קובי דדון, צילום פרטי

דלק לשנה, טיסות ועוד: קובי דדון מפתח תקוה כבר זכה ב-186 תחרויות רשת

מדהים: קובי דדון זכה בתחרות הראשונה שלו בגיל 16, ומאז הוא רק שכלל את זה וצירף אליו גם את ילדיו. ומה הוא עשה כשזכה בהמבורגרים לשנה?

פורסם בתאריך: 15.10.21 08:38

שיטת מצליח: קובי דדון בן ה-40 מהדר גנים הוא האיש שפיצח את השיטה. הוא משתתף כמעט בכל תחרות ברשתות החברתיות וזוכה בהן בכל פעם מחדש. בין הפרסים בהם זכה: כסף, טיסות לחו"ל, קונסולות משחק, דלק לשנה, מוצרי חשמל ואלקטרוניקה, המבורגר לשנה ועוד. "אנשים קוראים לזה תופעה, חברים חושבים שזה מכור ושאף אחד לא יכול לזכות כל כך הרבה פעמים", אומר דדון.

דדון מספר כי כך בדיוק גם הוא חשב, כאשר נרשם לתחרות הראשונה בה השתתף, כשהיה נער בן 16. "נכנסתי לאתר של סלקום, הייתה שם תחרות של מי שמעלה את הסרטון הכי יצירתי זוכה ב- 1,000 שקלים. סכום שנחשב עבורי כסכום גדול באותם ימים. חשבתי כמו כולם שבטח אף אחד לא באמת זוכה בזה, אבל החלטתי לצלם את האחיינית שלי, שבדיוק ביקרה אצלנו, רוקדת עם החיתול. בהמשך ערכתי את הסרטון, הוספתי מוזיקת רקע וקראתי לזה 'תינוקצב'. הם מאוד אהבו את הסרטון וזכיתי בתחרות", הוא אומר ונזכר בחיוך כמה אחותו כעסה, כשגילתה את בתה מככבת באחד מאתרי האינטרנט הגדולים בארץ. "לא שמתי לב לאותיות הקטנות כשנרשמתי, לפיהן הם יכולים להשתמש בסרטון שלי ולהפיץ אותו בכל מקום אפשרי. כדי להרגיע את אחותי קניתי לה מתנה מכספי הזכייה", הוא מוסיף.

קובי דדון צילום פרטי

לכאורה מדובר בזכייה שיכולה לקרות לכל אחד, אבל אז הגיעו עוד ועוד תחרויות. עד כה זכה דדון ב-186 תחרויות רשת והיד עוד נטויה. "בהתחלה חשבתי שזה עניין של מזל, אבל מאז אותו סרטון. זה חזר על עצמו שוב ושוב. עם הזמן השתכללתי ואני ממשיך להשתכלל כל הזמן", הוא מסביר. לדבריו, כיום שלושת ילדיו (11, 8, 6) הם שותפים מלאים בתהליך היצירה. "אלה לא תחרויות של שיתוף אלא של יצירתיות", הוא מדגיש, "התמונה הכי מצחיקה, הסרטון הכי מרגש וכן הלאה. אנחנו לא סתם זוכים – אנחנו חושבים על הרעיון, כותבים תסריט, מתחפשים ומצלמים. אנחנו ממש נהנים מכל התהליך. זה הרבה מעבר לזכייה והפרסים – זו חוויה משפחתית מגבשת", אומר דדון, "יש משפחות שבשביל הפנאי משחקות משחקי קופסה, יש משפחות שמטיילות, אנחנו עושים סרטונים".

גם אשתך בעניין?
"בהתחלה היא לא אהבה את זה, אבל אחרי עוד ועוד זכיות, שמילאו לנו את הבית בריהוט ומוצרי חשמל, היא הבינה שיש פה משהו. היום היא משתתפת בעיקר מאחורי הקלעים, מעלה רעיונות אבל לא אוהבת להצטלם. הבן הגדול שלנו מאוד דומה לי ומאוד אוהב תחרויות, אני זוכר שפעם היינו צריכים לקנות לו מיטה חדשה, אז הוא בא אליי ואמר לי 'אבא בוא נזכה במיטה' מבחינתו זה הדיפולט".

 

מה הייתה הזכייה הכי שווה?
"כספית – דלק לשנה. זכיתי בתחרות של חברת טן ושבועיים אחרי שסיימתי לנצל את הפרס והתבאסתי שעכשיו נצטרך לשלם על דלק, זכיתי בתחרות נוספת של חברת דלק. אני כבר שנתיים לא משלם דלק. חלק מהזכיות בחרתי לתרום, כי רציתי גם לתת. למשל, זכיתי בהמבורגרים לשנה שלמה באחת הרשתות וביקשתי לתרום את זה לילדים בסיכון – ברשת זרמו עם הרעיון והרימו אירוע של ממש עם כל 365 ההמבורגרים שאני הייתי אמור לאכול – זה היה מספק יותר מכל פרס".

בזכות התחרויות מצא קובי את ייעודו המקצועי וכיום הוא עוסק בתחום השיווק הדיגיטלי. "ידעתי שאני אוהב את התחום, אבל לא ידעתי איך קוראים לזה. כשהתחלתי עם התחרויות, עוד לא היו רשתות חברתיות, היום יש לזה שם ואני עוסק בזה למחייתי. מבחינתי זו לא עבודה, זו אהבה, ולא כקלישאה. אני פשוט נהנה מהיצירה עצמה", הוא מסכם.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר