אושר שמחי צילום עמית נעים
אושר שמחי צילום עמית נעים

שמחה כפולה: אמא דינה שמחי נכנסה לבית האח הגדול, הבת אושר עם סינגל ראשון

בעוד אם המשפחה מככבת בבית האח הגדול, הבת אושר העזה אחרי שנים ושחררה סינגל ראשון. ראיון על ההפתעה שהכינה האם, החיים לצד ילדים שעבורם היו משפחת אומנה, והחלום להתפרנס ממוזיקה

פורסם בתאריך: 17.6.22 08:53

שמחה כפולה: ימים ספורים לאחר שדינה ערמי שמחי בת ה-58 מראש העין נכנסה לבית "האח הגדול", הוציאה השבוע בתה אושר שמחי, בת ה-32, את הסינגל הראשון שלה שכבר זכה לעשרות אלפי צפיות ביוטיוב. ואושר, כדאי לדעת, היא לא הגאווה המוזיקלית היחידה במשפחה – אחיה של אושר, אביתר שמחי (31) הוא כבר זמר מוכר מזה מספר שנים. אושר, שבעצמה הייתה בעבר מלהקת בתוכנית "האח הגדול", הוציא רק ביום ראשון השבוע את הסינגל הראשון שלה – "אם תבוא" שמו, שכבר זכה להמוני הורדות בטלגרם וקרוב ל–80 אלף צפיות ביוטיוב (נכון ליום חמישי). מדובר בשיר שהיא כתבה את המילים והלחינה אותו, לאחר שנים רבות שחששה לחשוף את הכישרון המוזיקלי שלה.

היכנסו כאן לסינגל של אושר שמחי

אושר, ילידת ראש העין, אחת מתוך חמישה אחים ואחיות, למדה בעברה קולנוע בבית ספר "קמרה אובסקורה" ומזה כעשור עובדת בתחום הקולנוע והטלוויזיה, בין היתר כמפיקה, עורכת ומלהקת בתוכניות ריאליטי מוכרות. לצד כל העיסוקים הללו, מזה תקופה ארוכה היא גם כותבת סדרה על המשפחה שלה. אולם לאחר שנים רבות מאחורי הקלעים של עולם הטלוויזיה, היא החליטה לקדם את עצמה בעולם המוזיקה – חלום ילדות שכעת, עם צאת הסינגל, מתחיל להתגשם.

אושר שמחי צילום עמית נעים

אושר שמחי צילום עמית נעים

"אם עד היום הייתי בעולם הטלוויזיה, אני רוצה כעת להתמקד במוזיקה", היא מצהירה בראיון למלאבס. "לא בהכרח להיות הזמרת הגדולה, אלא הכוונה היא בכל מה שקשור למוזיקה. כל החיים שלי אני כותבת, יש לי שירים על כל דבר מגיל ממש קטן. החברים שלי כחלק מהתפקידים שעשיתי בטלוויזיה, הם אנשים מוכרים בתעשייה שעושים את המוזיקה העכשווית שלנו – כל המפיקים הגדולים. אולם, עד היום לא היה לי אומץ להשמיע להם משהו שלי. תמיד כתבתי ותמיד הלחנתי. יש לי סקיצות לעשרות שירים. לאורך השנים קיבלתי הרבה הזדמנויות אבל עצמתי עיניים כי פשוט פחדתי לחשוף את עצמי".

אושר שמחי עם אימה דינה ערמי שמחי צילום פרטי

אושר שמחי עם אימה דינה ערמי שמחי צילום פרטי

היא מספרת כי השיר "פעם בחיים" של עומר אדם ובו המילים 'איזה אושר כמה אושר' נכתב עליה. "אלעד טרבלסי שכתב את המילים ואסף צרויה שהלחין את השיר של עומר, הוא (אסף צרויה) הוא גם הפיק לי את השיר שלי. אלו אנשים שהם חברים שלי. תמיד הייתי נחבאת אל הכלים בתחום המוזיקה. יש לי המון ביטחון אבל בכל מה שקשור למוזיקה הייתי כמו דג הרבה שנים". לדבריה, לפני כשנה וחצי היא החלה להפיק את השיר שלה ורגע לפני צילום הקליפ, הגיע לארץ הזמר ישראלי – צרפתי עמיר חדד, שזכה לפרסום עולמי. בפגישה מקרית, אושר, חשפה בפניו את השיר שלה ולדבריה הוא התאהב בו מיד.

"התחלנו את ההתנהלות עם אסף מול וורנר מיוזיק גרופ בצרפת ומי שכתבה שם את המילים זאת קרלה ברוני, שעשתה אדפטציה לשיר הזה עם הלחן שלי. הוא יצא באלבום האחרון של עמיר חדד בצרפת. עד עכשיו לא יכולתי להוציא את השיר כי התנאי שלי עם צרפת היה שקודם הוא יצא שם. כעת הגיע תורי ולא ציפיתי שאלו יהיו התגובות. יש לי עשרות אלפי ציפיות. עכשיו אני עובדת עם NMC. בשנה וחצי האחרונות קיבלתי ביטחון לכל החיים. עכשיו אני הולכת להוציא עוד כמה שירים שכבר יש לי במגירה".

אושר שמחי עם האח אביתר שמחי צילום פרטי

אושר שמחי עם האח אביתר שמחי צילום פרטי

אושר רק נכנסה לעולם המוזיקה, אך אחיה, אביתר, בתחום כבר שנים רבות. "אנחנו בית מאוד מוזיקלי. תמיד היית שומע אצלנו מוזיקה. מכל חדר נשמעה מוזיקה אחרת", היא מספרת. "אני מרגישה שקיבלתי הכנה מושלמת כדי לצאת לעולם. כל החיים אנחנו שרים. מגיל אפס אני ואביתר שרים והוא חד משמעית היה בפרונט והוא עדיין בפרונט ועוד חודש הוא מוציא שיר שבעזרת השם יביא לפריצה שלו. כל החיים אני כותבת ומה שקורה לי עכשיו זאת התגשמות חלום ואני חושבת שאני קצת מנותקת מהסיטואציה ועוד לא התעוררתי מהחלום. החלום שלי הוא להתפרנס ממוזיקה. לחיות בכבוד מהמוזיקה. שאנשים ישמעו את השירים שלי".

כשאמא דינה נכנסה לאח הגדול

בעוד אושר סוללת את דרכה בעולם המוזיקה, אמה, דינה, כבר הפכה לכוכבת עם כניסתה לבית האח הגדול. "אמא שלי אני חושבת המתמודדת היחידה בכל תולדות כל תוכנית אפשרית שאף אחד במשפחה שלה לא ידע שהיא נכנסת עד הרגע שהיא נכנסה", אומרת אושר. "היא נעלמה לנו חצי שעה לפני חג השבועות. השאירה מכתב והלכה. היא הזמינה את כל האחים לחג ונעלמה. יצא מצב שכולם באו לארוחה והיא לא נמצאת. היא פשוט יצרה דרמה בבית. איחדה את כולם לשולחן אחד כדי שנהיה בדוק כולנו ביחד. היה פרסום לפני זה של הדלפות של שמות של אנשים שנכנסים לאח הגדול, כל העולם התקשר אליה בזמנו אבל היא הכחישה".

לדינה, קופאית ברכבת ישראל ביום יום ולפני כן בעלת מכולת בכפר סבא, סיפור חיים מיוחד. היא לא רק אמא לחמישה ילדים ביולוגיים, אלא גם שימשה במהלך השנים, לצד בעלה לשעבר, כמשפחת אומנה לעוד ילדים רבים. למעשה לראשונה היא התפרסמה לפני כשנה בתוכנית "משפחה בהסעה" בכאן 11, שם חשפה את בן האומנה שלה – דוד.
"אני גדלתי בבית השנטי הפרטי של דינה שמחי", אומרת הבת אושר. "גדלו איתי עוד 20 – 25 ילדים בבית. אלו חיים אחרים, מהממים, שונים, מספקים, ממלאים. אמא שלי היא בן אדם שבאמת כל האנשים שאף אחד לא נותן להם מקום, היא נותנת להם מקום. אין לנו שולחן שבת בלי איזה אורח שאנחנו לא מכירים שהיא אספה ברחוב".

איך קיבלתם את כניסתה לאח הגדול?
"אנחנו הכי מפרגנים לה. היא הזוכה בעיני. אני כל היום מקבלת הודעות על אמא שלי איזו כוכבת היא, איזו אישה היא. פתאום אני יכולה להגיד שאני רואה בה דברים שלא ראיתי בה לפני כן. אני קולטת את אמא שלי ה'חברה', לא רק כ'אמא שלי'. בהתחלה ממש דאגתי לה. היא בן אדם מאוד חזק בנפשו אבל פיזית היא מאוד עדינה וקטנה. הכל היא עושה מהנפש. אנחנו 24/7 מול המסך. ואמא שלי לא מפסיקה לספק תוכן".

איזה תגובות אתם מקבלים?
"כל העולם שולח לי הודעות. אנשים פתחו קבוצות וואטסאפ ופייסבוק כדי להצביע ביחד ולהקים חמ"ל. אנשים שרוצים שהיא תנצח. זה כל כך מגיע לה. אמא שלי הבן אדם הכי לא חומרני ורואים את זה על המסך. הדבר יחיד שאכפת לה זה להגשים חלומות שלה ולהגשים חלומות של אנשים אחרים ולשמור על הנפש שלה. בגלל זה אישה כזאת בפריים טיים זה נכס. עכשיו היא נעלמה לנו עד לתקופה של שלושה חודשים. הדבר היחיד שמרגיע פה שרואים אותה 24/7, אז יודעים מה קורה לפחות. כיף לי לראות את אמא שלי שם. היא פורחת".

יש חשש מהשלכות?
"ברור שיש חשש כשנכנסים לפריים טיים. אבל, אני גאה באמא שלי לא משנה מה יהיה. גם אם יהיו אנשים שפחות יאהבו אותה. אנחנו מאחוריה במאתיים אחוז".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר