עדלאידע בפתח תקוה, צילום דוברות העירייה
עדלאידע בפתח תקוה, צילום דוברות העירייה

ההחלטה נפלה: זה מה שיהיה השנה בעדלאידע בפתח תקוה

העדלאידע שתתקיים השנה בפתח תקוה תהיה בסימן עם ישראל חי. המתחם יקושט בצבעי כחול לבן ובדגלי ישראל, ופרט להופעות ולדוכנים יהיו פעילויות הקשורות למדינה. ומה יהיה בכיכר המייסדים? כל הפרטים

פורסם בתאריך: 20.2.24 11:22

ההחלטה נפלה: העירייה הודיעה היום כי הפנינג עדלאידע 2024 בסימן עם ישראל חי, יתקיים השנה בפורים, יום ראשון, י"ב באדר, 24.3.24 במרכז העיר, לאורך רחוב חיים עוזר, ברחבת חניון העירייה ובכיכר המייסדים. עוד נמסר מהעירייה כי "העדלאידע השנה תתקיים בסימן עם ישראל חי, במטרה להפגין את חוזקו של העם, לעודד ולתמוך בעורף, שהוא גם חזית".

במהלך העדלאידע יקושט המתחם בצבעי כחול לבן ודגלי ישראל יתנופפו לאורך הרחוב. לאורך רחוב חיים עוזר יוקמו עמדות פעילויות הקשורות למדינה, לדגל ישראל, סמל המדינה וכדומה. עוד יהיו השנה לאורך הרחובות דוכנים ופינות הפעלה בנושא, קיר גרפיטי, מתחם בועות, מתקני ג'ימבורי לקטנטנים, מתחם נגיש לילדים עם מוגבלות, עמדות לגו, מתחם מולטי מדיה, פינת איפור ועוד.

כיכר המייסדים תוקדש לכוחות הביטחון, ובמקום יוצבו עמדות הסברה ומתקני הדגמה של כוחות הביטחון וההצלה: כבאות והצלה, מד"א, משטרה ויחידת החילוץ של אגף הביטחון.

 

 

על הבמה המרכזית תופיע לקראת השעה 12:15 כוכבת הילדים מיכל הקטנה, ולאחריה, לקראת השעה 13:00, תעלה לבמה משפחת ספיר. האירוע יחל בשעה 9.00 ועד השעה 14.00. האירוע ביוזמת ובהפקת אגף אירועים, תרבות ופנאי בהובלת אלה איגלר וכל יחידות העירייה.

ראש העירייה, רמי גרינברג, אמר: "על אף הלחימה המתמשכת והימים הקשים העוברים על עם ישראל, בחרנו לקיים את העדלאידע ולחזק את רוחו של העם. העדלאידע השנה היא בסימן "עם ישראל חי" כדי להראות לכל אומות העולם שעַם ישראל איתן ושרוחנו לא נשברת. נקדיש את האירוע לחיילינו הגיבורים ולכל כוחות הביטחון וההצלה, העושים לילות כימים ומחרפים נפשם בהגנה על המולדת. המלחמה המתמשכת מחייבת אותנו לקיים סוג של שגרה גם בעת הזו ואנו רוצים לאפשר לילדים ולכל המשפחה לחוות את חג הפורים, תוך רגשי הערכה לחיילנו הגיבורים. אנו מזמינים את כל הילדים והילדות, כולל ילדי המפונים שעדיין נמצאים בעיר לחגוג איתנו את חג הפורים, חג בו הטוב גבר על הרֶשע. תודה לאגף אירועים, תרבות ופנאי על הארגון וההפקה, ולכל השותפים הרבים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר