עדלאידע 2022 צילום דוברות העירייה

צפו: עשרות אלפים נהנו מהעדלאידע של פתח תקוה במרכז העיר

העדלאידע חזרה למרכז העיר לאחר הפסקה בשל הקורונה. גרינברג: "איזה כיף לחזור לאירועי הענק ולפגוש את כולם באירוע שמח ומלהיב כל כך"

פורסם בתאריך: 17.3.22 13:25

למעלה מ-30 אלף תושבים ואורחים חגגו במהלך הבוקר בעדלאידע של פתח תקוה. לאורך האירוע פעלו סדנאות, פינות יצירה, פינות איפור, מתחמי מדע וחלל, אקרובטים, מייצגי ענק, הולכי קביים, דמויות שטח, לונה פארק לקטנים, מתופפים ועוד ועוד. בהמשך הופיע דוד חיים שהלהיב את הקהל הצעיר יחד עם בובו החייזר ולאחר מכן עלה לבמה בן זיני כוכב הנוער.
ראש העירייה רמי גרינברג היה נרגש ובירך את הקהל הרב שהגיע לאירוע: "איזה כיף לחזור לאירועי הענק ולפגוש את כולם באירוע שמח ומלהיב כל כך. אני שמח לראות את הילדים והמבוגרים מחופשים ונהנים מהאווירה המצוינת ומזג האוויר הנהדר. תודה רבה לאגף אירועים תרבות ופנאי על הפקת האירוע, ולכל יחידות העירייה שסייעו. חג שמח". לאורך כל האירוע שידר רדיוס 100 מהאולפן השקוף שהוצב במקום.

מוקדם יותר דיווחנו כי עדלאידע 2022 של העיר פתח תקוה החלה בשעה תשע בבוקר באווירה שמחה ומלהיבה במיוחד. אלפי אנשים, ילדות וילדים, נהנים מאז שעות הבוקר ממיצגי ענק, פינות יצירה, פינות איפור, מעגלי מתופפים, מופעי רחוב, לונה פארק לקטנטנים, מתחמי מוסיקה, רכבי כבאות, מייצגי משטרה, מתחמי מדע והכל הכל בסימן חלל וגיבורי/ות על.

 

רמי גרינברג בעדלאידע 2022, צילום דוברות העירייה

עדלאידע 2022 צילום דוברות העירייה

העדלאיע ברחוב חיים עוזר וכיכר המייסדים נמשכה עד השעה 14:00, בארגון והפקה אגף תרבות, אירועים ופנאי. מרכז העיר היה סגור לתנועה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר