חגיגות המימונה בשנה שעברה בביתם של ליאת ושמעון קריספין, עם רמי גרינברג, צילום פרטי
חגיגות המימונה בשנה שעברה בביתם של ליאת ושמעון קריספין, עם רמי גרינברג, צילום פרטי

המימונה הגדולה של משפחת קריספין: "אמא שלי עושה הכל, לא מוכנה שנקנה"

במשפחת קריספין לא מתכוונים לוותר על המסורת, גם אם יירד גשם מחר בערב. "המזל הוא שיש לי גג של 180 מ"ר", אומר שמעון. האירוע העירוני המרכזי הועתק בעקבות מזג האוויר להיכל הספורט ברחוב אמסטרדם

פורסם בתאריך: 11.4.23 10:16

חג הפסח עוד מעט מאחורינו והערב (שלישי) נחגוג את החג השני שבסיומו יתקיימו מחר אירועי המימונה המסורתיים. האירוע העירוני המרכזי עם הזמר שמעון בוסקילה הועבר בשל מזג האוויר מבריכת עמישב להיכל הספורט ברחוב אמסטרדם ויתקיים מחר בערב, יום רביעי, 12.4 בשעה 21:00. בין האירועים הנוספים: חפלה בגולה עם הזמר דניאל סעדון (רביעי, 20:30).

בתוך כך, ברביעי בערב יתקיימו ברחבי העיר עשרות אירועי מימונה פרטיים בבתי התושבים, כאשר אחד הגדולים ביותר יתקיים בביתם של שמעון וליאת קריספין בשכונת שעריה בפתח תקוה.

שמעון וליאת, הורים לשלושה ילדים, לקחו על עצמם את חגיגות המימונה לפני 13 שנים. "בעבר חגיגות המימונה היו אצל אמא שלי, גלוריה, אבל לאחר שהתחתנו לקחתי את זה עלינו ואנחנו עושים אירוע שהוא הפקה אחת גדולה", מספר שמעון.

אבל כפי שתבינו לאמו של שמעון עדיין תפקיד מרכזי בחגיגות: "אמא שלי עושה את כל המופלטות והעוגיות. לא מוכנה שנקנה ועושה הכל לבד. חודש לפני פורים היא כבר מתחילה לעשות את העוגות ומקפיאה. לאירוע שלנו מגיעים בין 400 ל-600 אנשים כל שנה וביניהם ראש העירייה, חברי מועצה ועוד. כל שנה אנחנו מביאים זמרים ועושים הרבה שמח".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


שמעון, מה זה בשבילך מימונה?

"זאת הברכה של הבית. אירוע של המון חברים טובים של שנים שכבר מתקשרים ושואלים מה יהיה אם יירד גשם. המזל הוא שיש לי גג 180 מ"ר מעל הבית הפרטי כך שאם יהיה גשם נעלה לגג ויהיה מקום למאתיים איש מתחת לגג".

 בגלל המצב במדינה, המימונה מקבלת מימד שונה?

"אצלי תמצא את כולם. אתיופים, אשכנזים, מרוקאים, תימנים, ואפילו ערבים. אצלי כולם מוזמנים. אני לא מסתכל על זה ולא אוהב פוליטיקה כי זה גורם לנו סתם סכסוכים בין אנשים. שכל אחד יחיה לעצמו ויכבד את השכן וכך יהיה שלום בית. גם ראשי עיר שהגיעו במהלך השנים בירכו וזהו. לא מכניס פוליטיקה אליי הביתה".

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר