אליעד נחום
אליעד נחום

פארק יצחק אוחיון: שלושה ימים של פסטיבל קינוחים ואהבה החל מהיום

בפארק יוצבו דוכני קינוחים וממתקים מיוחדים וכן יתקיימו הופעות וסדנאות לכל המשפחה, לנוער ולמבוגרים

פורסם בתאריך: 20.7.21 14:34

היום ייפתח בפארק יצחק אוחיון פסטיבל קינוחים ואהבה שיימשך עד יום חמישי, כולל. במהלך ימי הפסטיבל, יקושט הפארק במיצגי ענק של ממתקים, דמויות מסיפורים אהובים מעולם הממתקים (כמו עמי ותמי, צ'רלי בממלכת השוקולד ועוד) ובפארק יוצבו דוכני קינוחים וממתקים מיוחדים, בין היתר, גלידות מיוחדות, פרעצלים מתוקים, עוגות, שוקולד, בקלוואות, פנקייקים, קינוחים טבעוניים וקינוחים ללא גלוטן.

הערב, בין השעות 20:00-16:30 יתקיים אירוע  משפחות וילדים עם סדנאות יצירה, מתחם בועות סבון, מתחם בלוני צורות, הולכי קביים, מתחם פעילות ספורטיבית והופעה של יובל המבולבל בשעה 18:30.

מחר, רביעי, בין השעות 23:00-19:30 יתקיים אירוע לנוער, עם מופע של אודיה אזולאי ומושיקו מור ו- DJ טל רולניק. האירועים ביום זה בשיתוף מפעל הפיס. בחמישי, בין השעות 23:00-19:30 יתקיים ערב למבוגרים (מגיל 18 ומעלה) שיכלול סדנאות מתוקים, סדנת יין, סדנאות להטוטנים, הליכה על קביים, הופעה של קרן פלס שתארח את רביב כנר וכן מופע של אליעד נחום. מגוון דוכני יין של יינות בוטיק ויינות מובילים יוצבו בפארק. הכניסה אליו נגישה וחופשית, לפי הגילים הרלוונטיים לכל אירוע.

בנוסף, הערב, בין השעות 21:00-23:00 יתקיים מופע של אברהם פריד בפארק יצחק אוחיון. כל גיל חייב בכרטיס. עלות כרטיס 50 שקלים.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר