קרן פלס, צילום שי פרנקו, באדיבות עיריית פתח תקוה
קרן פלס, צילום שי פרנקו, באדיבות עיריית פתח תקוה

קרן פלס, דוכני יקבים ואוכל: פסטיבל יין יתקיים לראשונה בפתח תקוה

באי הפסטיבל שיתקיים בפארק יד לבנים ייהנו מדוכני יין של כ-20 יקבים, דוכני מזון ופוד טראקס. במרכז הפסטיבל: הופעה של קרן פלס

פורסם בתאריך: 30.9.22 08:35

לראשונה יתקיים בפתח תקוה פסטיבל יין שיכלול חגיגה של יינות משובחים, אוכל והופעות חיות. הפסטיבל יתקיים ביום חמישי, 20.10.22, בין השעות 23:00-19:30 בפארק יד לבנים, רחוב ארלוזורוב 30.
באי הפסטיבל ייהנו מדוכני יין של כ-20 יקבים, דוכני מזון ופוד טראקים בסגנונות שונים, ובהם פיש אנד צ'יפס, אסאדו ומיני בורגרים מיוחדים. להשלמת החוויה ייהנו הבאים ממוזיקה ומהופעה של להקת נגנים. כל אורח ואורחת יקבלו עם כניסתם גביע יין וייהנו משלל טעימות חופשיות של יקבי היין המציגים במקום. כל אחד מהיקבים יציע לפחות 2,3 סוגים שונים של יינות. במקום תהיה גם חנות יין מרכזית למי שירצה לקנות הביתה בקבוקי יין במחירים מיוחדים לפסטיבל. כמו כן, במקום יהיה גם מתחם גדול של גבינות בוטיק מהארץ ומהעולם. לאורך הערב יתקיימו הופעות שונות ובשיא הערב יתקיים מופע של הזמרת והיוצרת קרן פלס.

 

 

 

ראש העירייה, רמי גרינברג: "עיריית פתח תקוה מקדמת מהפכה של ממש בתחום התרבות בעיר ומקיימת שפע של אירועי תרבות ופנאי עירוניים וקהילתיים, כמו גם הקמת היכלי תרבות בשכונות, פתיחת שלוחת בית הספר למוסיקה רימון, תיאטרון הדופנ, מתחם היוצרים אמסטרדם 11 ועוד. בתוך כך יזמנו לראשונה את פסטיבל היין שיתקיים בחודש תשרי בפארק יד לבנים, באוויר הפתוח, באווירה נעימה ומהנה. אני מזמין את כל תושבי ותושבות העיר לבוא וליהנות, לטעום יין ממגוון היקבים המציגים במקום וליהנות מערב נעים ואיכותי".

רכישת כרטיסים באתר העירייה, הכניסה בתשלום סמלי בסך 20 שקלים ומגיל 18 בלבד. הכניסה תותר עד השעה 22:00. האירוע ביוזמת והפקת אגף תרבות, אירועים ופנאי. באגף התרבות והאירועים מתכננים להפוך את פסטיבל היין למסורת שנתית.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר