מתחם דן טאון, צילום אייל לוין
מתחם דן טאון, צילום אייל לוין

השכרת ציוד למטיילים ומנה חינם: נפתחו שתי חנויות נוספות במתחם דן טאון

סניף של רשת Mr. Pretzels וסניף של רשת OUTSIDERS שיפעל בקונספט ייחודי שיאפשר גם השכרת ציוד טיולים וקמפינג, נפתחו במתחם החדש בפתח תקוה

פורסם בתאריך: 19.9.22 09:51

שתי חנויות חדושת נוספות נפתחו בימים האחרונים במתחם דן טאון בפתח תקוה, סניף של רשת Mr. Pretzels וסניף של רשת OUTSIDERS שיפעל בקונספט ייחודי שיאפשר גם השכרת ציוד טיולים וקמפינג.

בהשקעה של 3.5 מיליון שקלים השיקה רשת OUTSIDERS חנות קונספט המשלבת לראשונה בישראל את עולמות האאוטדור והלייף סטייל יחד עם מחלקת השכרת ציוד טיולים, זאת  במתחם עמי דן טאון פתח תקוה. את החנות פתחה חברת סער, יבואנית המותג קולומביה ובעלת רשתות חנויות המטיילים "שבילים" ואאוטסיידרס, בשטח של כ-500 מ"ר.

בחנות מחלקת השכרות רחבה. לצד מחלקת ההשכרות, מציגה Outsiders קולקציה מגוונת של מוצרים למכירה, הכוללת ציוד, אביזרים, פריטי הלבשה והנעלה ידידותיים לסביבה של מותגים מובילים מרחבי העולם: Columbia, Mountain Hardware, Picture Organic, Topo Design, Duer, PrAna, CamelBak, GSI, AZTEC, SANJO, SAOLA ועוד רבים אחרים. אביעד צברי, מנכ"ל ובעלים משותף בחברת סער: "זו הפעם הראשונה בארץ שרשת חנויות קמעונאית מקצה 20% משטח המכירה הקמעונאי שלה לטובת השכרת ציוד וביגוד מקצועי. מעבר לבשורה האקולוגית, לקוחות Outsiders נהנים מהוזלה דרמטית בסל הצריכה, מדובר על חסכון של 70%-90% מהתקציב. ניתן לשכור את הציוד המתקדם בעולם תמורת סכום סמלי למספר ימים או לתקופות ארוכות יותר כשמדובר על טיולים של מספר חודשים".

אאוטסיידרס במתחם דן טאון, צילום איתי קדם, יחצ

אאוטסיידרס במתחם דן טאון, צילום איתי קדם, יחצ

דוגמאות למוצרי השכרה ומחיריהם: תרמילאי שנוסע ל-3 חודשים יכול לשכור תרמיל מקצועי של Osprey או Gregory ב-500 שקלים ושק שינה של Mountain Hardwear ב 250 שקלים. מחיר רכישה של התרמיל הוא 1,599 שקלים ושק השינה יעלה 1,199.

 

 

רשת נוספת שפתחה דוכן במקום ההולך ומתאכלס בקצב גבוה היא Mr. Pretzels, הרשת העולמית המתמחה בפרעצלים טריים וחמים פותחת את הסניף הראשון שלה במתחם הקניות והבילוי עמי דן טאון בלב פתח תקוה עם מבצע שווה במיוחד. הרשת פתחה השבוע דוכן חדש במתחם. לרגל הפתיחה הסניף בעמי דן טאון יעניק הטבה בלעדית בין התאריכים 20-30.09.22, במסגרתה כל הקונה מנת בייטס (ביסוני פרעצל חמים בשלל ציפויים) יקבל מנה נוספת במתנה. ההטבה תקפה גם במשלוחי Wolt מהסניף החדש בלבד.

בין האפשרויות בדוכן החדש מוצעים מאפי פרעצל מתוקים ומלוחים עם מגוון דיפים, מנות בייטס מלוחות ומתוקות (ביסוני פרעצל חמים בשלל ציפויים וגדלים), צ'יזי נאגטס (ביסוני פרעצל ממולאים בגבינה צהובה נמסה), בייטס נקניקיות (נקניקיות מיני צמחיות עטופות בביסוני בייגלה חם וטרי), פרעצל ביצה, פרעצל פיצה, קינוחי פרצלידה (בייטס עם גלידה ותוספות משוגעות), מנות מיקס שמשלבות מספר טעימות, פרעצל שוויצרי עם גבינה נמסה, מקלות פרעצל מלוחים או מתוקים עם דיפים בטעמים, פרעצל קינדר או טוויקס לצד מגוון משקאות קלים. למקום כשרות מהדרין של רבנות פתח תקווה. שעות פתיחה: ראשון עד חמישי 9:00-22:00, ימי שישי בין 9:00-14:00. מוצ"ש: שעה לאחר צאת השבת עד 23:00.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר