לוי:

זיקוקים בפתח תקוה צילום רמי לוי

זיקוקים בפתח תקוה עצמאות 2021, צילום רמי לוי

זיקוקים בפתח תקוה צילם רמי לוי

זיקוקים בפתח תקוה, צילם רמי לוי

בנוסף לכך, הופיעה  בהיכל התרבות בערב יום העצמאות בשעה 22:00, להקת הגבעטרון במופע מלא. הכניסה לבעלי תו ירוק בלבד, רכישת כרטיסים באתר היכל התרבות תחל לאחר חג הפסח.
בערב יום העצמאות התקיים בשעה 10:30 בהיכל המופע "היו זמנים". הכניסה לבעלי תו ירוק בלבד, רכישת כרטיסים באתר היכל התרבות תחל לאחר חג הפסח.

במוצאי יום העצמאות, יתקיים בהיכל המופע "מסיבה עברית", שישודר לצרפת ואנגליה. במופע ישתתפו שרון חזיז ולהקתה, להקת טררם, שימי תבורי ועוד. המופע בהפקת מינהל התרבות בשיתוף ההסתדרות הציונית. הכניסה לבעלי תו ירוק בלבד, רכישת כרטיסים באתר היכל התרבות.

אלו מוקדי השמחה והזיקוקים בפתח תקוה שהיו בערב יום העצמאות:

הפנינג חגיגי ברחובות העיר, מוזיקה, מתופפים, להטוטנים ומייצגי רחוב. יום רביעי, 14.4.21, 22:30-20:00:

מרכז העיר – מחניון העירייה ועד פינת ההגנה
כפר גנים – רח' העצמאות, מכיכר גורן ועד כיכר גור אריה
שכונת רמת ורבר – רח' שרת
שכונת אם המושבות – רח' מבצע יפתח (מאחורי ביה"ס נתן יונתן)
שכונת הדר גנים – רח' מנחם בגין 21-11
שכונת הדרום – רח' הנביאים בצמוד למגרש הכדורגל
שכונת המזרח – הותיקים פינת רמז

מופעי זיקוקים מרהיבים ברחבי העיר:

מזרח העיר – 20:15
אם המושבות – 20:35
דרום העיר – 20:55
מרכז העיר – 21:15
הדר גנים – 21:35
בפארק ע"ש יצחק אוחיון – 21:55 (סגור למבקרים בערב יום העצמאות)
מערב העיר – 22:15

אירועים למגזר הדתי:

כמידי שנה, גם השנה יתקיימו תפילות ליל העצמאות. התפילה המרכזית תתקיים בבית הכנסת הגדול ברחוב חובבי ציון במעמד הרב מיכה הלוי, הרב הראשי לפתח תקווה, ועם החזן מאיר נגה. בשעה 19:15. בנוסף יתקיימו תפילות גם בבתי הכנסת בשכונות.

בשעה 20:30 בבית הספר נצח בנות ברחוב מוהילבר, תהיה במת שמחה עם הזמרים ישי לפידות ונתנאל קופרמן והלהקה. השתתפות ברישום מראש  ובהצגת תעודת מחוסן/ מחלים.

גם אגף הנוער קיים מספר אירועים, ברישום מראש:

הערב, יום רביעי, מסיבת עצמאות 73 במרכז הנוער נווה גן ברחוב ברוריה (דניאלה, 0526760979) ובמרכז הנוער כפר גנים ברחוב פנחס חגין (נתנאל, 0526860821), בשעה 21:00.
מחר, יום חמישי, אפטר עצמאות בבאסטה 43 בשוק פתח תקווה לבני 20 ומעלה בשעה 20:00 עם איילו, שרק וצוקש ו- DJ lish&refa. (אורטל, 0522240070)

כניסה בהצגת תו ירוק.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. ארנון הוועד

    ראש עיר חלש מאד חבל שבחרנו בו .
    משקיע רק בכפר גנים ונווה עוז.
    בקדנציה הבאה נבחר במישהו אחר .

  2. מיכל

    בזבוז כסף מיותר לכפות על משלמי הארנונה לשלם לזמרים סכומים אדירים . שנה שעברה היתה משאית שריקדה ושימחה וזה היה יפה וצנוע. את הכסף יש לשמור לנזקקים או להפחית את הארנונה.

  3. שם

    לא הבנתי כלום באמת מעפן ביותר מה סגור למבקרים ומה עם כמו שנה שעברה שהכל מופרז בכל איזור שהולכים יש שירים והכל לא הבנתי מה קורה נקווה שנמצא משהו ולא נסתובב סתם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר