חנות ביקיניפסט בקניון הגדול בפתח תקוה, צילום עוז שכטר

עשרות מותגים לקיץ: פסטיבל בגדי הים הפך לחנות פופ אפ בקניון הגדול

חנות פופ אפ חדשה של קבוצת האופנה ביקיניפסט נפתחה לשלושת חודשי הקץ בקניון הגדול. רשימת המותגים בכתבה

פורסם בתאריך: 3.6.22 09:09

חנות פופ אפ חדשה של קבוצת האופנה "ביקיניפסט", נפתחה ברביעי בקניון הגדול בפתח תקוה, בקומת המסחר העליונה, למשך שלושת חודשי הקיץ. החנות נפתחה בהשקעה של מאות אלפי שקלים, משתרעת על שטח של כ-200 מ"ר ומכילה את הפריטים המוכרים כמו גם את הקולקציות החדשות.

החנות כוללת עשרות מותגי בגדי ים ואקססוריז מובילים, וכמו כן השיקה קולקציות חדשות של מותגים מובילים, בהם Almarie, מותג בגדי הים של רוסלנה רודינה, Meital Levi Aquabell, Bebe Squad ועוד.

 

 

 

המותג "ביקיניפסט" הוקם בשנת 2015 כפסטיבל אופנה אשר מאגד את כל מותגי בגדי הים והאקססוריז הכי חמים מהרשתות החברתיות לאירוע אחד ענק. מאז הפסטיבל נערך בתל אביב, ראשון לציון, חיפה, ב"ש וירושלים והצליח לצבור פופולריות רבה. נעמי סימן, מנכ"לית הקניון: "הקניון הגדול מתחדש בשנה האחרונה עם מותגים מובילים והמטרה היא להמשיך ולחזק מגמה זו ולפתוח חנויות דגל חווייתיות כחלק מאסטרטגיית הקניון".

אלון שדה, מנכ"ל ביקיניפסט: "אנחנו נרגשים להקים חנות פופ אפ ראשונה מסוגה בקניון הגדול פתח תקוה עם עשרות מותגי בגדי ים ואקססוריז מובילים. בהקמת החנות הושקעו תכנונים ותקציבים רבים כדי להעניק חוויה מדהימה לקהל הלקוחות שלנו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר