פארק יום הולדת בפתח תקוה, צילום דוברות העירייה
פארק יום הולדת בפתח תקוה, צילום דוברות העירייה

גדלתם בשנה? העירייה חנכה את פארק יום ההולדת של פתח תקוה

הפארק החדש מותאם לחגיגות יום הולדת ויש בו מתקני משחק בדמות עוגות וסוכריות, מתחמים לפעילות משותפת, שולחנות ומקומות ישיבה. ניתן יהיה להזמין את הפארק בתיאום מראש

פורסם בתאריך: 1.1.24 08:22

נחנך פארק היום הולדת של פתח תקוה: העירייה קיימה השבוע (שני) את טקס חנוכת פארק יום ההולדת של פתח תקוה בהשתתפות מאות ילדים והוריהם. מדובר בפארק רחב ידיים שהוקם בפינת הרחובות רבין – טובה ושמשון דרגנר, ויש בו מרחבי דשא, הצללה, וכן מתקני משחק בדמות עוגות, סוכריות והפתעות, המתאימים לאווירת יום הולדת. בנוסף יש במקום מתחמים המתאימים לפעילות משותפת ובסמוך אליהם מקומות ישיבה, ושולחנות להנחת הכיבוד. ניתן יהיה להזמין את הפארק בתיאום מראש ופרטים על כך יפורסמו בהמשך.

ראש העירייה, רמי גרינברג, אמר: "במסגרת תנופת הפיתוח וההתחדשות המורגשת בכל העיר, הקמנו לאחרונה את פארק יום ההולדת אשר ייתן מענה ייחודי ויאפשר לילדי העיר לחגוג בפארק חדשני ורחב ידיים, המאובזר באלמנטים מרהיבים לכבוד החוגגים ולהנאת האורחים. בהקמת הפארק ניתן דגש גם על הפרטים הקטנים וזאת כדי להעצים את החוויה ולאפשר לילדים שימוש מיטבי. אני מודה לכל העוסקים במלאכת ההקמה ולתאגיד העירוני מקפ"ת אשר יהיה אמון על תפעול הפארק לרווחת המשתמשים".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר