מרכז קהילתי מתנ"ס עמישב, צילום פרטי
מרכז קהילתי מתנ"ס עמישב, צילום פרטי

"סוג של אטימות". הועלו מחירי חוגים במתנ"ס עמישב

תלונות של תושבים על העלאת מחירי שני חוגים במתנ"ס עמישב: "אין לזה שום הצדקה כלכלית מלבד ניכור של הנהלת המתנ"ס כלפי התושבים"

פורסם בתאריך: 2.8.22 08:20

תושבים משכונת עמישב מתלונני באחרונה על העלאה דרמטית במחיר חוגים במתנ"ס. בעירייה אומרים שמדובר בשני חוגים אחד שהעלה את מחיר אחד מחוגי המוזיקה. מנגד תוהים התושבים כיצד אישרה העירייה את ההעלאה הגבוהה יחסית.  מדובר בהעלאה של בין 15 ל-20 אחוזים.

תושב שרצה להירשם לאחד מחוגי המוזיקה אמר: "העלאת תשלום עבור חוג בימים כאלה נראית לי מוזרה ומאכזבת. סוג של אטימות. אין לזה שום הצדקה כלכלית מלבד ניכור של הנהלת המתנ"ס כלפי התושבים. אין הצדקה לעליית מחירים במתנ"ס שהרי לא אמורים לחשוב כאן במונחי רווח והפסד אלא על רווחת התושבים. אין לזה מקבילה במשק ובכלכלה. תוספת של מאות שקלים לכל משפחה עלולה לגרום להימנע מחוגים".

 

מעיריית פתח תקוה נמסר בתגובה: "בכלל מסגרות המתנ"סים ובמתנ"ס עמישב בפרט – בו פועלים קרוב למאה חוגים בתחומים שונים, ניתן מענה רחב ומגוון לכל גיל. יצויין כי החוגים במתנ"ס עמישב פועלים בהצלחה יתירה. במסגרת זו, ברוב מוחלט של החוגים במתנ"ס המחיר נשאר דומה (למרות לחץ ספקים להעלות את המחיר) ובשני חוגים נקודתיים (מתוך כמאה חוגים במתנ"ס) המחיר עודכן על מנת לקיימם. לגבי חוגי הנגינה, מדובר בזכיין אשר עומד בהתחייבויותיו לספק לימודי נגינה מהזולים ביותר. מתנ"ס עמישב, כמו כלל המסגרות הקהילתיות בעיר, ימשיכו לתת את המענים הטובים ביותר לתושבי העיר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר