פסטיבל היין של פתח תקוה דוברות העירייה
פסטיבל היין של פתח תקוה דוברות העירייה

פעמיים יין בבקשה: פסטיבל היין של פתח תקוה יורחב השנה לשני ערבים

בפסטיבל יהיו דוכנים של עשרות יקבים, פוד טראקים ומוסיקה. בכל אחד משני ערבי הפסטיבל תתקיים הופעה מרכזית

פורסם בתאריך: 9.6.23 08:39

פסטיבל היין של פתח תקוה, חגיגה של יינות משובחים, אוכל והופעות חיות, יתקיים זו השנה השנייה ברציפות בעיר ויתפרש השנה על פני שני ערבים. זאת לאור הצלחת האירוע בשנה שעברה.
האירועים יתקיימו השנה בימים רביעי וחמישי 14-15.6 בין השעות 23:00-19:30 בפארק יד לבנים, ברחוב ארלוזורוב 30. באי הפסטיבל ייהנו מדוכני יין של עשרות יקבים, דוכני מזון ופוד-טראקים, וכמובן מוסיקהטובה. כל אורח ואורחת יקבלו עם כניסתם גביע יין וייהנו משלל טעימות חופשיות של יקבי היין המציגים במקום. שיאו של הערב הראשון (יום רביעי ה-14.6) יהיה מופע של הזמר תמיר גרינברג ושיאו של הערב השני (יום חמישי ה-15.6) יהיה הופעה של הזמרת מארינה מקסמיליאן. בשני הערבים תופיע בתחילת הערב להקת לייק קווין, במופע מחווה לשירי הלהקה האגדית.

 

ראש העירייה, רמי גרינברג, אמר: "לאור הצלחת פסטיבל היין בשנה שעברה החלטנו השנה להאריך את הפסטיבל ולקיימו במשך יומיים. פתח תקוה הפכה למעצמה של אירועי תרבות ספורט ופנאי ומקיימת שפע של אירועים עירוניים וקהילתיים. במהלך שנים האחרונות קידמנו הקמת מוסדות תרבות כמו הקמת היכלי תרבות בשכונות, פתיחת שלוחת בית הספר למוסיקה רימון, תיאטרון הדופנ, מתחם היוצרים אמסטרדם 11 ועוד. אני מזמין את כל תושבי ותושבות העיר לבוא וליהנות, לטעום יין ממגוון היקבים המציגים במקום וליהנות מערב נעים ואיכותי".
רכישתם כרטיסים באתר העירייה, הכניסה בתשלום סמלי בסך 20 שקלים ומגיל 18 בלבד. הכניסה עד השעה 22:00. מספר המקומות מוגבל. האירוע ביוזמת והפקת אגף תרבות, אירועים ופנאי.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר