פסטיבל הבירה של פתח תקוה, צילום דוברות העירייה
פסטיבל הבירה של פתח תקוה, צילום דוברות העירייה

מוכנים? פסטיבל הבירה השישי של פתח תקוה מתקרב, זה מה שמחכה לכם על הבמה המרכזית

עשרות דוכני בירה והופעות של אמנים מובילים על הבמה המרכזית: פסטיבל הבירה של פתח תקוה יתקיים בפארק יצחק אוחיון

פורסם בתאריך: 2.7.23 09:28

הנה זה בא: פסטיבל הבירה השישי של פתח תקוה מתקרב עם עשרות דוכני בירה והופעות של אמנים מובילים על הבמה המרכזית. הפסטיבל יתקיים ביום חמישי 10.8.23 החל מהשעה 19:30, בפארק על שם יצחקי אוחיון.

עשרות סוגי בירה שונים מהארץ יחכו לציבור הרחב בפסטיבל. אלפי אנשים צפויים להגיע לחגיגה וליהנות מאווירה מצוינת, טעמים חדשים וממוזיקה איכותית. בשיאו של הערב יופיע הזמר עדן חסון, כאשר לפני כן יופיעו עדי אברהמי ולהקת לייק קווין.

 

ראש העירייה, רמי גרינברג, אמר: "זוהי מסורת בפתח תקוה לקיים את פסטיבל הבירה בחודש אוגוסט ולאפשר לתושבי העיר לבלות וליהנות מבירה טובה וממוסיקה מצוינת! מידי שנה מגיעים אלפי אנשים, חובבי תרבות הבירה וחובבי מוסיקה, תושבי העיר ואורחים, ליהנות מפסטיבל הבירה של פתח תקוה. אני מודה לאגף אירועים תרבות ופנאי בניהולה של אלה איגלר על הארגון והפקת האירוע".

האירוע מתקיים כאמור ביום חמישי 10.8 החל מ-19:30 בפארק יצחק אוחיון, בסמוך לצירים ראשיים, דבר שיאפשר קיום פסטיבל נגיש, חגיגי ושמח. פתיחת שערים בשעה 19:30, הכניסה למתחם חופשית מגיל 18. ילדים מתחת לגיל 10 בליווי מבוגר בלבד. האירוע בארגון וניהול אגף אירועים, תרבות ופנאי.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר