סיור בהיכל התרבות החדש ברחוב האחים בכר צילום דוברות העירייה

היכל תרבות חדש לקהל הצעיר ייפתח בקרוב בפתח תקוה

בהיכל החדש ברחוב האחים בכר מיועדים להתקיים אירועים מיוחדים שיפנו לקהל הצעיר, כגון מופעי סטנד אפ, הופעות ועוד

פורסם בתאריך: 18.11.21 07:56

האולם שייך לצעירים: בימים אלה קורם עור וגידים היכל תרבות חדש בפתח תקוה, שיפתח שעריו כבר בעוד כחודשיים-שלושה ויתמקד בקהל הצעיר של העיר. בעירייה מציינים כי בקרוב צפויות להסתיים העבודות על הקמתו של ההיכל החדש, ברחוב האחים בכר, אשר יקיים אירועים מיוחדים לבני נוער וצעירים.

בהיכל התרבות החדש שיתפרס על פני שטח של כ-600 מ"ר, יהיו בין היתר אודיטוריום עם 313 מקומות ישיבה, במת מופעים ומעלית הנגשה, חדר שחקנים, עמדת בקרה וסאונד, מערכות חדשניות, לובי כניסה ומזנון. במטרה להנגיש את המקום לקהל הצעיר, מיועדים להתקיים בו אירועים מיוחדים שיפנו לקהל הצעיר, כגון: מופעי סטנד אפ, הופעות ועוד.

סיור בהיכל התרבות החדש ברחוב האחים בכר, צילום דוברות העירייה

ההיכל החדש יצטרף לשורה של אולמות והיכלים ברחבי העיר כגון היכל שרת, אולם שושנה דמארי, תיאטרון הפרינג' שנפתח לאחרונה, אולם עופרה חזה, תיאטרון גולדה ע"ש גברי לוי והיכל התרבות העירוני. בנוסף טוענים בעירייה כי מתוכננים פרוייקטים נוספים בתחום התרבות העירונית, בהם הקמת מרכז ליצירה מקורית ברחוב אמסטרדם ומוזיאון שיוקם בבית פיק"א ויציג את יצירותיו של האומן הידוע יוסל ברגנר ז"ל.

ראש העירייה רמי גרינברג מציין: "אנו עושים צעדים משמעותיים להרחבת יריעת התרבות בעיר ופועלים להפיכתה של פתח תקוה לאבן שואבת לעשייה תרבותית ויצירתית. בעיר פועל בהצלחה רבה היכל התרבות המציג תיאטרון רפרטוארי ומרכזי תרבות המעלים הצגות ומופעים לכלל הקהלים. ההיכל החדש יותאם לקהל צעיר ולבני נוער ויועלו בו מופעי תרבות רלוונטיים. לצד חיזוק היצירה ושדרוג ההיצע התרבותי בעיר, ההיכל החדש יהווה מוקד משיכה של צעירים לעיר. נמשיך לפתח ולקדם תחום זה בכל היבט שנדרש".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר