מימין: יוליה בר מנהלת ספריית הדר גנים, חיים חלפון מנהל אגף ספריות, ראש העירייה רמי גרינברג, משפחת ישראלי ומשפחת קולין צילום דוברות העירייה

150 ספרים בשנה: קבלו את שיאני הקריאה של פתח תקוה

שתי משפחות זכו בתואר שיאניות הקריאה ל-2021, שתיהן שאלו את הספרים באותה ספרייה. אז כמה קוראים פעילים יש בעיר ומה היו הספרים הפופולריים?

פורסם בתאריך: 20.2.22 08:40

שתי משפחות זכו בתואר שיאניות הקריאה של רשת הספריות העירוניות לשנת 2021. משפחת קולין שאלה במהלך השנה שחלפה 150 ספרים (!) בספריית הדר גנים, ומשפחת ישראלי שאלה 144 ספרים במהלך השנה, גם היא בספריית הדר גנים. בטקס שנערך בנוכחות ראש העירייה רמי גרינברג, הוענקו למשפחות הזוכות תעודות הערכה ושובר מתנה לרכישת ספרים.

גרינברג בירך את המשפחות ואמר: "כוחה של המילה הכתובה לא פג מן העולם. הקריאה חושפת בפנינו עולמות דמיוניים שלא חלמנו עליהם קודם לכן. הקריאה מעשירה, מרתקת ובימי הקורונה היא אחת הפעילויות המרכזיות שנותרו לנו לעשות להנאה בשעות הפנאי. אני מברך את שתי המשפחות שזכו ומאחל המשך קריאה נעימה, להן ולכל אלפי המשפחות המנויות ברשת הספריות העירוניות שלנו. זוהי בהחלט חוויה משפחתית מהנה לשוחח על ספר ולחלוק חוויות לאחר הקריאה. תודה לצוות האגף בניהולו של חיים חלפון אשר פועל כל העת כדי לתת לתושבי העיר את השירות האיכותי והטוב ביותר".

 

יש לציין כי עוד 12 משפחות בספריית הדר גנים, 7 משפחות בספרייה המרכזית ע"ש ספיר ושתי משפחות מספריית מנגינות בנווה גן – שאלו למעלה מ-120 ספרים במהלך שנת 2021.
ומי היו הכותרים המבוקשים? המטופלת השקטה מאת אלכס מיכאלידיס בקרב המבוגרים, והארי פוטר ואבן החכמים, מאת ג'יי קיי רולינג, בקרב הילדים.

בעיר 12 ספריות, ו-31,937 קוראים פעילים. העירייה מזמינה את התושבים להגיע לספרייה הקרובה לביתם וליהנות מאלפי ספרים חדשים, מעניינים ומרתקים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר