לין אלטשולר ובנה תום צילומים אייל קולר, פרטי

אני הרבה יותר מביקיני מנצנץ על הבמה" | קבלו את אלופת האלופות בפיתוח גוף

היא בת 32, אם חד הורית לתום בן שנתיים וחצי המצוי על הרצף האוטיסטי, והיא הזוכה הטרייה ב"מיס ביקיני" ו"אלופת האלופות" בפיתוח גוף טבעי. הכירו את לין אלטשולר שאומרת: "להגיע למקום הזה, זו תחושת סיפוק אדירה. עבדתי מאוד קשה בשביל לקבל את הגושפנקה הזו"

פורסם בתאריך: 4.6.21 09:28

הכירו את לין אלטשולר מפתח תקוה: היא בת 32, אם חד הורית לתום, ילד בן שנתיים וחצי המצוי על הרצף האוטיסטי, והיא הזוכה הטרייה בתואר "מיס ביקיני" ו"אלופת האלופות" בתחום פיתוח גוף טבעי (ללא שימוש בחומרים) של ארגון WNBF. וכן, היא תייצג את ישראל באליפות העולם שתתקיים בלאס וגאס בחודש נובמבר הקרוב.

"אני הרבה יותר מביקיני מנצנץ על במה", אומרת לין, כשהיא מתארת את עצמה. היא עלתה לארץ מרוסיה בגיל שנתיים, וכבר בגיל חמש החלה להתעמל. "כמו כל ילדה רוסיה שלחו אותי להתעמלות אומנותית ואפילו הגעתי לנבחרת ישראל", היא מספרת. אמה הייתה תופרת לה את בגדי ההתעמלות לתחרויות ואפילו את הביקיני בתחרות האחרונה שיבצה באבני סברובסקי. אך למרות הרקע המקצועי, היא מספרת כי הגנטיקה ממש לא לטובתה. "אמא שלי שוקלת מעל 100 קילו ובהריון עם תום עליתי 30 קילו ושקעתי בדיכאון. אבל דווקא מהמקום הכי נמוך שלי החלטתי שאני הולכת להיות הכי טובה בתחום בארץ – וכך עשיתי".

להרים את עצמך מדיכאון זה לא פשוט, מה עזר לך לעשות את השינוי?

"‏הבנתי שכדי לצאת מהדיכאון, אני צריכה לקבל את המצב ולשנות אותו. לא ממקום של הלקאה עצמית אלא ממקום של קבלה עצמית. הבנתי שהמצב שלי הוא זמני, שזו תקופה פחות נעימה שתעבור, עבדתי ממקום שלם כדי לשפר ולא ממקום שונא כדי לשנות. רציתי להפוך אותי ליותר טובה עבור עצמי".

לין אלטשולר צילום פרטי

וכך, במשך שנה וחצי התכוננה אלטשולר ביחד עם מאמנה האישי, אור דן, לקראת התחרות. היא עשתה את זה באימונים אינטנסיביים, בין חמש לשש פעמים בשבוע ולעיתים אף יותר, שמרה על משטר תזונה קפדני וכל זה תוך עבודה בהייטק וגידול לבדה של ילד עם צרכים מיוחדים.

איך מצליחים לשלב את הכל יחד?

"האתגרים רבים. לפני הכל אני אמא, אז הזמן שלי קודם כל מוקדש לילד שלי. אחר כך מה שנשאר זה הזמן הפנוי, שם יש גם ויתורים, למשל פחות בילויים, פחות יציאות עם חברים, פחות זמן רביצה על הספה מול הטלוויזיה. במקום זה אני מרימה את עצמי ומתאמנת. התזונה משתלבת בחיים שלי, כי בכל מקרה חייבים לאכול".

מה לגבי זוגיות? האם גם זה וויתור שאת נאלצת לעשות?

"אני לא רואה בזה ויתור. כרגע בעונת התחרויות, זוגיות זה משהו שקשה לי לפנות אליו זמן, אבל אני לא שוללת זוגיות בעתיד. אני מאמינה שכאשר יגיע האדם הנכון שיתמוך ויכיר בתחום, זה בהחלט יכול לעבוד".

לין אלטשולר, צילום אייל קולר

יש גברים שנרתעים מהעיסוק שלך?

"לא, אני חושבת שיש המון גברים היום שמבינים שזה בסדר שאישה תרים משקולות ותהיה חזקה. כמו כל דבר, זה עניין של טעם. כמו שיש גברים שאוהבים מלאות או רזות, גברים שאוהבים גבוהות או נמוכות, יש גם גברים שמעדיפים שריריות".

גם ברגעי המשבר, כשהתחרות הראשונה התבטלה בקורונה, אלטשולר לא התייאשה. "להגיע למקום הזה, זו תחושת סיפוק אדירה. עבדתי מאוד קשה בשביל לקבל את הגושפנקה הזו. כעת אני לוקחת הפוגה קלה, כדי לתת לגוף להתאושש ולצאת מהסטרס של עונת התחרויות, אבל לאט לאט אחזור בהדרגה לשגרת אימונים של 5-6 אימונים בשבוע – צריך להשקיע הרבה כדי להיות הכי טובה שאפשר".

איזה תגובות את מקבלת מהסביבה?

"רוב התגובות מאוד מפרגנות. אני חושבת שאני מצליחה להציג את זה בחינניות למרות שמדובר בתחום שנוי במחלוקת. מהתגובות הפחות מפרגנות אני בוחרת להתעלם. אם הייתי מתנהלת לפי מה שהסביבה חושבת עליי, לא הייתי מגיעה למי שאני היום. מאוד חשוב לי לעשות הסברה לתחום, וברגע שאנשים מבינים שמדובר בתהליך ארוך של משמעת עצמית והתמדה, הרבה מעבר לכמה דקות על הבמה בביקיני מנצנץ, אז התגובות הרבה יותר מפרגנות. מעבר לכך, כיוון שהכל טבעי ללא חומרים אסורים, גם המראה של הגוף נשאר נשי וטבעי".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר