אירוע שלג על עירי בפתח תקוה, 2022, צילום דוברות העירייה
אירוע שלג על עירי בפתח תקוה, 2022, צילום דוברות העירייה

התחזית: שלג סינטטי יגיע בקרוב לפתח תקוה

החרמון כידוע הינו שטח צבאי סגור, והעירייה תקיים השנה אירוע חורף אלטרנטיבי בפארק יד לבנים. זה מה שמתוכנן בו

פורסם בתאריך: 4.2.24 08:23

החרמון הינו שטח צבאי סגור, תושבי פתח תקוה יסתפקו השנה בשלג סינטטי: ביום שישי ה- 9.2 יתקיים אירוע "פנטזיה של שלג" בפארק יד לבנים, בין השעות 15:00-11:00. מאחר והחרמון הינו כאמור שטח צבאי סגור, ולא ניתן להביא השנה שלג מהחרמון, הוחלט לקיים אירוע אלטרנטיבי. בעירייה מסרו: "נשמור באירוע על רוח החגיגה החורפית המסורתית ונספק לילדים חוויה עם שלג סינטטי".

אז מה יהיה באירוע? בכניסה לפארק יקבל את הבאים קיר מעוצב שישמש כעמדת צילום, בפארק יהיה מתחם קצף – שלג, וסדנאות יצירה שונות, בהן הכנת סליים לבן, הכנת בובות שלג, שקיקי שלג ריחניים, עמדות קליעה למטרה, עמדות משחק ועוד. במתחם יהיו גם כמובן בריכות המדמות שלג: בריכת שלג סינטטי ובריכת נוספת המלאה בכדורי קלקר קטנים.
בנוסף, תוקם עמדת יצירה בשיתוף מוזיאון פתח תקוה לאמנות, וכן יתקיים שוק חקלאי ודוכני תכשיטים וחפצי נוי של חקלאים ויוצרים מהדרום והצפון.

 

ראש העירייה, רמי גרינברג, אמר: "לצערנו לא ניתן השנה להביא שלג לילדי העיר אבל רצינו להמשיך ולשמח את הילדים כמדי שנה, ולכן יזמנו אירוע אלטרנטיבי מרכזי בו ייהנו הילדים והילדות מחגיגת חורף, סדנאות יצירה ושפע של אטרקציות שכולן בסימן שלג. מאחל לכולם חורף נעים ומי ייתן ויהיו בשורות טובות לכל עם ישראל".

עוד ציינו בעירייה כי גן החי יהיה פתוח כרגיל וכי את האירוע יזם והפיק אגף תרבות, אירועים ופנאי בניהולה של אלה איגלר.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר