דקטלון פתח תקוה, צילום אלאור ברנשטיין באדיבות יחצ דקטלון

תתחדשו: דקטלון פותחת השבוע את הסניף הגדול שלה בפתח תקוה

הסניף במתחם דן טאון יהיה התשיעי של הרשת בארץ. יאן פביו, מנכ"ל דקטלון ישראל: "אנו נרגשים מהתרחבות הרשת בישראל ומפתיחת הסניף התשיעי שלה בפתח תקוה". הסניף יהיה סגור בשבת

פורסם בתאריך: 11.4.22 11:30

ענקית קמעונאות הספורט הצרפתית דקטלון ממשיכה להתרחב ופותחת סניף חדש בפתח תקוה, שיהיה הסניף התשיעי של הרשת בישראל. הסניף יתפרש על פני 3,600 מ"ר ויפתח מחר, יום שלישי, ה-12.4, במתחם דן טאון פתח תקוה, ברחוב ז'בוטינסקי 61.

הסניף החדש ממוקם על ציר ז'בוטינסקי – יצחק רבין בצמוד לתחנת הרכבת של הקו האדום ובמרחק הליכה קצר ממוקדים רבים וביניהם בית החולים בילינסון, בית משפט השלום, פארקים ומרכזי קניות ופנאי. סניף דקטלון פתח תקוה ישרת לא רק את תושבי העיר, אלא גם את תושבי בקעת אונו, ראש העין והשרון הדרומי. הסניף בשלב הזה יהיה סגור בשבת.

דקטלון היא אחת מרשתות הספורט הגדולות בעולם. המותג נוסד ב-1975 וכיום הוא פועל ב-70 מדינות ברחבי העולם עם למעלה מ-1,600 סניפים. מטרתה של דקטלון היא להנגיש את הספורט למספר רב של אנשים ולעורר בהם השראה לעסוק בפעילות ספורטיבית מגוונת ומודעות לשמירה על אורח חיים בריא. בדקטלון ניתן למצוא ציוד ספורט למגוון רחב של ענפי ספורט. הרשת מציעה ציוד ספורט איכותי במחיר נגיש לכל הרמות – מחובבים ועד מתקדמים. דקטלון דוגלת בשמירה על מחירים נמוכים ככל שניתן במטרה לאפשר לכל אדם לקנות מוצרי ספורט איכותיים ומעוצבים. השליטה הבלעדית של דקטלון בתהליך העיצוב וההפצה של המוצרים מאפשרת לחברה לתמחר את מוצריה כך שיתאימו לכל כיס, בכל מקום בעולם.

 

יאן פביו, מנכ"ל דקטלון ישראל, אמר: "אנו נרגשים מהתרחבותה של הרשת בישראל ומפתיחת הסניף התשיעי שלה בפתח תקוה. הסניף החדש יביא איתו בשורה חדשה לתושבי האזור כולו: לחובבי הספורט יהיה עתה מקום בו יוכלו לרכוש מוצרים איכותיים למגוון ענפי ספורט במחיר שווה לכל כיס. אנו מאמינים בכוחו של הספורט לעודד ולהרים את המוראל ומודים על הזכות שנפלה בחלקנו להנגיש את הספורט לכולם. אנו מקווים להמשיך ולהתפתח ולפתוח סניפים נוספים שישרתו את אלו הזקוקים לנו: חובבי הספורט"."
החנות נמצאת כאמור ברחוב זאב ז'בוטינסקי 61 ותפתח לקהל הרחב באופן רשמי ב-12 לאפריל. חניון תת קרקעי יש ברחוב תוצרת הארץ 3, פתח תקוה.

שעות הפתיחה:

ימי חול: 11:00- 19:00

ימי שישי וערבי חג: 09:00 – 14:00 – ייתכנו שינויים

יום שבת – סגור


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר