יוסי חלפון לבד ועם בני משפחתו, צילומים יחצ וצילום פרטי
יוסי חלפון לבד ועם בני משפחתו, צילומים יחצ וצילום פרטי

הסרטון בטיקטוק שנתן לו השראה והתמיכה של המשפחה: סינגל חדש ליוסי חלפון

לא מעט זמן חלף בין הסינגל הקודם של חלפון לסינגל החדש. עכשיו הוא מסביר מה קרה, מדבר על התמיכה של המשפחה כולל האחיות ליפז וטופז, כוכבות רשת בזכות עצמן, ומסמן מטרות | צפו בקליפ

פורסם בתאריך: 5.5.23 08:43

מי שמתבונן סביבו ורואה איך העולם הולך ושוקע בתוך המסכים, מוצא בכך לא מעט צדדים שליליים. אבל יש מי שמוצא באינסטגרם ובטיקטוק השראה ואפילו קרש קפיצה. כך, בכל אופן, קרה לזמר הפתח תקוואי יוסי חלפון.

למעלה מחמש שנים עברו מאז שחלפון הוציא סינגל. הוא אמנם עסק כל הזמן במוזיקה, התפתח מקצועית וחיפש את הפריצה הבאה שלו, אבל היא לא הגיעה. בינתיים הוא שוטט, כהרגלו, באינסטגרם ובטיקטוק וכך הוא נתקל בשיר של שני צעירים בני 22 מגני תקווה, עמית ממן ורועי שחורי. השניים רצו לכתוב לעצמם שיר בסגנון של הזמר עדן חסון והעלו סרטון שבו זרקו מילים וקונוטציות בסגנון "עדן חסוני". חלפון אהב את מה שראה והחליט שכאן יכול להיות הלהיט הבא שלו.

"יצרתי איתם קשר ובמשך חצי שנה נפגשנו פעמיים-שלוש פעמים בשבוע", הוא מספר. "עבדנו לאט לאט, ממש קרענו את התחת כדי להפוך את מה שהם כתבו לשיר שיתאים לי. בעקרון, מה שהיה קיים בהתחלה זה הבית הראשון של השיר וביחד נוצר ההמשך. המילים והמנגינה הם שלהם, אבל השיר מותאם עבורי, נתפר בשבילי. כך נולד הסינגל מסובך, שביום חמישי שעבר יצא להפצה".

לקראת צאת הסינגל חלפון השקיע גם בקליפ, אותו צילמו בחוף הצוק, וגם זו הייתה חוויה. "מכל הימים האפשריים נפלנו על היום של הסופה הגדולה שהייתה לא מזמן", נזכר חלפון. "מזג האוויר היה גרוע, אבל לא ויתרנו. התחלנו לצלם ב-7 בערב וסיימנו ב-4 לפנות בוקר. כל פעם שהרוח קצת פסקה, יצאנו לצלם, וכששוב הייתה רוח, הפסקנו וחיכינו".

אם השם חלפון נשמע לכם מוכר, יש לכך סיבה טובה. ב-2010 השתתפה כל משפחת חלפון בתוכנית הטלוויזיה "עונת החתונות וצרות אחרות" של ערוץ 10 לשעבר. ההפקה חיפשה משפחה לא שגרתית שתצולם בעת חופשה באילת. המשפחה הצבעונית המאוד "ישראלית", הצליחה לעורר את הצופים ולהביא לתגובות מכאן ומכאן. לפני כחמש וחצי שנים אף הצטלמה המשפחה לתוכנית "הטוב מכולם" בהנחיית אברי גלעד בערוץ 2 טרם פיצולו. בין לבין פרצו גם אחיותיו התאומות של יוסי, ליפז וטופז, המוכרות גם כתאומות חלפון, שהתפרסמו לאחר שהצליחו להגיע לתודעה עם 27 אלף עוקבים בפייסבוק, 20 אלף באינסטגרם ולמעלה מ-2 מיליון צפיות ביוטיוב. האחיות התחילו את הקריירה שלהן בסרטוני ליפסינג שהעלו ליוטיוב. יוסי היה מצלם אותן ודואג לחבר בינן לבין אמנים מפורסמים. ככל שעבר הזמן התופעה צברה תאוצה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


בסופו של דבר, ב-2017, החליט יוסי שהגיע גם תורו להגשים את חלומו להיות זמר והוא יצא עם הסינגל הראשון שלו – כמה טוב שבאתי. ב-2018 הוא הוציא את טעם של עוד. אבל מאז היה שקט בגזרת הוצאת הסינגלים. "זה לא שעשיתי כלום כל הזמן הזה", הוא אומר, "אפילו כתבתי בעצמי כמה שירים, אבל לא הצלחתי למצוא את השיר שארגיש שהוא הלהיט הבא שלי, עד, שכאמור, נתקלתי בטיקטוק של ממן ושחורי".

חלפון הוא בן 34, מאורס ומתגורר בשכונת נווה גן. הוא עובד בתחום המוזיקה ומופיע כשהוא מבצע קאברים לשירים של אחרים ועם הסינגלים שלו. ביום העצמאות האחרון הוא הופיע על שלוש במות, אחת מהן בעיר ושתיים ברמת גן. "חיממתי את פאר טסי, איתי לוי, מאיה בוסקילה ובעיקר אני מקדם עכשיו את הסינגל החדש", הוא אומר. "יש לו תגובות נהדרות, מבחינה מוזיקלית, מקצועית וגם הודעות אישיות, הרבה מאוד אנשים שיתפו את השיר וגם פרגנו".

מה אתה רוצה שיקרה עכשיו?
"אני מאוד רוצה לפרוץ ורוצה לזכות בהכרה. בשלב הזה אני עושה הכל. אין לי מנהל, עורך, צלם, מפיק. אני עושה הכל לבד מאפס עד שאמצא מישהו שינהל אותי. אפילו לעשות מסך עם הפנים שלי והמילים ביום העצמאות עשיתי בעצמי. אבל אני מאמין בעצמי ובמה שאני מסוגל לעשות ואני אמשיך לעשות עד שיכירו אותי. אני גם מאמין שיקרו דברים. בעקבות יציאת הסינגל פנתה אלי מנהלת של רקדניות שעושות התעמלות אמנותית ואמרה שהיא רוצה לשתף פעולה. כנראה שלקראת הקיץ יופיעו 200 רקדניות עם השיר שלי. זה ממש מגניב, אי אפשר לדעת לאן דברים מתגלגלים".

האחיות שלך ממשיכות לתמוך בך?
"הן מעלות סרטונים לטיקטוק עם הסאונד של השיר. אבל זה לא רק הן, כל המשפחה תומכת. יש לי סבתא טריפוליטאית מצחיקה ברמות. היא תומכת ומפרגנת ואפילו באה איתי להופעות. אני עושה איתה סרטונים. היא שמחה וגאה בי וממש דוחפת אותי להגשים את החלומות שלי ולהצליח. כל האמונה והתמיכה המשפחתית הזאת מאוד מחזקת, מי יודע, אולי בזכות האמונה שלהם בי אני עוד אמלא את קיסריה".

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר