אופירה אבירם מימין (צילום דנה אופיר), חיותה אפשטיין (צילום פרטי)

המתקשרת, הנומרולוגית, הקורונה ומצב הרוח: 2022, והרי התחזית

אופירה אבירם וחיותה אפשטיין בדקו כל אחת בדרך שלה מה צפוי למדינה בכלל ולפתח וראש העין בפרט בשנת 2022. הוירוסים, מצב הרוח, הפקקים, הכלכלה, הממשלה ועוד, תחזית

פורסם בתאריך: 31.12.21 09:12

ברוכה הבאה 2022. אחרי שנה סוערת שבמהלכה חווינו עוד מהמגיפה העולמית, עוד מערכת בחירות, עוד מלחמה, עוד בעיות ביטחוניות ואפילו בשוליים פרידה של נועה קירל ומרגי, אין ספק שכולנו מייחלים לשנה חדשה שתביא איתה בעיקר ימים של נחת ובריאות. ביקשנו לשמוע משתי נשים שעוסקות בפיענוח העתיד, את התחזית שצפויה לנו השנה, בתקווה לקבל מנה גדושה של אופטימיות. דיברנו עם אופירה אבירם, נומרולוגית מומחית, מרצה וקוראת בקלפים, ועם חיותה אפשטיין, מתקשרת, מאמנת רגשית וסופרת. אז מה צפוי לנו בשנת 2022?

שאלנו את השתיים, במה תהיה 2022 שונה מ-2021 ובמה דומה?
אופירה אבירם: "השנה לא יגררו אותנו לבחירות, שזה כבר טוב, אחרי שהיו לנו 4 מערכות בחירות. אבל שקט גם לא יהיה, כי מתיחות ביטחונית תמיד קיימת. עד אביב 2022 תהיה התעסקות בקורונה. יחסי החוץ משתפרים לטובה. אך מבחינה כלכלית זו לא שנה טובה לישראל – הגירעון רק יתעצם. ישראל מתמודדת עם עוד קשיים אבל בקיץ נרגיש הקלה".

חיותה אפשטיין: "שנת 2022 תהיה שנה של התפתחות כלכלית ואומץ. הטכנולוגיה והתקשורת כמו הזום ודומיו הפכו לחלק משמעותי מחיינו והם כאן במטרה להישאר. שנת 2022 תהיה שנה שבה הפחד לגבי הווירוסים ירד, כי יבינו שהם כאן איתנו וייעלמו כמו שהגיעו. השנה נלמד לייצר התבוננות פנימית עד שבירת מחסומים תודעתיים של: מה מותר ומה נכון לנו עבור עצמנו למען השקט והאושר הפנימי שבתוכנו. נבין שהנושאים הרוחניים כמו מודעות או איזון בין גוף, נפש, נשמה הם משמעות החיים, והקשבה פנימית היא חלק חשוב בהתפתחות האדם והתודעה שלו, כי עבודה פנימית מביאה לשקט ולתחושה של איזון. נבין גם שיש חשיבות למילה שינוי. לא תמיד הוא יורגש, אבל הוא יתבצע בפועל. אנשים יחשפו לתחביבים חדשים, ישנו מקצוע והכי חשוב ערך החיים יהפוך לחשוב. נבין שהגענו לחיים האלו לזמן קצר וצריך למצות כל רגע. תחושת האושר הפנימי תופס מקום מאוד חשוב בשנה זו".

אופירה אבירם, צילום דנה אופיר

איך הקורונה תשפיע על חיינו ב-2022?
אופירה: "ייקח זמן עד שהקורונה תדעך ותעלם לגמרי. צריך ללמוד לחיות איתה ופחות להיכנס להיסטריה וחרדה. זוהי תקופה עולמית בעייתית, לא רק בישראל. מוטציות יהיו ויעוררו בעיות. בתחזית הקודמת שלי אמרתי שבחודש דצמבר יהיה זן חדש שיעורר היסטריה וכך התרחש, הנגיף המקורי יהפוך למחלה קלה כמו שפעת, במקומו יהיו מוטציות חדשות ונגיפים חדשים. העולם השתנה ועלינו להסתגל לחיים החדשים שילוו אותנו. התמותה תהיה נמוכה משנים קודמות. יש לפנינו דרך ארוכה לפחות עד שנת 2024. סגר לא צפוי להיות, אבל יהיו עוד חיסונים, בדרך חיסון מספר 4,5 ואולי גם 6. פשוט עלינו להיזהר. להישמר וכמובן לא לתת לקורונה לפלג את העם בין המתחסנים והלא מתחסנים, שכל אחד ישמור על עצמו. המגפה הקשה ביותר היא הכלכלית".

חיותה: "בתקופת הקורונה נוצרו שינויים התנהגותיים והתודעה שלנו נכנסה לאנרגיה של פחדים וצמצום. בשנת 2022 תחושה זו תתחיל להיסדק. השנה נתחיל להבין שהקורונה נשארת ונלמד לחיות איתה, כי אין ברירה. הקורונה וחברותיה יהיו חלק מהחיים שלנו גם השנה וייעלמו לחלוטין רק בשנת 2024. לקראת שנה זו נחוש בשינויים אנרגטיים, ועלינו להיות פתוחים אליהם. עלינו להבין שהקורונה הגיעה מתוך תוכנית בריאותית שמאלצת אותנו לעשות שינויים, כי אנו נמצאים בזמן שנקרא עידן חדש שמדבר על תובנה של התרחבות, ויציאה מדפוסים ואמונות שהיו נכונים לנו פעם אבל הם לא נכונים לזמן הזה. תפקיד הקורונה לגרום לנו להתבונן פנימה כדי שנלמד לעלות תדר מהרגש הנמוך אל הרגש הגבוה. משמע להיות בתחושה של אנרגיית אור, שמחה ואהבה עצמית ובהמשך לאחרים".

האם הממשלה תמשיך להתקיים בשנה הקרובה?
אופירה: "ראש הממשלה, נפתלי בנט, ישרוד את התקופה ואת שנת 2022, הוא יחזיק מעמד לפחות שנה וחצי אבל יהיו קשיים כמו כל ממשלה. בנימין נתניהו לא יחזור להיות ראש הממשלה ויפרוש מהפוליטיקה".

חיותה: "הממשלה תמשיך להתקיים. היא גם תבין שאת החוקים הנוקשים לגבי הקורונה צריך להגמיש, כדי לתת לאנשים מרווח נשימה וחיים, כדי לא לפגוע במשק ובאבטלה. היא תבין שאין ברירה צריך לחיות לצד הקורונה ולא להילחם בתהליך".

איזו שנה צפויה לתושבי פתח תקווה?
אופירה: "מספר המזל של ראש העיר, רמי גרינברג הוא 12, יש לו את יכולת הביטוי. הפה שלו זה כלי עבודה שלו. יום לידתו 18, שזה "חי" בגימטריה ומראה על השליחות שלו לעזור לאנשים וכך הוא משתדל לעשות כראש עיר. השנה פתח תקוה תתרחב בתחום הבינוי, פרויקטים חדשים יוצאים לדרך, דירות במגדלים ייבנו, העיר תגייס תקציבים רבים לטובת פעילויות חברתיות, בעיקר חינוך וספורט. האירועים בעיר ימשיכו לתפוס תאוצה. ראש העיר ימשיך לקדם את העיר על הצד הטוב ביותר, כפי שהוא יודע ומסוגל".

חיותה: "פתח תקווה נמצאת במקום של התרחבות ושפע תעסוקתי, שיגרום בעתיד לתובנה שכדאי לגור בעיר הזו שמהווה ציר מרכזי שקרוב למקום העבודה וגם לבית. אין ספק שהרכבת הקלה תייצר נגישות נאותה למטרה זו".

חיותה אפשטיין, צילום פרטי

איזו שנה צפויה לתושבי ראש העין?
אופירה: "ראש העיר, שלום בן משה, יפעל השנה בתוך דגש על חינוך וספורט. בתי ספר חדשים יפתחו, מערכת החינוך תגדל. נושא קידום סביבה ירוקה בעיר יתפוס תאוצה ויהיו לו משאבים גדולים יותר. שיתופי פעולה עם עוד ערים בארץ יניבו גם הוא תוצאות והעיר תתפתח ותגדל".

חיותה: "אצל רוב תושבי ראש העין השינוי הטכנולוגי והעבודה מהבית יצרו קלות בדרכי התנועה ופחות פקקים. מה שיגרום לרבים להקדיש זמן איכות יקר בבית עם המשפחה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר