מתחם האיגלו בקניון הגדול, צילום עומרי סילבר, אסף לב

שלג בפתח תקוה כל הקיץ: מתחם ראשון מסוגו נפתח בקניון הגדול

מומלץ להתלבש בהתאם: מתחם שלג שמעוצב כאיגלו החל לפעול בחניון החיצוני של הקניון. במתחם פעילויות שונות כמו בניית איש שלג, מלחמות שלג ועוד

פורסם בתאריך: 18.4.22 11:08

מתחם שלג שמעוצב כאיגלו ויפעל במשך כל חודשי הקיץ נפתח בקניון הגדול בפתח תקוה. מדובר במתחם ראשון מסוגו בארץ. מתחם  ה – SNOW PLAY החוויתי הוא רחב ידיים ומיועד לילדים, בני נוער ולמבוגרים.

המתחם פועל החל מהיום, ה–18.4, למשך שישה חודשים, עד סוף חודש ספטמבר, והוא ממוקם בחניון החיצוני של הקניון (ברחוב בזל, מול הפארק).  המתחם מעוצב כאמור כאיגלו ענק, תחת כיפת השמיים, ומורכב משתי כיפות קונסטרוקציה ענקיות שהובאו לארץ במיוחד, וממכונות ייצור שלג חדשניות. בכיפת המבואה אשר קוטרה עשרה מטרים יוקרן סרט קצר בכיכובם של כוכבי הילדים אודי ואביעד שיעסוק בתהליך היווצרותו של השלג ובמשמעות האקולוגית של השלג לעולמנו. בסיום הסרט, יעברו המבקרים לכיפה הגדולה, המתנשאת לגובה של שישה מטרים, שם ייהנו מאטרקציות חורפיות, כמו משחק מודרך בבניית ואבזור איש שלג, איגלו ועוד, מגוון אביזרים למשחק חופשי בשלג, מלחמות שלג ועוד.

מותגים מכל העולם: סניף גדול של קורנר 2 נפתח בקניון הגדול

הביקור במתחם האיגלו מוגבל לכ-45 דקות ומספר המשתתפים בכל מחזור הוא 100 מבקרים על מנת לאפשר הנאה מלאה משלג טרי ולהימנע מצפיפות. בין הסבבים יחודש השלג במתחם. הטמפרטורה בכיפה תהיה מבוקרת ותעמוד על כ-10-12 מעלות והמשתתפים מתבקשים להצטייד במכנסיים ארוכים, כפפות ונעליים סגורות. אין צורך בציוד תרמי אך מומלץ להצטייד בבגדי החלפה ובשכבה עליונה נוספת.

 

עלות כניסה לחברי מועדון מיי עופר: 39 שקלים בלבד, במקום 59. נעמי סימן טוב, מנכ"לית הקניון: "אנו גאים לארח מתחם ראשון מסוגו בישראל שמהווה אטרקציה וחוויה חד פעמית יוצאת דופן. המטרה היא להמשיך ולהציע ללקוחותינו את השילוב המנצח של קניות, קולינרייה ואטרקציות תחת קורת גג אחת".

המתחם פועל בימים א'-ה' בין השעות 10:00-20:00, בימי שישי בין השעות 9:00-14:00 ובימי שבת וחג בין השעות 10:00-20:00.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר